En aldri så liten julegave…. :-)

Jeg har faktisk EN hjemmelaget julegave i år…

Og det er dette skjerfet som ligger her…Det er supermykt…I garn som heter PUS 🙂

Og er nok LITT mer turkis enn det som kommer fram her i innelys…

Nå hadde jeg ikke trodd jeg skulle få tid å lage noe annet enn kalendergavene, men jammen ble det ikke tid til en julegave også..

Vel, da var det vel bare EN ting å til……

 

Har du husket å melde deg på i Frodiths Julekalender??

Du har fortsatt tid!! Bare klikk  HER  eller på bildet med nisse-frodith, så kommer du rett til innlegget du må melde deg på 😉

Jeg har åpent til kl 22. 😉

 

#julekalender #adventskalender
12 kommentarer
    1. natheless: Ja, det var jo topp at den lua passet i fargene til forskjellig 🙂 Herlig. Moro å strikke og hekle. Og nå er det altså EN hjemmelaget gave til noen. Tror venninnen min får 🙂

    2. Det så da veldig mykt og godt ut. Fint med hjemmelagede gaver! Jeg fikk et skjerf av søstren min da jeg var 15 år, og det glemmer jeg aldri. Heklet var det, i hvitt og gråblått, og at det var over tre meter langt! Den gangen skulle alle ha kjempeskjerf! Jeg har det enda. Noen ganger har jeg tenkt at jeg kunne dele det i to, men det er jo så fint. I disse dager er det jo inn med digre skjerf igjen, så jeg har tatt det i bruk. Jammen passer det ikke fint til en viss lue!!!!!

    3. Åse Helen: Deilig og mykt garn, nesten ikke kløete, og blir en fin julegave 🙂 Jeg liker også fargene 🙂 Jada, det er mange muligheter igjen 🙂 Sov godt og drøm søtt du også. Klemmer nattaklemmer <3

    4. Kristin: Ja, pusete og deilig 🙂 Nei, du har jo vunnet så er jo ikke SÅ farlig, men kos at du stikker innom likevel da, og veldig kos om du har lyst til å gjette mer i kalenderen 🙂 Klemmer <3

    5. Herlige farger, og sikkert deilig kvalitet 🙂
      Rakk ikke kalenderen din i dag heller, dessverre. Her er det hektisk :/
      Håper du får en flott dag i morgen 🙂
      Klemmer

    6. Engla: Ja, de er veldig fine i dagslys, enda finere enn her..Og det garnet er så mykt og deilig..Så en julegave ble det hvertfall 🙂 Ha en fin kvel du også 🙂 Klemmer <3

    7. Så flink du er vennen <3
      Nydelige farger (mine favorittfarger faktisk, hihi)
      Ønsker deg en fortsatt fin kveld <3
      Stooor go`klem fra Engla

    8. Så fint det var. Her blir det liten tid til julegaver og kakebaking merker jeg… Men har planlagt innkjøp på jordbærpikene til gaver, finnes mye lurt der, og da slipper jeg jo lete, hehe. Nå skal en sliten kropp på lading kjenner jeg. nattaklemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg