Galleridirektør Frodith leker kunst-kjenner…;-)

 

Ja, nå om dagen har Galleridirektør Frodith tatt helt av liksom… Her er det snakk om kunst både sent og tidlig… som om direktøren både skulle være kunstner og kunstkjenner…  Men DET er jeg jo ikke…

Jeg har bare funnet så mye flotte bilder her og der i det siste, at jeg bare MÅ formidle det videre.

I dag fant jeg en kalender jeg måtte ha. EN årskalender Kjempefin! Man kan skrive i den og alt. Og henge den på veggen.  Den hadde de vakreste små tegninger i, som var helt i min stil, og når samboeren også liker dem, da er det avgjort 🙂

Kunstneren heter Gaelle Boissonard.  Jeg har ikke funnet ut mye om henne, annet enn at jeg er ganske sikker på at hun er fransk 😉

 

 

Se på DE fine bildene da!

 

Det var jo så klart hele kalenderen full, men jeg kan jo ikke vise alt her. Hvis du har lyst se mer, så gå inn på denne linken HER

Masse flotte bilder <3

Avslutter med denne med de flaksende fuglene…

 

Er dette bilder du liker?

Har du kalender på veggen?

 

 

#kunst #kalender #bilder
31 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ja, gøy med kalender hvor kjentfolk dukker opp da 😀 Jeg skal ha flere kalendere i år, jeg skal ha Ladyen sin også 🙂 En på jobb, og en hjemme 🙂

    2. Både søt og praktisk! Det er så greit med sånne kalendere man kan skrive litt i. Vi bruker å få kalender fra Speideren av tanten og onkel til Matias, og den har blitt flittig brukt. Bildene er ikke så søte der, men av og til dukker det opp bilder av fetter til Matias da! Det er jo litt artig ^^

    3. natheless: Ha-ha, ja det er vel litt typisk det 😉 Man har masse kalendere til alt mulig, men vet aldri på stående fot uke og dag… Og snart er det til og med julekalender 😉 Her hos meg 🙂

    4. Å, så fin. Ja, jeg har kalendere, og det i flertall. Jeg har en fødselsdagskalender og en vanlig med bilder fra gamledager på kjøkkenet, en i sånn blekkplatekalender i hobbyrommet, på mitt kontor er det kalender fra Natur og Foto og på mannens kontor er det en med motorsykler. Men enda løper vi rundt og spør hverandre om hvilken uke det er eller om det er mandag eller tirsdag! 🙂

    5. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Jeg likte de så godt som bilder, så derfor kjøpte jeg dem. Tilfeldig at det varen kalender liksom 😀 Men den får henge på kjøkkenet, og jeg fyller inn med turer og sånt 🙂 Likte bildene kjempegodt 🙂

    6. annebe: Ja, jeg likte de kjempegodt, de hadde alt liksom. lekne, tøffe, sarte helt enig <3 Jeg bruker ikke 7. sans mer, men jeg burde det nok. Men jeg prøver å skrive litt på denne, for å få oversikt over turer og sånt hvertfall 🙂 Klemmer god morgen <3

    7. Nei jeg har ikke kalenderen oppe?
      Det handler rett og slett om å velge bort et syn som bare ville stresset meg en hel masse.
      Jeg har kalender på mobilen om det er noe, og det er liksom nok.
      Mange flotte bildet. De minner meg om noe annet, men klarer ikke helt å sette fingeren på hva.
      Nyt den::)

    8. De bildene der var jo både gøyale, elegante, vakkre ,sarte ,tøffe…osv 🙂
      Jeg har ikke kallender, har sånn 7sans i veska jeg ..Morro å se fin kunst /bilder…både det du finner av andre og alt du tegner ,tar bilder av o.l selv ….Ha en fin dag i morgen <3

    9. fjellgeitbundingen: He-he, er det ikke sånn barskinge-pynt altså :-D? Moro å vite hva folk har på veggene sine 🙂 Disse her var liksom litt LIK stilen min, ikke prikk-lik noe vi har men minner om noe likevel 🙂

    10. Kjempe fine bilder da! Jeg har ingen kalender på veggen, men jeg har alltid en med meg i veska 🙂 Har en liten almanakk, som jeg skriver ned alle avtalene mine i 🙂 Ha en fin uke videre, god klem <3

    11. Lisbeth Pedersen: Jeg liker også å kunne skrive litt på dem. Turer og planer etc. Og denne er fin til det 🙂 Denne kostet 179, hvis du får lyst på. De hadde andre forsider også 🙂 Jeg skulle gjerne ha noen flere bilder med henne. Hun hadde egen blogg også…men på fransk da.. 😀 Klemmer til deg <3

    12. Det var flott kalender 🙂 Den kunne jeg også ha kjøpt.
      Jeg har en kalender som er akkurat stor nok til at jeg kan skrive litt på den. Så har jeg den hengene på innsiden av kjøkkenskapet 🙂
      Klem

    13. JA dette er bilder jeg liker! Den kunne jeg godt kjøpt merker jeg. Har selvfølgelig kalender på veggen, og det er en fotokalender som ungene har laget med bilder fra fjoråret. Vi har hatt sånne i mange, mange år, og de har også vært julegaver til besteforelder. Det finnes så mange flotte kalendere, så egentlig kan det være vanskelig å velge. Klem <3

    14. BforB: Ja, gjør gjerne det 🙂 Her er det litt av hvert, foto, håndarbeid, tegninger, fjas, og av og til litt alvor, men også det med humor ofte 🙂 Liker å ha en glad blogg, om det er mulig. Og det er det jo som regel 🙂 i mitt liv hvertfall 🙂

    15. Den ene min på jobben er veldig kjedelig, men også svært praktisk fordi den er stor og viser alle månedene. Den andre er fra et museum (gave) og masse gamle bilder i svart/hvitt.
      Tror jeg har sett bilder av henne fra før, liker stilen. Høres ut som du har bra stil i hjemmet ditt, tenkt å ta meg en tur bakover på bloggen din :).

    16. BforB: Ja, og når jeg googlet på henne, kommer det MASSE bilder opp på Google bilder, vakre, herlige bilder 🙂 Jeg gleder meg til å ta i bruk kalenderen. Og vi har mye samme type stil her i huset. Forskjellig, men litt lik STIL likevel 🙂 Jeg har også et par på jobb 🙂 Men de er mer kjedelige. Er på en skole 🙂

    17. Fru Stussli: Ja, jeg likte bildene og stilen veldig godt. Måtte bare kjøpe 🙂 Så kos med sånn kalender hjemmefra da 🙂 Samboeren min får også tilsendt fra noen som har gjort det til tradisjon, hjemmefra 🙂 Tenker tanten din synes det er kos jeg, å sende deg den hvert år 🙂 Mange mange klemmer <3

    18. Det var en flott kalender! Vi har kalender med bilder fra Helgeland på veggen. En ny bit av hjemme for hver måned 🙂 Min tante sender en til meg hvert år og det har hun gjort siden jeg flyttet fra Helgeland for 15 år siden 🙂
      Mange klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg