I farta!!!! :-D

Ja…her kommer en bursdagshilsen sånn helt i farta…for her går det litt hurra-meg-rundt om dagen, og DENNE bursdagen holdt på å forsvinne blant rotter og kalendergaver… Men en liten hilsen skal nå Maren få 🙂

Hun driver bloggen Helsehelelivet, og er ei sprudlende, sporty og herlig ung jente. Hun er kanskje den friskeste og fresheste jeg vet om her på bloggen MIN hvertfall 🙂 Hun virker snill, ærlig og herlig. Og nå er hun også gravid, og venter en liten friskus om noen måneder.

Litt på snei, og i full fart 🙂

Gratulerer så masse med dagen Maren. Jeg har ikke hatt deg inne på bursdaginnlegget mitt, men jeg fikk da tak i datoen din på en uforklarlig måte 😉

Og da sier jeg bare: Ha en aldelses fortryllende dag!! Du er et friskt pust her inne 🙂

 

 

Stor bursdagsklem fra meg!! <3

 

 OBS!!

Minner deg som leser dette også om at dagens JULEKALENDER- innlegg så klart ligger ute….Kl 07: 00 var det på bloggen, og er på innlegget under her. Klikk HER så kommer du dit 🙂

 

 Eller klikk på frodith-nissen 😉     

Ha en fin dag <3

25 kommentarer

Siste innlegg