Glede seg OVER og glede seg TIL <3

Ja, nå om dagen…midt i alt mørket… så er det jammen meg noe som drar fram sommerfuglen i meg.

Vel er jeg litt lett til sinns og sommerfugl-aktig i min holdning til livet generelt…Men noen ganger får jeg litt ekstra vinger…og noen ekstra sommerfugler på innsiden også…  Og det er god-sommerfuglen jeg snakker om altså… De som kiler litt ordentlig, og får en til å ville hoppe litt opp og ned i ren glede…

For ikke nok med at jeg  skal treffe bloggsøsteren min  igjen snart… Ladyaugust.blogg.no

…. bare DET er jo nok til å ville hoppe himmelhøyt.. og flakse alt jeg KAN med vingene mine…

 

Men i tillegg har jammen meg Cuskima sendt meg noe i posten, som gjør at jeg jo vil bosette meg nede ved postkassen, mens jeg sitter og pusser vingene mine.. For jeg er jo så nysgjerrig at jeg nesten går av skaftet!!

 

Så her gleder jeg meg TIL og gleder jeg meg OVER litt av hvert. og dette var noe av det 🙂  I tillegg kan jo nevnes:juleferie, jul, kalender, fotosafarier i hopetall osv

 

Har du noe du gleder deg til om dagen?

 


#glede #spenning #sommerfugler #fargerik
30 kommentarer
    1. Har masse å glede meg til jeg og. Det er deilig å glede seg 🙂 Juleferie og kalender og alt det som hører til, som deg. Det er kos med jul – jeg elsker jul 🙂 Og så har jeg en sommerfugl i magen som bringer litt spenning med seg 🙂

    2. Helge: Hørtes ut som en bra tur. Her er jeg syk som bare det, og blir ikke stort annet en sofa og tv hele dagen.. Men når jeg er frisk igjen, da skal jeg kose meg med masse, OG treffe ladyen igjen:-) Ha en fin lørdag 🙂

    3. Lisbeth Pedersen: Ja, det blir nok et treff, men ikke i dag likevel, for jeg er mer syk enn i går. Kose deg masse på hyttetur da 🙂 og fint du får lov til å spise pinnekjøtt da 😀 Kose deg masse, jeg skal legge meg igjen 🙂 Klemmer <3

    4. Grete/Margarites: Jeg ble helt sengeliggende her jeg, så i dag blir det minimalt med moro. TV. Får ikke truffet Ladyen. Men tar det en annen gang. La meg supertidlig i går, og ble skikkelig dårlig i løpet av natten… klemmer god morgen <3

    5. Åse Helen: Og så ble jeg bare VERRE syk i dag 🙁 Kan ikke møte noen som helst. Smittsom som fy. men når jeg er frisk igjen så blir det treff 🙂 vi ha jo møttes før, og vet at vi får det til <3 Og når jeg blir frisk er det mye annen moro også 🙂

    6. cuskima: Jeg trodde du sa du HADDE postet, på en melding her, at nå kunne jeg begynne gå å se i kassa 😀 Misforsto jeg. Ikke noe press 😀

    7. natheless: Ja, jeg gleder meg stort sett over de små ting jeg også . Da blir livet ganske bra 🙂 I dag er jeg enda mer syk, og litt sur må jeg innrømme 🙁 Men alt går over.. 😉

    8. Hadde en fin tur på 4 timer(det meste i lysløpe) i skogen i går kveld med hodelykt og staver, gikk 2-3 km i skogen hvor jeg kun hadde hodelykt som lys. Var hjemme kl 23.30 og da fant jeg puta fort. Man kan se frem til og glede seg til mye, neste torsdag skal jeg i Drammens teater og se “Fortsatt God jul”, en revy/farse omkring jula laget av lokale showfolk. Det gleder jeg meg til, ellers er det mange trygge tanker som har en glede i seg f.eks at barnebarna til søstrene mine vokser opp i trygge hjem. Håper du har en frisk lørdag i vente.

    9. Så kjekt 🙂 er virkelig koselig og treffe bloggvenner.
      Spennende med pakke i posten. Vi får vel en oppdatering på dette 🙂
      I morgen tidlig reiser vi på hyttetur med mange gode venner. Der skal vi spise smalahove, eller jeg holder meg til pinnekjøtt. Orker ikke smalahove der middagen ser deg rett i øynene 🙂
      Ha en strålende helg 🙂
      Klemmer

    10. Så gøy å ha noe å glede seg til, og spennende å vente på overraskelse i posten 😀Jeg gleder meg også til jul og alt den bringermed seg av forberedelser, adventskalender og fri, kakebaking og selskap, pynt og til og med litt julestress 🙂 Jeldigvis er det jul bare en gang i året, så da tåler jeg litt ekstra hektiske dager, men ikke for mange. Nattaklemmer <3

    11. Så deilig å ha mye å glede seg til 🙂 og møte med bloggsøs blir nok topp tenker jeg 🙂
      Jeg gleder meg til så mye, hele tiden fram mot jul og juleferie 🙂 skal jobbe litt i julen men mye fri også 🙂

    12. Jeg tenkte å ha det ja ^^ Jeg har jo ikke hatt noen konkurranser på lenge så da får vi slå til med søndagskonkurranser igjen ^^
      Har så vidt begynt å samle litt premier, men må handle litt til det neste uke ^^

    13. hihihihi snakk om press, nå MÅ eg ut og poste pakken din 😛 nå er det offisielt -neida den er øyeblikkelig på vei… med litt av hvert oppi hihihi
      <3

    14. Gleder meg til i morgen jeg. Den dagen skal bli god. Om man tenker sånn, så har man noe å glede seg til hele tiden! Spennende med pakke i posten. Hopper litt opp og ned for deg jeg også 🙂

    15. Mange fine ting du kan glede deg til og glede deg over ^^ Jeg tror jeg bare skriver at jeg gleder meg til jul og desember jeg. Hvis jeg skal ramse opp alt jeg gleder meg til ved jula så blir listen veeeldig lang 😀 Hihi, jula er noe av det beste jeg vet <3

    16. Min matgale verden: Ja, det er litt sånn med min jobb nå også, ikke kontroll, og alt for mye å gjøre innimellom. Tror det er derfor jeg er så gåen i dag. Klemmer fredagsklemmer <3

    17. Deeeilig! Gøy at du skal treffe Lady`en, og så spennende med pakke! Jeg gleder meg til….til jeg får kontroll over jobben min 🙂 Til en hel frihelg i dag, til lefsebaking, og til julekalenderen DIN 🙂 klemmer fredagsklemmer

    18. Så herlig å ha noe å se frem til. Hmm..ser frem til å bli kvitt forkjølelsen min. Så har jeg en alenekveld i morgen der jeg skal se serier…;)

    19. stillig da, mye og glede seg til!!:)
      ja jeg gleder meg faktisk, for jeg har et liite prosjekt eller hva jeg skal kalle det i bakhode:)
      som jeg skal begynne på, på mandag!! 🙂
      gleder meg som en unge til mandag, til og se hvor det starter!! haha 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg