I dag er jeg….

….så da blir jeg bare her under dyna..

 

Ha en fin dag <3

 

 

#syk #tegning
66 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ja, steget litt. Nå gjenstår å se i morgen tidlig 🙂 Er ofte litt bedre på kvelden, og morgenen avgjør alt liksom 🙂 klemmer igjen uten smitte 🙂

    2. ja nei noe shopping senter blir det ikke på meg.
      pantet flaske i dag for og få dopapir i hus, så det må nok bli etter lønning om en uke!! hahaha 😀

    3. Moving On: Bra 🙂 Takk-takk, og det var det jeg trengte for å kvitte meg med siste rest av gruff i halsen 😀 Håper du er fin i formen 🙂 klem <3

    4. ja tok den og briller med meg inn i stuen……..satte på tevann, luftet en og en hundejente……og null tlf :/// brillene vet eg kor er, men ikkje telefonen

    5. ja er nesten for slitsomt å styre med å bli frisk også…..anyhuh min telefon er lei av at eg er så lite aktiv for tiden så den ahr flyttet hjemmefra eller leker gjemsel, eg ahr vært overalt for å finne den,men nope….kan ikkje ringe den for den er på lydløs……alt eg kan gjøre nå er å vente på en alarm HAHAHAHAHA
      <3<3

    6. Uff da. Ikke kjekt å være syk! Håper du kvikner til sånn at ikke hele helgen blir borte, og du går glipp av å ha fri, uten å være syk. Masse god bedring!! Klemmer <3

    7. uugh i knåw the feeling -eg var bedre i går,verre i dag..fytti så irriterende
      bli friskesen fineste du og så skal eg prøve på det samme
      klemmeting <3<3 sofa is calling 😛

    8. cathrinehenriksen: Jeg har ligget pal på sofaen i hele dag, sovet i mange timer, og drukket masse. Skikkelig hente-seg-inn-dag.. Nå skal jeg bare bli HELT fin til i morgen 🙂 Klemmer godklemmer tilbake <3

    9. Helge: Har sovet masse i dag, og tror det var mesteparten av problemet. Utslitt og gåen. Ja, du får ikke gå deg vill nå da 😀 Lurt med lommelykt. Det blir jo mørkt kl 16-17 omtrent… Jeg synes det er moro med langrenn jeg da 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    10. Håper du har sovet godt idag og er bedre nå. Vil ta meg en skogstur i kveld i lysløypa, mulig det blir seint så jeg kler meg godt og man aldri se bortifra at jeg blir der noen timer. Lysene går av kl 22 men jeg tar med meg ei lommelykt og vil ferdes i kjente trakter. TV blir man bare lat av og jeg gir beng i allverdens res fra sporten. Men før den tid blir det klesvask og litt ymse.
      Ha en fin kveld.

    11. Veronica S: Jeg tror ikke jeg har feber heldigvis. Det er mest halsvondt hos meg. og en mørbanket kropp :-/ God bedring til deg også 🙂 Håper du får en fin kveld og er på bedring igjen snart <3

    12. Velkommen i klubben! (Måtte kaste inn håndkleet i dag..feberen tok for mye over kroppen) Og GOD bedring til deg!! !! Håper du blir frisk igjen snart!

    13. Gry Elisabeth: Nei,jeg har bare ligget rett ut i dag. Men det har jeg trengt helt klart. Jeg vil helst være frisk til i morgen egentlig 🙂 Klemmer tilbake <3

    14. Åse Helen: Jeg tror jammen meg det hjelper litt, for nå kjenner jeg meg ganske mye piggere 😀 Både klemmer og støv i full funk 😀 Klemmer tilbake uten basiller 🙂

    15. Neimen så kjedelig at du har blitt syk /: Det kan vi jo ikke ha noe av så jeg sender deg tryllestøv som gjør deg fort frisk 🙂 her kommer det ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
      Sender også en stor bli frisk klem ♡

    16. annebe: Ja, jeg VIL være frisk igjen i morgen!! Skal!! Jeg sover og hviler masse, kanskje det er nok? 🙂 Takk skal du ha 🙂 Klemmer igjen <3

    17. Kjedelig:)håper du får til å treffe ladyen og at det blir koselig uansett 🙂
      Så får du hvile deg godt i dag 🙂 God bedring og klem <3

    18. Lithanna: Nei, jeg har også planer i morgen, så jeg skal være frisk igjen i morgen jeg 🙂 Men i dag blir under pleddet i stua 🙂 Takk <3

    19. Åh… Ikke kult!
      Merker jeg klør i nesen selv, men håper inderlig ikke jeg blir sengeliggende- DET har jeg ikke tid til.
      God bedring 🙂

    20. Anita Berge blogglisten_b4f2d2: Takk skal du ha 🙂 Ja, det håper jeg også. Skal kose meg i morgen, og da MÅ jeg bli frisk 😛 Ha en fin dag du <3 Klemmer uten basiller på vei 🙂 <3

    21. Fru Tunheim: Ja, jeg er nesten aldri syk, så jeg er heldig 🙂 Jeg er sjelden små-syk liksom, forkjølelse og sånne ting. Og har ikke så mange STORE heller. Jeg har EN som slår meg ut sånn ca en gang i året, og da blir jeg liggende på sykehus en ukes tid. En sykdom som trigges av stress. Men utenom den, er jeg nesten alltid frisk. Men i dag altså litt små-syk, og det er ikke noe problem. Bare trenger hvile litt noen dager 🙂 Jeg er veldig takknemlig for at jeg ikke har sykdom med kroniske smerter. Ha en god helg du også 🙂

    22. Fru Stussli: Ja, du får bare gjøre deg klar, for de er fulle av futt disse altså, ekstra fart på <3<3vingene, snart framme 😉 Jeg gyfler på med noe ibux og greier jeg også, og satser på rask bedring 🙂

    23. Oi…å være syk er noe herk. Det er da man ser hvor heldige man er som til vanlig har et godt liv uten daglige smerter og ubehageligheter. God bedring til deg og håper helgen blir god uansett.

    24. Hmm tar nok litt lengre tid før simsalabimmen når Kongsvinger, men jeg drar ingen steder så jeg er her når den dukker opp. Kanskje jeg har pådratt meg litt mer enn en forkjølelse? Æsj!
      I dag skulle jeg på JuleExpo, kanskje jeg kvikner til utover dagen? Eller at paracet virker litt bedre i dag 🙂
      Sender en smisalabim til deg 😀

    25. Fru Stussli: Nei, ikke tid til syk. Men heldigvis var det lite å gjøre på jobb, så DER klarer de brasene. Og da kan jeg bruke dagen på å bli frisk. Og i morgen SKAL jeg være frisk igjen nemlig, for da skal jeg treffe Ladyen <3 Søndag kan jeg være LITT syk igjen, om det er helt påkrevd 😀 DU har vært syk lenge stakkar 🙁 DEG må vi få gjort noe med <3 Simsalabim! Hjalp det? 🙂 Klemmer godbedringskklemmen OG de andre <3<3

    26. Min matgale verden: Håper også det er litt kortvarig. Vond hals og litt verking i kroppen. VIL bli bra igjen i løpet av dagen. Har ting jeg vil gjøre i helgen 🙂 Men var en rolig dag på jobben egentlig, og heldigvis for det, så det ikke går utover noen 🙂 Skal ta meg noe varmt nå:-) Ha en fin fredag med alle kakene 🙂 Klemmer igjen, uten smitte <3

    27. Usjamei, har du også blitt syk? 🙁
      God bedring lille du <3
      Jeg er fortsatt ikke frisk og jeg skulle ønske jeg kunne trylle oss begge tipp-topp! Vi har jo planer i helgen og ikke tid til mere syk!
      Mange klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg