Meningen med livet…. <3

 

I går var jeg og søsters en tur innom Drøbak som du så et lite glimt av i dag tidlig…Da gikk det i havfruer…

Men er man i Drøbak er man ALLTID innom Galleri Havstad og ikke bare og titter på havfruene :-)…Det gjelder om jeg drar alene, med søsteren min, eller om jeg treffer Ladyaugust til et kose-treff.

Og i går var intet unntak. Jeg oppdaget en ny kunstner der nede, som minnet meg om Bjørg Thoraldsdottir, som jeg har vist noen bilder av før her inne.

Hun heter Marianne B. Gudem,, og hun har funnet meningen med livet 🙂 og det synes jeg er så herlig. Elsker sånne bilder og sitater sammen.

 

Og til slutt en liten hjerteklem og kunstneren selv

Hjertekklem <3

 

Får du lyst til å titte mer på bildene hennes eller kjøpe noe, så finner du nettsiden HER

 

 

Har du hørt om Marianne B Gudem før?

Liker du bilder med ord og uttrykk til?

 

 

 

#kunst #grafikk #sitater #gallerihavstad #mariannegudem #
39 kommentarer
    1. Hei Frodith!
      Får ofte tips om innlegg slik som ditt og gir innimellom bort et lite gavedryss – fordi jeg kan 😉
      I dag velger jeg å gi deg ett gavekort på kr 1000,-
      Som takk for fine ord om kunsten min!
      Send dine ønsker på motiv/motiver og din postadresse til epost : [email protected]
      Så sender jeg bilde/bilder så snart jeg kan.
      Ha en fin dag 😀
      Marianne

    2. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Jeg liker dem kjempegodt jeg også, og nå vet jeg to kunstnere med sånne bilder og sitater. Og begge er like fine 🙂

    3. Tattavkvinnene: Ja, bra du oppdager noe nytt 🙂 Og disse bildene er så koselige. Hun hadde mange andre fine også 🙂 Klikk på linken så ser du 🙂 Klemmer <3

    4. Åh, så koselige sitater! Kjempefine bilder 😀 Liker sånne bilder som får en til å smile ^^
      Har aldri hørt om henner før, jeg har som regel ikke hørt om de kunstnerne du skriver om. Det er egentlig bare gøy, for da oppdager man jo noe nytt ^^ Klemmer <3

    5. Enig med deg 🙂 Vi lar oss alle inspirere av hverandre 🙂 Koselig café på bakeriet, men fullt da vi var der, så vi kjørte bare videre

    6. margarites: Ja, jeg synes det er gøy å bli kjent med nye kunstnere, og når jeg en gang får litt penger, så kan det jo hende jeg kjøter noe å ha på veggen også 🙂 Har mange jeg kunne tenke meg nå 🙂 klemmer <3

    7. Denne kunstneren har jeg ikke hørt om, men jeg likte veldig godt de bildene du viser her – med både bilde og kloke ord på! Det er nok veldig mange fantastiske kunstnere rundt om kring som man ikke vet om – og så plutselig dukker det opp et bilde man liker, og pirrer nysgjerrigheten til å se mer av samme kunstner 🙂

    8. Moving On: Ja, ikke sant hun er herlig også 🙂 De er ganske like i uttrykket 🙂 Men når man liker den stilen, så gjør det ikke meg noe om de er litt like 🙂

    9. Etter og ha sjekket facebook, ser jeg at det er Bjørg som har malt de andre bildene jeg mente!
      hjertefred på facebook! hjertefred.org!
      så da løy jeg litt til deg, var henne jeg mente, uten og kjenne helt igjen navne gitt!

    10. Nei henne har jeg nok ikke hørt om!
      Men det er en utrolig flink en til, som jeg ikke kommer på navne på nå, men skal se om jeg finner henne,
      hun er også utrolig flink, og mange utrolig fine bilder med tekst til!!
      Ja da har vi litt lik smak da 😀

    11. Moving On: Ja, jeg liker også godt sånn kunst 🙂 Kjenner du til Bjørg Thoraldsdottir også? Hun er fra Island opprinnelig 🙂 Det er så herlige sitater og uttrykk, og noe naivt og barnslig som jeg liker kjempegodt over bildene 🙂 Da har vi litt lik smak da 🙂 Klem <3

    12. Therese Bråthen: Ja, Galleri Havstad er tingen 🙂 Veldig mye fint der 🙂 Ikke bare henne her, men masse annet flott, og ikke så VELDIG dyrt heller.. 🙂 klemmer <3

    13. lulltove: Jeg tror kanskje vi var innom det bakeriet, er det en kafe der også? Vi snudde for det var så fullt 🙂 Og gikk et annet sted 🙂 var der i 12-13-tida 🙂 Hun kunstneren, VEELDIG lik Thoraldsdottir ja 🙂 Samme fargebruk, naive uttrykket og sitatene 🙂 Men jeg liker henne da, Bjørg, så jeg likte liksom dette litt også.

    14. Helge: Første gang jeg så henne også, og hun minne mye om Bjørg Thoraldsdottir. Samme fargene, samme måte, med litt naivt uttrykk i både bilder og sitater 🙂 Ja, Drøbak er fint, året rundt egentlig 🙂 Og man får alltid noen impulser av å farte litt rundt og titte på ting 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    15. Aldri hørt om kunstneren før, men veldig fine bilder det var det jo da 🙂 Jeg liker best skulpturer jeg 🙂 Men også malerier 🙂 hehe Men om jeg er i Drøbak, så skal jeg sjekke dette ut =) Klemmer <3

    16. Så morsomt 🙂 Var også i Drøbak i går. Var på Håndverksbakeriet og kjøpte melkebrød 🙂 Og så dro vi til Son på galleriet der 🙂 Har aldri hørt om kunstneren, men veeeeeldig likt Bjørg…… da….

    17. Har ikke hørt om henne før men skal besøke nettsiden hennes senere. Bilde med tekst er en grunn til og stoppe opp ved bilde, et bilde er et bilde med motiv men ved en tekst ved siden av kan man oppleve noe nytt med det hele. Det får liksom en helt annen betydning. Hun er en dyktig kunstner og dette her er fine bilder. Ellers er det lenge siden sist jeg var i Drøbak – på tide og dra ditt igjen. Nytt besøk gir nye impulser og opplevelser. Ha en fin kveld.

    18. Åse Helen: Ja, jeg synes hun hadde mye fint 🙂 En annen som har sånt, med helt herlige uttrykk, er Bjørg Thoraldsdottir. Hun er helt herlig også 🙂 Og så har vi jo Ladyaugust, vår egen bloggvenn, og min blogg-søster 😉 Hun har sitater som er gull <3 Ha en fin søndagskveld du også 🙂 Koselig å se hvem du er også <3 Klemmer<3

    19. annebe: Galleriet ligger i nærheten av havna ja, litt bortover mot havna, så ligger det på høyre hånd. Ta deg en tur til jul, om du orker. Er veldig julete og koselig i Drøbak <3 Julehuset og alt der 🙂 Klemmer i vei <3

    20. Henne har jeg ikke hørt om før. Var veldig kloke sitater hun hadde på bildene sine 🙂 Jeg liker bilder med ord og utrykk på, og helst i litt fargerike farger 🙂
      Nå håper jeg at kommentaren min kommer opp med navn og bilde, for nå tror jeg at jeg har fulgt din veiledning riktig 🙂
      Ha en fin søndagskveld <3

    21. Veldig fine bilder :)…har jo vært i Drøbak noen ganger, men aldri vært i det galleriet..ligger det ned mot havna der ?
      Får huske på det på neste tur dit, men det blir vel ikke før til sommeren igjen 🙂
      Klem fra meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg