Verdens heldigste Frodith!! :-) <3

Ja, jeg er nok helt garantert VERDENS HELDIGSTE Frodith nemlig.. <3 Så her står jeg bare og hopper i REN og SKJÆR glede!!

Etter en heller slitsom uke, gikk jeg nemlig bare rett forbi postkassen nede i gangen… Jeg har nemlig sluttet å åpne den, for der kommer det ikke annet enn regninger…og knapt nok det… og en og annen edderkopp…. 😉

 

Vel oppe i leiligheten hadde jeg tenkt å bare VELTE meg utover sofaen, og la den SPISE meg….Men det kunne jeg jo ikkke!! For der i sofaen lå nemlig  DENNE <3

Og den var til MEG til og med…

Du som har kjent meg en stund vet jo at et jeg er en HUND etter gaver…Jeg blir helt spinnvill. I jula ligger jeg og spreller under juletreet, og henter jeg pakker på posten, så står jeg nesten i luka og river opp papiret…Hvertfall på trikke-stoppet…Kan ikke vente…

Og i går var ikke noe unntak. Med jakken på, sto jeg og  REV opp papiret, da jeg forsto at den kom fra Fru Stussli <3 Og hun er jo helt gal…for inni pakken lå DENNE:

Og da ble jeg jo enda mer vill…for jeg så jo ennå ikke hva det var…Jeg klemte og klemte på pakken, mens jeg så på den herlige tegningen av Fru Stussli og meg.

Og den likner, vi har jo møttes, så hun visste hvordan hun skulle tegne 🙂  Jeg kunne ikke la papiret i fred og rev opp det også ..

Og DER lå det….som gjør meg til VERDENS HELDIGSTE Frodith!!

For jeg har nemlig fått DISSE:

De nydeligste  musene i verden. MUSE-tøfler. Og jeg hadde jo sett at Fru Stussli hadde laget sånne, så dem på bloggen hennes. Og jeg synes  at Emma var SÅÅÅ heldig, for det dette var de fineste både musene OG tøflene jeg hadde sett NOEN GANG!!

Og så FIKK jeg et par!!

De heter Milly og Molly Mus. Og siden de begynte å formere seg litt der i Stussli-huset, så valgte disse å reise ut i verden for å prøve lykken, kunne Fru Stussli fortelle.. Og de ville i følge Stussli og dem selv gjerne bo hos meg. Og JEG vil jo så gjerne ha dem, at ut herfra slipper de ikke nei 😀

Fru Stussli sier de er julemus, men i følge en lapp som lå ved, så sier de SELV at de er året-rundt-mus. Og det har de blitt, for jeg begynte med EN gang 😀

Med ekstremt stor ” kosedress-føring” innadørs, er sånne tøfler et MUST!!  De blir til de faller av <3

Tusen takk min nydelige venn, Fru Stussli <3 Dette var det beste jeg kunne få 🙂 Du visste hva jeg trengte i disse dager du 🙂

Stor god klem fra Frodith-hoppende-glad <3<3<3

 

Har du SÅ fine tøfler kanskje? Neppe… 

Har du fått gaver i posten i det siste? 🙂

 


#bloggvenn #gaver #glad #lykkelig #mus #post #tøfler
53 kommentarer
    1. Grete: Ja, Fru Stussli er verdens skjønneste :- ) Tenk at jeg FIKK sånne tøfler da <3 Hun visste hva jeg trengte i en superslitsom uke <3 Her sitter de som limt på foten:-) Klemmer <3

    2. Helge: Ja, kanskje de kan fungere som rotte-senger innimellom. Men foreløpig sitter de fast på føttene mine 😀 Ha en fin kveld 🙂

    3. For noen herlige musetøfler. Du er verdens helligste Frodith! Jeg har ikke så fine tøfler, men så har jeg flere par! For jeg liker så godt å prøve nye tøffeloppskrifter. Og vær sikker, jeg skal prøve denne som fru Stussli la ut tidligere. Kos deg med Milly og Molly og ha en strålende kveld <3

    4. Kjempesøte, så fine tøfler har hvertfall ikke jeg. Mulig kanelogsukker & co kan bruke di som seng innimellom. Noen pakker kommer det sjelden til meg, isåfall må jeg bestille de selv. Mulig jeg mailer etter en cd fra Danmark men det vil tiden vise. Ha en fin kveld,.

    5. Therese Bråthen: Ikke hatt tøfler på lenge jeg heller, men disse er verdens finest og søteste, så nå blir det tøfler hele tiden 🙂 Ha en fin kveld <3

    6. ladyaugust: Ikke sant de er de beste? 😀 SÅÅÅÅ søte 🙂 Røde og søte. Jeg skal hjem til dem nå 🙂 Og kanskje litt middag 🙂 Klemmersøsklemmn med pannekaker på <3

    7. tujanka: Jeg koser i vei, og nå skal jeg snart hjem å sette meg til med dem 😀 Håper du har en fin dag, med eller uten musetøfler 🙂

    8. Engla: Var de ikke perfekte 🙂 Jeg elsker dem allerede. Milly og Molly Mus.. Og Stussli er verdens snilleste, og visste hva jeg trengte 🙂 Hi-hi..For når man er helt gåen, så er det godt at noen vet at MUS er det man trenger 😀 Klemmer masse <3

    9. cathrinehenriksen: Ingen kan sammenliknes med disse, for de må være de fineste, garantert 😀 He-he .-D Ja, passer til meg 🙂 Mye spindelvev i sånne postkasser, det er det mest vanlige hos alle tror jeg. Men dette gjorde dagen min altså 🙂 Og gleder meg til å komme hjem, stikke beina nedi, og kose meg 🙂 Klemmer <3

    10. Marit: Hyggelig at det var meg du fikk noe fra sist da 🙂 Jeg sveiver jo i gang kalenderen igjen snart, og da er det bare å få noen flere pakker i posten 🙂 Jeg har ikke hatt tøfler før så ofte, men disse skal jeg bruke til de faller av 😀 Kjempesøte 🙂 Ha en fin dag du også 🙂

    11. Anita Berge blogglisten_b4f2d2: Var de ikke verdens søteste 😀 Jeg har ikke tøfler fra før, men disse synes jeg var så søte, og jeg var helt misunnelig på datteren som skulle få nesten 😀 Ha-ha…Og plutselig lå det et par i posten min gitt 🙂 De er SÅÅÅ søte <3 Ha en flott dag, med eller uten musetøfler 😀 klemmer <3

    12. nææææ så fine……gratulerer, blir travelt med dyr hos deg hahaha
      ja eg fikk kalender av Ladyen <3<3
      Og nå skal eg hvile øynene mine
      klememtingene <3<3

    13. Så utrolig fine tøfler, de var kjempe fine 🙂 Nei jeg har ikke tøfler i det hele tatt jeg dessverre 🙂
      Fått mange gaver i posten i det siste, men de er ikke til meg 🙂 Men julegaver til andre, også har jeg fått julekort som jeg ikke kan vise frem 🙂 hihi Så det har kommet en del =)

    14. Det der er de fineste musetøflingsene jeg har sett, jeg så dem først på fb så på blogg og så hos deg 😀 Heldige deg og de passer perfekt til verdens beste Frodith <3 Fru Stussli er bare den snilleste hun. Kozemoze og ha en musefiiin dag kjære søs <3 klæmmepannisflat 🙂

    15. Jeg laget nylig et innlegg der jeg søker flere blogger å lese. Som bilde til innlegget valgte jeg å bruke vennelisten min og der var din blogg med. Derfor har jeg lagt med link til bloggen din og jeg håper det går bra. Si i fra om det ikke er greit, så skal jeg fjerne deg fra bildet og tekstlinken.

    16. Å så nydelige tøfler! Perfekte til verdens fineste Frodith <3
      Fru Stussli er så flink og snill <3
      Ønsker deg en superduper dag min venn!
      Stooor go´klem fra Engla

    17. Haha , nix kan ikke sammenligne mine lusne tøfler med DISSE nei , de var jo super perfekto til Frodithen da ….og at de ville bo hos deg å sitte på dine føtter kan jeg godt forstå <33 Ja det var jammen snilt av Fru Stussli dette , hun viste hva du ønsket deg og du fikk det 😀 Så fint , og navn har de også , haha ...herlig altså <33 Ja selv får jeg vel pakke i posten i Desember med julegaver ...men ellers er det bare regninger og spindelvev her å , haha ...
      God torsdag til super Frodithen og god klem <33

    18. For et skjønt innlegg! :o)) Grattis med pakke – og åretrundtjulemustøfler! Nope, har ikke verken julemus eller tøfler jeg. Går bare barbeint inne. Ikke har jeg fått noen pakke i posten heller. Iallefall ikke uten at det er noe jeg har betalt for … Sist jeg fikk en pakke i posten kom den fra deg!! Ha en fin dag.

    19. Så heldig du er, vel fortjent til deg. De var kjempe søte og forstår godt du vil bruke dem året rundt. Kos deg masse med milli og molli musene. klem <3

    20. Fru Stussli: De var verdens beste tøfler EVER <3 Deilig røde, og i bruk med en gang. Vi skal på tur i dag, og det blir moro tenker jeg 🙂 Artig med mer kurs i foto 🙂 Snart helg, og da skal jeg ta med musene på landet 😀 For jeg skal med søsters dit, for å ha mini-ferie hos mamma 😀 Tusen millioner klemmer til verdens beste Stussli <3

    21. Åse: Jeg er nok ikke der lenger nå. Vi henger der en liten stund med en gang vi poster innlegget, men så forsvinner vi om vi ikke har betalt litt ekstra. Og det har jeg ikke gjort hittil 🙂 Jeg har vært ukens blogg en gang, og har hatt DAGENS bilde en gang. Men jeg kunne ikke se at det var noe sånt i dag, så det var nok den vanlige lista, som forsvinner når de andre våkner og poster sitt 😀 Ååå, så koselig med rundstykker og egg midt i uka <3

    22. Åse: Jeg har en hoppende fin dag i dag, og det er så moro med pakker i posten 🙂 Tenk å få mus i posten da 😀 Og herlig røde <3Ha en nydelig dag Åse <3

    23. Så koselig at du likte dem <3 og så bra at de gjorde deg glad.
      De liker helt klart å ligge på sofaen, så da kan dere slenge dere ned der sammen alle tre 😀
      Håper du har en finfin dag på jobben i dag.
      Jeg er på vei på kurs i mobilfotografering 🙂
      Mange store klemmer

    24. I dag er du og bilde ditt faktisk på framsiden til blogg.no, så da får du nok ekstra mange tittere 🙂
      Nå skal jeg vekke gutta mine til frokost. Sjelden vi gjør det midt i uka, så nå blir de nok bra overasket med rundstykker og egg 🙂

    25. Så utrolig fine tøfler du har fått 😀 ikke rart du er hoppende glad 🙂
      Jeg får ganske ofte pakker i posten som jeg har bestilt selv. Men min kjære mamma sender titt og ofte en overraskelse til oss i posten og det er så gøy 😀
      Ha en strålende hoppende glad dag frodith! :-D:-D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg