Trekning av kalendergave bak luke nr 6

 

Dagen har vært begivenhetsrik og lattermild 🙂

Jeg og DE DU VET…har vært på shopping…Og vi traff søsteren min NESTEN helt tilfeldig… Og rett ved hennes venstre side sitter BLOGG -søster, Ladyaugust, men henne ser vi ikke på dette bildet… For bilder er ikke tatt i en fei når det gjelder meg og Ladyen…Vel, vi har ikke problemer med å få TATT bildene…Men bildene vi tok i dag, så for det meste ut som vi var havnet UTPÅ, brisen på Hyllebær-saft eller noe… Så her måtte litt klipping til 😉

 

NOEN snek seg opp av sekken så klart, og fikk seg en snus på kaker og Hylleblomstsaft, før de raste i vei RETT i armene på SØS selvfølgelig. De kjenner igjen rotte-venner når de treffer dem 😉 

Pepper fikk ta resten av Ladyens Hylleblomst-saft, for den ville søs slett ikke drikke opp selv….Sur som saften var… Men rotter er ikke så nøye på sånt…

 

 

Tittei …

 Jepp…etter ca 50 forsøk med kamera, (eller var det 100…) hvor ENGELEN (datteren)  til Ladyen forsøkte å knipse noen bilder av oss sammen, var dette det beste vi fikk til. Det var IKKE noe feil på fotograf-engelen, hun var sjefs-flink HUN.  Men vi KLARER bare ikke se normale ut på samme tid, jeg og søs.

Jeg har ledd så tårene trillet, gjennom en hel, lang fotoshoot…. men det hjalp hvertfall IKKE.

Merkelig at vi skal se så rare ut på bilder altså…for vi er IKKE rare i virkeligheten nemlig 😉

Etter en aldeles herlig og lattermild dag, for tobeinte og firbeinte, satte vi snutene hjemover. Og her er det bare den tobeinte snuten som er oppegående fremdeles…

 

Det har vært mange som har gjettet på julekalender-oppgavene i dag også, og i dag har det vært bare lett tror jeg, for det har vært 24  svar, og alle med riktige svar :-)…  Det gjør jo trekningen litt morsom nå…hvis jeg bare for vekket en av rottene….Som ligger her langflate etter dagens strabaser…. Også nå som vi skal ha trekning…?

 

Men først svarene:

 Og denne nissen var…..

 

Martha Louise så klart 🙂

Her har jeg godtatt både : Tre nøtter til Askepott, Askepott eller Askepott og nøttene

 

 

 

Dette var Musevisa eller Når nettene blir lange…

 

Og dette var På låven sitter nissen

 


 Og DA har jeg fått vekket Vaniljeogpepper her, som er klar for en aldri så liten tur nedi nisse-lua for å trekke vinnneren…. før hun legger seg til igjen…

Ok, her spoler hun avgårde…

..og opp fra lua med alle navnelappene kommer hun…med en fiiiin  lapp…og på den står det……..

*trommevirvel*….

 

margarites.blogg.no

Hurra!!! I dag ble det deg!! Så moro!! Nå skal du få en overraskelse i posten snart ja. Sender på mandag 🙂 Jeg tror jeg har adressen din?

 Håper du blir glad <3

 

Og til alle som var med i dag:

-Nye muligheter i dagene som kommer. Jeg legger ut luke 7 i morgen tidlig ,kl 7 også i morgen, selv om det er søndag til og med… For det er greit med faste åpningstider Jeg har MAAAANGE hjemmelagede kalender-gaver som skal deles ut, faktisk 17 igjen … Så ikke gi deg!! I morgen er det kanskje DIN tur 🙂

 

God natt så lenge <3

 

 

#julekalener #kalendergaver #adventskalender #trekning
29 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: He-he, ja , men du skulle sett alle bildene som ikke ble brukenes. HELT krise 😀 Ha-ha. Men har ledd godt da 🙂 Takk for ros 🙂 Klemmer <3

    2. Det er så gøy hvordan du klarer å skrive morsomme historier utfra hverdagslige ting. Det er aldri et kjedelig øyeblikk her inne på bloggen <3 Synes dere fikk noen riktig så søte bilder jeg, flink fotograf og flinke modeller ^^
      Gratulerer masse til vinneren <3 Og klem til deg!

    3. foreignerat50: Ja, det var skikkelig koselig 🙂 Alltid koselig når jeg treffer Lady August, og litt koselig hun fikk treffe den ordentlige søsteren min 🙂 Moro med Margarites som vant 🙂

    4. Grete/Margarites: Ja, moro at du vant!!: -) Gaven er lagt i konvolutt og klar til mandag 🙂 Nei, vi fikk virkelig smake på dette med bilder og flere personer. Det gikk altså IKKE 😀 Og vi to er visst helt ekstreme samtidig 😀 VI har ledd oss fillete 😀 Nå er jeg klar for en ny dag, kos deg med nye oppgaver, det er bare å bli med om igjen hvis du vil. GOD klem <3

    5. Wiii, ble det virkelig meg som vant i dag.. Så GØY! Og gøy ser det jammen ut som dere har hatt det i dag også 🙂 Det er ikke lett å ta bilde av fler personer på en gang, og få alle eller begge til å bli fornøyd. Her har jeg masse erfaring nemlig 😉 Jeg har bakt to typer tørre kaker i dag, og to julebrød (julekaker). Så nå er jeg i gang, så jeg tror jeg tar litt til i morgen. Nå er det kveld, og snart på tide å finne sengen. Flere sene kvelder på rad kommer til å merkes til uken..ja ja da er det bare å legge seg litt tidligere på mandag. Kanskje før midnatt til og med. Ha en god natt, jeg kommer til å ligge å smile fordi jeg vant! Det er så gøy. Stor klem <3

    6. hahaha ja et av de beste er når vi står hahahaha vi ser ikke vettige ut liksom, men søte såklart <3 Jepp det skal jeg hun har lagt seg og sluker bøker 😀 <3

    7. Nei, men sånn er jeg også når jeg skal ta bilder til bloggen av forskjellige ting 🙂 Jeg tar 20 bilder også blir jeg kanskje bare fornøyd med et eller to 🙂 hehe Ja, det skal jeg gjøre vet du 🙂 klemmer <3

    8. ladyaugust: Ja, de bildende er HELT utrolige. Jeg ser ut som jeg har svelget en boomerang eller noe 😀 DEN glisemunnen 😀 HYYYYLE liksom 😀 Hilse engelen og si hun er en fin engel 🙂

    9. Engelen og jeg ler så sofaen rister 😀 Jammen har vi fått endel blinkskudd der hahahahahahahaha Såklart snop er på sin plass, man skal ikke gå ned i vekt heller 😀 Kooos deg masse søs og igjen takk for i dag <3 kozemozemegaposemedsnooooop.

    10. lulltove: Du har nok hatt en koselig da 🙂 Det har jeg også 🙂 Travel, tenkte på oppgaven DIN, men fant ingen som trengte meg noe særlig i dag… Men kan ta i morgen i stedet for 🙂 Ja, kom i morgen du 🙂 Klemmer <3

    11. Therese Bråthen: He-he, du skulle sett de 50 vi forkastet, eller de får ingen se 😀 he-he. Herlig dag var det <3 Ja, du får spisse klør, hjerne og snute til i morgen, så er du klar 🙂 klemmer <3

    12. Syns dere er skikkelig fotogene jeg 🙂 Så der er dere heldige 🙂 Ja du har vært veldig heldig der, har fortsatt ikke truffet noen fra blogg jeg, utenom venner som jeg har fra før av 🙂 Men blir nok noe etterhvert 🙂 Gleder meg alt til i morgen, skal bli spennende å se hva slags gåter vi må igjennom da 🙂 klemmer <3

    13. Therese Bråthen: Ja, har vært en super dag, både en ekte søster og en blogg-søster, jeg er heldig jeg 😀 Tenk å finne folk på blogg som føles som søsken liksom 🙂 Men fotogene er vi IKKE, men det har jeg rottene til. De klarer seg greit på bilder hele tida 😀 Jeg har gjort klar neste luke, så den er klar til i morgen tidlig 🙂 Klemmer <3

    14. Gratulerer så mye til margaritas som vant 🙂 Like spennende hver gang dette, å for en herlig dag som du har hatt, med både søsken, fotoshoot og rotter 🙂 Da kan man virkelig si at dagen har vært fantastisk 🙂 Kos deg masse videre i kveld 🙂 klemmer <3

    15. ladyaugust: Sånn, da var jeg ferdig for dagen HER 😀 Nå skal jeg sende deg latterbilder og gjøre meg klar for morgendagen 😀 Og kanskje ta litt mer snop. Jeg gikk ned 2 kg når jeg var syk… så de trenger jeg nok gå opp igjen…tror du ikke ? 😀 Klemmerpannisflat <3

    16. Grattis til vinneren såklart 😀 hahaha jammen er vi fotogene, tror den hyllebærsafta gjorde susen *fliiiir 😉 Her er det deigsetting snart…skal bare ..først :DDD Goood lørdagskveld søs <3 klæmmeflat 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg