Alv til lufting…. :-)

Jepp, i dag har jeg vært ute og luftet meg litt, i den nye alve-kjolen jeg fikk av Cuskima.blogg.no.

Jeg lovet bilder med kjolen på, og her er de 🙂

 

 

 

Jeg har kost meg på shopping og på kafè med Mammaen til Lille Supermann.

 

Og vi var de sunneste i verden….hvertfall et STYKKE utpå dagen 😀

Og nå har jeg BEGYNT med “gave-kjøret”….

Hvertfall 5-6 gaver er ordnet i dag.. Og en del hemmeligheter har funnet sted selvfølgelig… 😉

Jeg er endelig frisk, og har hatt en fantastisk dag med min flotte venninne <3

 

Har du vært sunn i dag?

Må du ha noe usunt etter noe sunt?

Har du hatt en bra dag? 🙂

 

 

 

#alvedrakt #julegaver #kafe #vennskap #sunnhet
45 kommentarer
    1. Fin jakke, med skikkelig søt hette ^^ Du så litt ut som en alv i den ^^
      Kan tenke meg det er godt å ha kommet i gang med julegavene! Det er veldig deilig å slippe å stresse rundt i butikkene midt i det verste julerushet! Huff, husker jeg var på Oslo City rett før jul i fjor! Aldri mer!
      Klem <3

    2. ladyaugust: JA, ikke sant den var fin <3 Det hadde vært noe fol en Lady også det 🙂 Jeg liker den kjempegodt, og passer ypperlig nå i jula 🙂 Klemmer kjempeflat <3

    3. ååååå my Gaaad liksom, DEN kjolen er superlekker! Nyyydelig, snille, snille Cuskima <3 Den er bare helt perfekt og drit stilig <3 I <3 it ! rett og slett 😀 Klæmmegodklæmmen 😀

    4. Åhh, kjempefin alve-kjole 😀 Og du kledde den supergodt! Den var rett og slett fantastisk fin 🙂
      I går var jeg ikke mye sunn. Ha ha.. Sjokoladekake til frokost. Så eggerøre og litt slikt til frokost kort tid etterpå (det er jo ikke så usunt), så hamburgertallerken ute, etterfulgt av en mega god is med sjokoladesaus som dessert, så popcorn og baconcrisp på kino etter det, og så sjokoladekake som kvelds helt til slutt 😉 ha ha..
      Skal være litt sunnere fremover da, om ikke noe annet 😉 Jeg kan ikke bare spise sunt, men heller ikke bare usunt. Må variere liksom 🙂

    5. Nemi Rebella: Har du nissemorkjole?? 🙂 Så koselig :.) Ja, denne kjolen fikk jeg av Cuskima i posten <3 Og den er fin å bruke når som helst, i sin alvestil. Men ekstra fin er den nå i advent, synes du ikke? 🙂

    6. vaniljeogpepper: Ja, jeg føler den passer godt nå i advent for å si det sånn 🙂 Jeg tenkte med EN gang på julenissens hjelper, at den kunne funke der ja 🙂 Og veldig søt som VANLIG kjole også <3 Snille Cuskima, gi meg den <3 Jepp, nå er jeg oppe og gjør verden trygg 😀 Ha-ha

    7. foreignerat50: Tusen takk <3 🙂 Ja, det var godt å bli frisk, satt lenge i kroppen :- ) DU har vært skikkelig flink da, med vask og alt. Og 700 sider i en bok 😀 Herlig, da koser man seg 🙂 Ha en fin søndag du også 🙂

    8. Åse Helen: Takk-takk 🙂 Ja, den er søt og passer helt inn i denne tiden vi går inn i 🙂 Så kos at du har hatt kafe-date med venninne også 🙂 Hehe…nei ikke lett å holde HELE dagen med godte-stopp…det er min erfaring også. Jeg klarer det fram til ca kl 18, da er det som om “hun andre” tar over…og da er det ikke stopp 😀 God morgen til deg <3 Og god klem <3

    9. Denne kledde du godt .du kunne like gjerne vært julenissens hjelper som diskodronninga på en lørdag ;)) den var stilig ,rett og slett.
      Fint å høre du er oppe å gjør verden trygg igjen 😉

    10. Hei Frodith. Så utrolig flott å se deg i alve- kjolen. Du er nydelig. Artig å høre at du er frisk nå
      Ellers, hadde jeg bare vasket hus og ordnet til advent i går. Lest bok på over 700 sider i to dager:)
      Til middag, var det sei i sitron og eplejuice:)
      Ha en fin søndag!

    11. Den fine kjolen der er som skapt til deg 🙂
      Så hyggelig å være på lunsj med venninne 🙂 Det har jeg også vært i dag.
      Ellers har dagen gått i hundre og ikke hatt tid til å være på blogg i dag.
      Jeg tenkte egentlig å ikke spise godteri i dag for det har jo vært så mye kaker og festligheter i det siste at buksene har blitt for trange. Kjøpte inn goddis til guttungen og en kompis som overnatter og følte meg så flink som knaska epler og gulrøtter. Men klokken 20 gikk jeg på kiwi og kjøpte meg masse smågodt som jeg har dytta innpå. Angrer nå da 😉
      Klem til deg og sov godt ♡

    12. Helge: Takk for det 🙂 Ja, i Sandefjord er det fint. Ikke vært på den kafeen noen gang, ikke vært så ofte i Sandefjord. Ja, godt å komme seg litt ut sikkert. 6-7 km er en god tur det 🙂 God natt 🙂

    13. eg skal lufte hundejentene snart, drikke en kopp te til og så er det vel kanskje dusje og sovetiden <3
      kose deg på landet
      klemmetingene, nattinatt <3

    14. Lisbeth Pedersen: Heldige meg som fikk så fin alvekjole av cuskima 🙂 Jeg har ikke vært sunn sånn utover kvelden…Jeg starter jo alltid bra jeg…men etter kl 18 dukker “hun andre” opp som du vet, og overtar kroppen… ;-D Sov godt Lisbeth <3 KLemmer <3

    15. margarites: Nei, sånne pizaer er gode løsninger innimellom 🙂 VI tok kjøtt-kaker varmet i brun saus, og poteter. Deilig 🙂 Og litt sjoko etterpå 😉 EN liten cookie også. Deilig 🙂 Og i morgen blir det kos hos mamma. Litt halvveis bursdagsfeiring .-) Sov godt Grete <3 klemmer <3

    16. Den kjolen der kledde du veldig godt, noe deg i hele kjolen. Fantastisk fin var den på deg. I dag har jeg vært en tur i Sandefjord og sjekka Håndverkeren Kaffe og Te, det er en kafe som ble anbefalt av Moonbeanscorner.blogg.no 22/4 i år. Det var fantastisk koslig der, der var det nostalgi fra gulv til tak, masse pynt. La igjen noen kr der iform av kaffe og deilig sjokolademuffins Så jeg angrer ikke turen. Deilig og komme seg bort fra Drammen, Så idag gikk jeg sikkert 6-7 km og det er vel bra for helsa. Grattis med den kjolen – kjempefin til deg. Sov godt.

    17. cuskima: Jeg skal ikke sove særlig. Skal på landet en tur, og liker å dra tidlig Så jeg har kvelden her før jobb igjen 🙂 Snart juleferie 🙂

    18. Å den alvekjolen var du kjempeflott i, og en perfekt farge til deg. Jeg har absolutt ikke vært sunn i dag, det er jo lørdag med hjemmelaget pizza og masse snop 🙂
      Ha en fortsatt fin helg 🙂
      Klemmer

    19. Kjolen var kjempetøff på deg, og så kjekt at du har kost deg ute med godt selskap. Jeg og yngste datter har vært på lysfest i byen og i kakebesøk etterpå. Og på kvelden ble det ferdig kjøpt pizza, for ingen orket å lage mat etter klokken 20.00. Så i dag har jeg ikke vært sunn i det hele tatt 🙂

    20. annebe: Ja, koste oss på shopping, med sunn mat, mane kafeturer og LITT shopping ;-D Ja, den kjolen passet fint inn i jula og min stil 🙂 Snille og flinke Cuskima 🙂 Vi hadde kjøttkaker her til kvelds, og LITT sjoko etterpå 😀 Klemmer nattaklmemmer <3

    21. Therese Bråthen: Ja, det var nydelig lunsj, men egentlig var det frokost for meg 😀 Fikk ikke spist før jeg dro… Deilig. Salat er sunt og godt 🙂 Takk. Ja, den kjolen er nydelig. Jeg følte meg riktig så alvete og fin 🙂 Håper dere får en fin kjøretur i morgen da 🙂 Klemmer tilbake <3

    22. cuskima: Takk 🙂 Ja, det er du som har gjort meg så fin da 🙂 Du fortjener helt klart noe usunt 🙂 Gikk det greit på jobben? 🙂

    23. Kjolen var rålekker og tøff til deg <3 Cuskima var flink der :)...så hyggelig dere hadde det på shopping da...og lunsjen så deilig ut :)...her har vi spist Taco og is i kveld ...Sov godt<3

    24. Jeg har vel vært både og i dag 🙂 Har spist fylt pitabrød til middag, også har jeg spist grovbrød til lunsj og frokost 🙂 hehe Så kan vel si jeg har vært litt sunn da 🙂 Kjempe fin kjole da, den passet deg kjempe godt 🙂 Å lunsjen din så kjempe god ut 🙂 Idag har jeg pyntet litt her hjemme, å egentlig bare slappet av 🙂 Må lade opp til lang kjøretur i morgen 🙂 Ha en fin kveld videre! Mange klemmer <3

    25. åh så fin du er som alveprinsesse <3<3
      vel eg spiste kanelbolle på jobb -fortjente det
      spiste vegetar pasta til middag....var veldig godt:)
      Jobbet så kanskje eg fortjener noe usunt litt senere..men ikkje veldig sannsynlig
      klemmetingene <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg