Om å bli tatt litt på senga… ;-)

Ja, …jeg ligger fremdeles her i senga med dyna over meg…

Men i dag skal jeg koste på meg et lite smil, og ikke den sure geipen du så her i går..

Joda, jeg er syk som bare rakkern fremdeles, og jeg ble tatt aldri så lite på senga her i dag… så jeg skulle nok hatt et litt overrasket uttrykk…men jeg tror et smil er mer på sin plass..

For PLUTSELIG er det en bursdag jeg ikke har fått BESKJED om!! For det er nemlig sånn, at selv med dennne Frodith-nesen som jeg er så kjent for, så er det ikke sånn at jeg henter bursdager sånn helt ut av det blå…Neida, de fleste har på en eller annen måte sagt det til meg….noen ganger uten at de vet det til og med…, slik at jeg i god tid har  notert, tegnet og bakt kake 😉

Men her dukker det opp en bursdag, som “troll-i-eske”, og jeg er ikke “varslet”?? Begynner nesen å svikte meg, eller hva er det som er i ferd med å skje? ;-D

Vel…. Da kommer jeg til saken…Som Troll-i-eske…Her har du Tujanka

 

Tujanka er en spennende blogger. Hun har en veldig variert blogg, med alt fra morsomme ord og  uttrykk til  hverdags-blikk på livet, ærlige innlegg om seg selv og familien, til heftige debatter om samfunnstemaer.

Hun er sporty og tøff, har en herlig humor og en ærlighet det står respekt av 🙂

Gratulerer masse med dagen Tujanka!!

Håper den blir som du ønsker. Håper livet behandler deg bra om dagen <3 Og håper du spretter som troll-i -eske ut i verden for å kose deg <3

Stor bursdagsklem fra en syk Frodith, litt tatt på senga 😉

 

 

 

#bursdagsinnlegg #bursdag #gratulerer
46 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ha-ha, ja hun måtte bare bli troll-i -eske 😀 For det var sånn denne bursdagen dukket opp 😀 He-he Men jeg rakk det 🙂

    2. Oi oi, det er ikke ofte du ikke får med deg en bursdag (eller du fikk jo med deg denne også da) 🙂 Gratulerer så mye til bursdagsbarnet!
      Morsomt bilde denne gangen xD Hun kledde å være “troll” i eske ^^

    3. Merevil: Hi–hi, verden er jo sånn 🙂 Vi må begynne i det små 😀 Jeg fikk et drag av energi her i morges, så da var det i gang, når jeg oppdaget hun hadde bursdag 🙂 Gikk meg nesten hus forbi ja 🙂

    4. cathrinehenriksen: Pssssss, nå rødmer jeg jo nesten her … Nei, jeg synes jeg er helt vanlig egentlig jeg, som bare liker å drive med litt fjas 😀

    5. cuskima: Ja, det var jammen Cuskima-fuglen som måtte synge for meg i dag, før jeg luktet lunta 😀 Ja, hun har nok en fin dag 🙂 KLemmer til deg og god bedring selv 🙂

    6. hihihihih så gøy da at du fikk med deg at Tujanka hadde bursdagene på morgene mens du lå der syk som et vrak :D:D
      nå var hun jammen heldig med to bursdagsinnlegg OG en prinsesse som diler meg henne hele dagen 😀
      god bedring <3

    7. natheless: Nei, ikke bra, ja helt klart jeg trengte en hvil. Men av og til skulle jeg ønske vi kunne skjønne vi skulle hvile litt , uten å bli syk først 😀 Men sikkert snart frisk igjen 🙂

    8. annebe: Ja, her pusler jeg rundt meg selv som bare det 🙂 Drikker mye, spiser litt og håper at det hele snart er over 🙂 Jeg ble litt skvetten da jeg oppdaget hun hadde bursdag 😀 og skjønte at jeg kan visst ikke få med meg ALLE 😀 men jeg rakk det i grevens tid uansett 😀 Klemmer til deg <3

    9. cathrinehenriksen: Jeg hadde nok skrevet noe mer, og litt annerledes om jeg hadde visst dette før i dag tidlig 😀 Men sånn blir det når man ikke vet på forhånd, kan jo ikke vite ALT heller. OG et innlegg ble det uansett 🙂 God klem fra Frodithen på sofaen 😀

    10. Helge: Ja, er nok lenge til neste gang igjen. Jeg er ikke så ofte syk egentlig 🙂 Men inntil videre blir det sløving på sofaen. Og hipp-hipp til Tujanka 🙂 Ha en fin dag du også.

    11. Moving On: Ja, det håper jammen jeg også. Om formen…Og ellers så feirer vi Tujanka, mens vi venter på bedre tider her 😀 Klemmingser på vei <3

    12. Hjerteligste gratulasjoner til Tujanka <3 ...er stadig innom bloggen hennes :)...og du da som skriver innlegg til henne selv om du ikke er bra ...viser hvor mye du bryr deg om andre 🙂
      Husk å ta vare på deg selv også ...Klem fra meg<3

    13. Så herlig , tror det er en fin beskrivelse av Tujanka …selv om jeg ikke kjenner henne så godt . Synes jeg å ha fått noen av disse flotte inntrykkene også =) Så gratulerer til henne ja <33
      Og flinke Frodithen ikke minst , du får jo med deg ALT du , haha ...Så det så , om du oppdaget det litt sener enn planlagt så oppdaget du det i alle fall , snilleste Frodithen <33
      God klem fra Pippien <33

    14. Gratulerer med Dagen til Tujanka. Håper du stadig blir bedre, kjipt at du ble syk nå. Men når du er frisk igjen nå så er det nok lenga til neste gang du blir så syk at du må avlyse alle planer.
      Ha en fin dag.

    15. foreignerat50: Takk skal du ha 🙂 Jeg hadde et lyst øyeblikk her på morgenen, med litt energi 🙂 og skjønte at hun hadde bursdag, så da satte jeg i gang 🙂

    16. Min matgale verden: Ja, sikkert lurt med øve-kjøring på søndager. Søsteren min driver med sin sønn, og de har holdt på litt på øde landeveier en stund 😀 Ja, der SPRATT hun virkelig opp altså, helt uten at jeg visste om det nesten 😀 Blir nok i senga her videre ja :-/ Og et par dager til…Ingen lysning ennå.. klemmer <3

    17. Nei har du sett, så der spratt hun opp. Gratulerer til henne, og masse god bedring til deg, nå MÅ du bli frisk! Jeg er på vei ut på øvekjøring med guttene. Fint om søndagen når det ikke er så mye trafikk 🙂 god bedringsklemmer

    18. tujanka: Ja, og som sagt…det var så vidt jeg rakk 😀 Jeg har ikke deg på det “fiske-innlegget” mitt, som jeg legger ut. Og så en annen liten fugl som sang så fint i dag tidlig 😀 Så bra du har en prinsesse som ordner opp <3

    19. Fru Stussli: Ja, her skal jeg ligge pal på sofaen og se på langrenn tenker jeg. Kanskje jeg orker bittelitt hekling også…Får se. Er ganske slapp. Men i dag lot jeg som ingenting og spiste helt vanlig frokost. Blir så lei av å prøve med kjeks og cola og bare tull, for det hjelper jo ikke det heller… Ja, du kan kose deg med ny maskin du og da blir det moro 🙂 Men godt å høre du er bedre <3Stor klem til deg min venn <3

    20. Ååååå, du er vel sjønn! Tusen takk for fine ord, jammen er det kjekt med bursdag! Og tenk at du laget et bursdagsinnlegg til meg selv om du er syk… Mange klemmer, og god bedring, her sørger prinsessen min for at jeg har alt jeg trenger:)

    21. Gratulerer med dagen til bursdagsbarnet :-)))
      Håper frodithen er frisk i dag 🙂 Fru Stussli er masse bedre, men blir fort sliten. Så det blir rolig her i dag så jeg orker svømmekurs i morgen. Jeg får strikke litt eller sy litt og så er det masse morsom sport på tv 😀
      Ha en fortryllende dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg