På landet ;-)

Jeg kom meg i bilen til søsters, etter en litt heseblesende togtur.. For selvfølgelig var det NOEN som hadde sneket seg med i den store sekken min…

På Byporten shopping dukket plutselig Vaniljeogpepper opp, pilte avgårde og gjemte seg ien blomsterpotte..

Pilte avgårde mot trappa, og ned mot toget…

På toget var Kanelogsukker helt gal..Som enkelte gutter har han noe “lopper i blodet”.. Kan bare ikke sitte i ro.. Hodet ned og rumpa i været…

Vaniljeogpepper er jo litt mer blyg og forskremt, og ville gjerne sitte litt å se på verden som raste forbi på utsiden.. 

 

Det har vært en del styr i løpet av dagen, i Drøbak, på julemarked etc, men det får du høre om en annen gang. Her står pizza i ovnen, musetøfler er på føttene og det hekles vesker. Vaniljeogpepper og Kanelogsukker har inntatt “horisontalen” 😉

Ha en fin kveld 😉

 

27 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Hi-hi, ja de snek seg med til turen på landet.. Og Kanelogsukker var verst faktisk, men det får du ikke se ennå 😉 Nå må jeg bare få ferdig alle gavene 😀 Klemmer <3

    2. Gøy med litt sprell fra sånne småtasser igjen, det har vært lenge siden nå! Kjenner det skal bli morsomt med julekalender når jeg ser disse bildene 😀 Klem <3

    3. Åse: Ja, nå er rakkerne i gang 😀 Ikke greie å holde sttr på, tenk når julekalenderen begynner liksom!! Du har jo vært driftig du da, fått gjort masse 🙂 Her blir det mer foto i dag tror jeg 🙂

    4. Helge: Ja, som to valper ja 😀 Det hørtes deilig ut med så mye god mat da 🙂 Jeg er fremdeles på landet, skal nok på mer fotosafari. Håper du får en fin søndag 🙂

    5. Min matgale verden: Vi må ta en liten prat på bakrommet så fort heg kommer hjem. Må høre MER <3 Fremdeles på landet her 😀 klemmer <3

    6. Grete/Margarites: Ja, nå blir det stritt framover ;-D Er hos mamma ennå, snart skal vi nok på ny safari. Søndag er deilig også <3 klemmer <3

    7. Så de to småtrollene har sneket seg med på tur, ja ja da har du nok å henge fingrene i. Jeg håper de sov godt når dere tre andre skulle nyte maten, sånn at dere slapp å løpe etter dem og så måtte spise kald pizza. Jeg får litt adventsfølelse når disse nye dyrene dukker opp. Tenker på hva du har i vente som må holde følge med dem 🙂

    8. Haha, så gøy at du har de med på tur 😉 Og at du rekker å fange de på kamera, før de er på vei til nye sprell 😉
      Håper du har hatt en herlig dag! <3
      Klemmer

    9. Åh, så koselig å ha de med på tur. Herlige små vesen, så søte på toget 🙂 Høres ut som dere har en deilig lørdagskveld. Her har jeg akkurat landet på sofa etter en helt vill dag på jobb. Og nå skal jeg og spise pizza, kjøpt på butikken 😉 klemmer god lørdagsklem

    10. Det har vært en travel deg for deg og dyra dine skjønner jeg. De er som to valper de der, snuser på alt. Var på et lite julebord i ettermiddag noen mil unna, vi var 4 stk og fikk mye god mat, jeg forsynte meg 4-5 ganger av maten. Gjett om jeg ble mett. Før avreise gikk jeg innom Dressmann og fikk en ny genser. Forandring fryder. Er halvveis i en kaffekopp men det blir ikke noe mere mat i kveld. Ha en fin aften.

    11. Ha ha så morsomt 😀 skulle gjerne ha vært med på den turen der og sett på de nysgjerrige rampene dine 😉 Minner meg nesten om guttungen når han var liten. Det var koselig og morsomme tider det også 🙂
      Ha en fin kveld på landet frodith 🙂 jeg har bakt brød i dag, spist biff og vært ute og ordnet inn siste rest av møbler og ting og tang ute før vinteren kommer. Men det ser jo dårlig ut så kunne vel like gjerne ha latt det stått ute…om ca 2 uker skal vi vist få et gløtt av sol, så det er bare å glede seg :-);-)

    12. Så utrolig herlige bilder 🙂 Å det høres ut som den perfekte lørdagen 🙂 Det skulle jeg gjerne vært med på også 🙂 her er det ikke mange planene, blir vel til at jeg tar oppvasken snart og pynter muffinsene, før det blir kose kveld resten =) hehe Kos deg masse, å mange klemmer til dere 3 <3

    13. Haha nå er du i gang igjen med å jakte villbasser på de merkeligste steder 🙂 Herlig!!
      Pizza, familiekos og tøfler. Høres ut som en deilig lørdagskveld 🙂
      Her er det TV, taco og familiekos
      Mange klemmer

    14. Så koselig å se de to “søtingene” på tur..og den aller søteste..deg …:)
      Så spennende med julemarked i Drøbak, var der i sommer vi og syns det er veldig koselig der 🙂
      Vi holder på å lage pizza nå vi, så det blir en stund til vi får mat :)..kos deg med søster og mamma i kveld …Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg