1. cathrinehenriksen: Jeg er i gang her, og skal kose meg i dag og i morgen, lade batterier med Duracell ekstar pluss 😉 Ja, denne er så vakker, og jeg finner stadig noen nye jeg synes fungerer 🙂 God morgen Pippi-mor <3 Klemmer masse <3

    2. Det er vakkert ja , og med så flott tolkning…. så sterkt men likevel så poetisk og utrolig vakkert , med det nydelige landskapet bak . Det passet godt sammen og gjorde også tolkningen litt magisk ;)) <33 Håper du fikk en god natts søvn , jeg er allerede våken her ;-D Håper dagen din blir strålende =) God lørdagsklem fra Pippi <33

    3. Kjempefint <3 Nydelig sang, med en veldig fin video til! Det er veldig spennende å se hvordan de klarer å gjøre teksten visuell. I hvert fall for en som ikke har noe erfaring med tegnespråk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg