Sur og skuffet…

Ja, her sitter jeg…og det er ikke en gang natta…men jeg sitter fortsatt i natt-tøyet… For jeg er fremdeles syk…

Og ikke bare LITT en gang, men har løpt til og fra do i hele natt..

Så nå er jeg både SUR og SKUFFET 🙁

Jeg hadde gledet meg til å treffe Ladyen på shoppingsenter, kjøpte julegaver og riktig kose meg…..etter skikkelig harde arbeidsuker..

Men så skal jeg altså tilbringe dagen i senga i stedet for, kanskje hele helga til og med… løpende til og fra do…

Fysj!! Da er det lov å bli litt sur….er det ikke?

 

 

 

#syk #tegning #humør
45 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ja, vi har planer om ganske snart igjen, men det var litt kjedelig. Og dessuten er det vondt å være syk, og ha vondt i magen..Løper til å fra do, ennå… Takk skal du ha 🙂 Klemmer <3

    2. Da er det helt klart lov til å bli både sur og skuffet! Det er aldri noe gøy å være syk, men ekstra kjedelig er det når planer man har gledet seg til går i vasken. Håper dere får arrangert et nytt møte snart så du får kommet deg på juleshopping og møtt bloggsøstren din <3 Masse god bedring! Klem <3

    3. Kristin: Ja, vi får tatt det en annen helg vi, så det går fint. Bare hadde gledet meg veldig. Men nå er jeg mest opptatt av å bli bra i magen, så jeg kan gå på jobb kanskje 😀 Takk 🙂 Klemmer <3

    4. Uff, så kjedelig! Det er skikkelig kjipt æ være syk 🙁
      Håper dere får en ny mulighet til å dra på julegaveshopping sammen, og at du kommer deg fort i toppform igjen! 🙂
      God bedring <3
      Klemmer
      PS: Og ja, klart man har lov til å være litt sur da 😉

    5. Åse Helen: Det ser ut for at dette er en variant jeg har hatt før, og da varer det en ukes tid…IKKE moro, men må bare komme seg UT av kroppen, det som herjer.. Jeg tror det skyldes noe overopphoping av laktose eller noe..Jeg er litt intolerant, og innimellom, hvis jeg har drukket litt melke-ting, eller litt mye is eller noe, så blir jeg sånn…Akkurat som det samler seg opp…og må UT. ÆSJ!! Ja-ja, jeg blir nok bra igjen når det er FERDIG 🙂 Håper du skal gjøre noe koselig i dag <3 Klemmer <3

    6. Uff så dumt at du fortsatt er syk og ikke kunne møte din bloggsøs. Skjønner godt at du er sur og skuffet da 🙁
      Håper du har frisknet til i natt og får en strålende søndag 😀
      Bli frisk klem ♡

    7. Kjenner til den altså 🙂 Jeg er sengeliggende selv om dagen jeg, noe som er så utrolig kjedelig. Vil være frisk, men neida 🙂 hehe Men prøver meg da litt på bloggen idag da, for nå har jeg litt overskudd igjen =) hehe Masse god bedring til deg, håper du blir fort frisk <3 Klemmer <3

    8. usja….eg manner meg eller kvinner meg opp her til å gå å handle for helgen. 2 av hundejentene sloss i trappen og kastet ovnene ned trappen, korsuttet stuen og ødela ovnene…kald stue i vente denne helgen..pokker altså :/
      I dag har det vært skammekrok og tid i buret er jo livsfarlig dette. Litt min feil også,men omde ikkje løper opp og ned de forbaska trinnene hele tiden er det jo mye mindre farlig. Og ovnen sku flyttes den, eg mangler bare en stikkkontakt en annen plass..irriterende
      bli friskesen så skal eg handle klememtingene <3

    9. cuskima: Ja, jeg vet det. Jeg drikker eplejuice og Bris. Kan ikke fordra Bris, men har hørt om salter/elektrolytter osv. Spist fine rundstykker i dag. Og de kommer ikke i full fart ut, kaster hvertfall ikke opp…håper å slippe det.. Klemmer <3

    10. Marit: Ja, det får bli en annen helg 🙂 Nå er jeg bare glad at NOE mat ikke forsvinner ut igjen på et blunk 🙂 Jeg er nok utslitt etter mye på jobb, kroppen sier fra liksom… Takk. Klem tilbake <3

    11. vaniljeogpepper: Ja, jeg håper det ikke blir så lenge som forrige gang bare. Tok en uke da, og da var jeg helt utslitt, og TYNN… 😉 He-he

    12. er jo derfor du er syk—–noen ganger holder adrenalinet oss i sjakk og når vi senker skuldrene og slapper av…..jepps you guessed it….sykesen.
      Bare syt og vær sur, er lov, drikk masse….tørre ting er bra, kjeks og sånt…kanskje drikke litt buljong?
      Ellers er eplejuice og farris bra..event bare eplejuice. For meg funker pepsi,,,,,,men etter ukesvis med syk ble det sprite….funker det også
      Klemmetingene i haugevis fra meg til deg <3<3

    13. Så kjipt da! Håper du blir bedre kjapt, men akkurat det hjelper jo ikke for planene du hadde i dag. Typisk vettu, det skjer gjerne sånne ting når en virkelig har gleda seg noe helt vanvittig til noe. Vi har brukt halve lørdagen på Ikea, fordi min eldste datter skulle ha ny seng. Bærehjelp og kjørehjelp og skru sammen hjelp .. og jeg hadde trodd at det kun skulle være drømmemannen og meg i dag. Vi skulle bare kooooose oss. Etter ei uke med barnepass både natt og dag. Men den gang ei. Vår helg kommer nok. En gang. God bedringklem fra meg til deg. :o))

    14. ladyaugust: Ja, iv finner en dag vi, jeg hadde bare gledet meg så veldig til i dag. Og synes det er dårlig gjort at jeg skal ligge her, løpe til og fra do, og ikke orke mat .I stedet for all kosen med deg ..Jeg får ta noen flere piller og mer drikke 🙂 SKAL blir fort bra 🙂 Klemmersøsklemmen <3

    15. Grete/Margarites: Ja, vi finner en annen dato vi, ikke problem. Men nå hadde jeg gledet meg sånn, var gørr-sliten etter all jobbingen, og så skal jeg liksom ligge syk i stedet for 🙁 Men det går over. Skal ikke være sur lenge altså. Bare LITT 🙂 Her går det i soving, litt tv, og forsøk på mat… 😉

    16. Daaaakars deg søs <3 Sender deg masse gode energier og en god blibraklæm <3 Vi finner en annen dag såklart. Under dyna med deg og bli frisk i en fei 🙂 Håper du blir frisk på et svips <3 goooodklæmmeblibra 🙂

    17. Klart du har lov å være sur, når du fortsatt er syk. Ikke noe gøy i det hele tatt! Du får møte Lady’en en annen dag, for hun skjønner hvorfor du må avlyse! Fortsatt god bedring, du får skjemme deg selv bort så godt du kan mens du likevel må holde sengen. Fortsatt god bedring. Klemmer <3

    18. natheless: Ja, satser på rensket mage, og slank figur etter dette.. 😀 Og det er ikke noen stor sykdom, bare litt kjedelig når den holder på.. Så LITT furten skal jeg være, og så skal jeg bli blid igjen 😀 Klemmer

    19. foreignerat50: Masse folk som er syke nå.. Kjedelige greier for oss Joy. Men vi satser på det blir kortvarig. God bedring til deg også .-)

    20. Fru Stussli: Ja, jeg har god tid i sofaen her i dag, så du skal ikke se bort fra at det blir et sånt tog 😀 Jeg er slapp som en fisk… og kvalm. Løper på do. Men ennå ikke begynt å kaste opp..håper jeg slipper.. God bedring til deg også, du har vært syk så lenge også stakka, og nå gå glipp av masse morsomt. Æsj, for noen dumme sykdommer. Klemmer godbedringsklemmer <3

    21. Moving On: Ja, jeg er helt utslitt bare etter en natt… Håper det er kortvarig.. Har hatt noe sånt før, da varte det en uke… Men DET skal ikke skje nå.. Takk:-)

    22. Helge: Ja, det er ikke verdens undergang, men nok til å bli litt sur av 🙁 Vi finner noe en annen dag, jeg og ladyen, så det går bra. Ha en fin lørdag 🙂

    23. V for Vendetta: Takk 🙂 Ja, jeg er skikkelig lei meg, sur og skuffet. Og full av diare :-/ Men jeg vil ikke holde på lenge!! Vil bli fort frisk! Klemmer <3

    24. Men du må nok forsøke å se det fra den lyse siden.
      Du tømmer jo magen for alle slaggstoff, alle olabukser vil sitte som smurt, og etterpå kan du glede deg over at det bare var en bitteliten sykdom. 🙂
      JAAAAAAAAAAA, du har lov å være sur. Å være syk når man skulle hygget seg, er så slemt. Men legg deg nå pent under dyna og slapp av. Ikke stort annet å gjøre. Klemsiklem 🙂

    25. Jeg skal skrive meg under på det. Jeg er med i klubben. Jeg som gledet meg til å begynne med de tingene jeg måtte legge til siden før eksamen, ble som deg måtte ligge i senga etter en natt uten søvn pga hodepine som jeg har fortsatt i dag pluss smerter hele kroppen. Men, det går over Frodith:) Vi må ta tia til hjelp:)
      Så jeg leser bare blogg med trøtte øyne:)

    26. Huffamei så dumt!
      Jeg måtte avlyse spinningmaraton og 50 årsdag i dag 🙁
      Det er så populært med fakkeltog. Mulig vi skulle laget vårt eget virtuelle fakkeltog mot å bli syk når det passer dårlig? Sammen mot upassende sykdommer liksom.
      God bedring lille frodith <3
      Klemmer

    27. Det var leit at det ble en slik natt for deg. Det betyr at du må avlyse møte med Ladyen i dag noe som hadde vært dagens høydepunkt for dere begge. Men dere får treffes en annen dag før jul hvis det passer. Håper dere finner en dag. Man kan bli for når slikt skjer men det er tross alt verre ting men innmari surt. Så jeg skjønner deg godt. Håper du blir fort bra. God bedring.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg