Mens “katten” sover…. ;-)

…eller noe sånt…

Ja…. da jeg var ferdig med all sovingen inne på soverommet vårt i dag tidlig…og klokka hadde passert 7…så var det selvfølgelig klart for sofaen, og mer soving og ligging der…For er man sjuk…så er man i horisontalen dagen lang.. Så da øynene spratt, dro jeg med meg dyna, kastet den på sofaen og spurtet inn på den doen som jeg har sett ALT for mye av i det siste…. Og da jeg kom tilbake fra do….vel, da hadde NOEN stjålet sofa- senge-plassen min…..

De prøvde å se så uskyldige ut som bare det…

 

…og det fortsatte de med når jeg vennlig men bestemt satte de tilbake der de hører hjemme… Se de inn-yndende blikkene …

 

Etter å ha lest bloggen til Ladyaugust i går, om en Engel hun har i huset, altså datteren, som hadde shinet rommet sitt uten å bli bedt en gang….tenkte jeg at: Den som hadde hatt en sånn Engel. Men nå har jeg ingen sånne Engler på to bein da… så tenkte jeg skulle prøve meg på en med fire…eller foreløpig INGEN bein 😉 og få henne til å ta oppvasken kanskje….

Men Vaniljeogpepper var ingen engel i det hele tatt…bare snuste så vidt på skummet….

..før hun pilte avgårde…og så så jeg  ikke den rotterumpa mer… før jeg var ferdig.. Da kom hun tilbake .med DET dåre-blikket.. “unnskyld”….liksom… Hrmff…

Kanelogsukker har vært på RAID i kjøleskapet vårt…Han synes det ble litt stusselig med mat når jeg var syk sånn… men i iveren etter å få åpnet døren, satte han fast hodet…

Siden jeg begynte å YMTE frampå om noe rydding og oppvask og diverse, så begynte de å få bange anelser om hva som KUNNE skje…Så det var ikke lange tida før begge satt kursen mot utgangsdøra….

Med litt samarbeid og strev kom de seg ut….

Og der får de bare være til jeg gidder å slippe dem inn igjen… For de lager så mye leven.. Og denne “katten” trenger nemlig litt mer ro og søvn…

 

Har du engler eller demoner i huset ditt? 😉


 

 

#engler #demoner #ramp #regngjøring #vaniljeogpepper #kanelogsukker #tøydyr
33 kommentarer
    1. margarites: Tror de var litt frøsne etter de kom hjem…de har vært ganske stille i dag 😉 Ja, dame-engler ser nok litt mer, hvertfall de på to bein.. Og noen manne-engler gjør ting om de blir spurt ;-D Her er formen ganske ROLIG i mage-regionen akkurat for øyeblikket så jeg krysser fingrene. Jeg har spist en potet, og det var slett ikke verst 😀 Satser på å være MEG igjen, nærmere helgen 🙂 Håper du har hatt en fin dag Grete <3 klem <3

    2. Hi hi de to der kan lage “hodebry” til tider regner jeg med. Håper de ble litt snillere, og kanskje litt mer hjelpsom etter en tur ut. Her bor det bare engler (men med litt skitt på vingene til tider), men det er forskjell på manne-engler og dame-engler. Hunnkjønnet ser liksom litt mer hva som trengs å bli gjort i huset… Håper formen er på stigende kurs, og at du snart er ditt sanne Jeg igjen. Klem <3

    3. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ser ut som jeg blir liggende en stund… men om noen dager, DA er jeg frisk 🙂 Håper du har hatt en fin helg <3 med og uten engler og demoner 🙂

    4. Karoline Johannesen: Ja, småbarn er vel litt sånn. Pøbler FOR å få grenser, for det er jo det de vil ha. Trygt med klare grenser 🙂 Men slitsomt for foreldrene. Men så får man jo med ENGLE -opplevelsene også da 🙂 Og det er sikkert koselig <3

    5. Anonym: Ha-ha,ja, ikke sant. Jeg regner med det er Flaggermusvinger det her 🙂 Godt du har litt av hvert, og de endrer seg nok VELDIG fort..raske karer de der 😉

    6. Herlig med hjelp, ingen tvil om det. Her i huset har jeg i alle fall en engell, og litt flere små demoner?.
      Greit når ting skjer uten at en må mase, men det virker som om det er slik det skal være.
      Håper formen din kommer seg snart. Ikke noe kjekt å ligge syk.
      God bedring<..)

    7. Jeg har en blanding i sønnen min, noen ganger hjelepr han til og gjør de snilleste ting for å hjelpe meg. Andre ganger igjen er han ren pøbel å gjør alt han kan for å få meg sint med et stort glis.

    8. Godt å se at du fortsatt har smågnagere som venner, veldig søte de der. 🙂 Selv har jeg både engler og demoner, og de endrer stadig fra det ene til det andre (ildere, vet du). 🙂 Klem til deg, blir lenge mellom hvert besøk, men glemmer deg ikke, altså! 🙂

    9. haha ja det kan man!!:)
      malte meg nettopp i ansikte for og glede en annen venninne av meg på andre sien av landet også!:p
      så hadde deen fotoseansen her med meg og katta.. som ikke synst det var så særlig kult og bli stilt ut sammen med en “blåsølv smurf” med påtegnet briller og klovne smil!! hahaha

    10. ja gjør det..
      håre i alle retninger, pysjen på, og dyna slengt på sofaen!!
      fantastisk er det og se det i topplokket:) haha
      Men ser ut som du har hatt en bra dag da, med fantastisen i orden om ikke annet!!:)
      elsket det!! haha

    11. natheless: Ha-ha, nei støvelen lot de være igjen, de brukte den kun til å komme seg opp til dørklinka, bygget i høyden på en måte…så pilte det barføtt i vei…tipper de er våte nå.. 😉 Ja, jeg kan se for meg du har noen vinger også 🙂 <3

    12. Moving On: Ja, du kan se det for deg? 😀 Ja, når jeg har NOE energi, så blir det brukt sånn 😀 Nå er jeg litt slått ut igjen etter mye flying… Men rolig er det hvertfall her 😀

    13. Jeg kan bare tenke meg lyden av de to hoppende avsted der ute i en støvel? Morsom du. Hos meg er det bare engler i kveld. Ja, en av dem er visst meg det???? Kjenner det klør litt i vingefestet her.

    14. hahahha!!!
      åå unnskyld frodith, men herrefreeed så jeg ler nå.
      har en tendens til og se for meg det som skjer BAK kamera.. og nå ser jeg da for meg deg, syk go doén konstant i sidesynet mens du rigger til dette her – men xantall dobesøk!
      hahaha!!!
      Har en DemonEngel om en kan si det slik? en katt som en virkelg kan spikre på veggen og kicke ut og ikke slippe igjen før en selv finne ut av det som du selv sa det!! haha

    15. Jeg har bare engler i huset jeg 🙂 Kjæresten min er min engel, uansett om jeg er syk eller ei 🙂 Kjempe fine bilder du har lagt ut 🙂 Du får kose deg masse, å håper på en frisk Frodith i morgen 🙂 Masse klemmer og god bedring <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg