En julesommerfugl og litt shopping…

Du som har kjent meg en stund, vet at jeg har det med å få litt sommerfugler i magen i ny og ne…Eller ganske ofte for å si det som det er.. Noen ganger er det skumle og litt mørkegrå sommerfugler, men for det meste er det snille og VELDIG glade sommerfugler… Det betyr at jeg gleder meg TIL noe…men også veldig ofte at jeg gleder meg OVER noe 😉 At livet er ganske bra egentlig. Jeg har en rimelig positiv innstilling til livet, har ikke så mange bekymringer og er lykkelig for at jeg kan ha det sånn. For jeg HAR ting jeg kunne satt meg ned og deppet for jeg også…Men jeg velger å se OPPOVER når det stormer som verst… 🙂

Og nå er det faktisk sånn at jeg gleder meg litt igjen…

For i morgen skal jeg både ut å kjøpe gaver til alle jeg kjenner OG jeg skal ut å levere brukte klær på Fretex. Dette er en oppfølger av adventskalenderen til Lulltove, hvor vi skulle gjøre noe bra for andre. Så det blir mitt bidrag. Og jeg gleder meg.

I tillegg skal jeg kanskje møte søsteren min, og det er ALLTID kos. Kanskje blir det en fotosafari også …Jeg kan jo håpe.

Og tror du ikke at jeg har fått en gave til meg selv i dag også da. En liten førjulsgave av samboeren. Et gavekort jeg skal bruke 🙂

OG jeg fikk penger av mamma til å kjøpe egen julegave forrige søndag, så i dag har jeg vært og kjøpt meg ny jakke. Juhuuu!

 

Slett ikke varm…. men veldig fin

 

Litt lenger bak enn foran…og fine glidelåser…

 

Så er det rart jeg er glad? 😉

 

Har du kjøpt det noe i det siste?

Blir du glad av shopping?

Har du noe spesielt du gleder deg over nå om dagen?

 

 OBS!

Minner også om Frodiths julekalender, som du finner HER…. Der kan du vinne hjemmelagede gaver, om du gjetter på noen få oppgaver 😉

Jeg har åpent til kl 22

 

 

 

 

#shopping #glede #gledeseg #glad
33 kommentarer
    1. Du er flink til å både glede deg til ting og glede deg over ting 😀 Det er fint det, viktig å glede seg over ting som skjer akkura nå også 😀 Jeg gleder meg over at jeg har julefri og kan kose meg med juleforberedelser også gleder jeg meg til tirsdag for da skal jeg hjem til jul <3
      Veldig fin jakke, med kule detaljer ^^ Heldigvis er det ikke så kaldt i Oslo om dagen (eller det varierer jo fra dag til dag), så da får du muligheten til å bruke jakken masse 🙂 Fortjent <3

    2. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Nei, jeg er enig, skal man ha noe SKIKKELIG så er det som regel ordentlige merker man må gå på, og da dyrt, men kan på salg ja 🙂 Kos deg <3

    3. Jeg tenkte ikke slik før jeg begynte å gå på ski igjen.
      Klær til ungene var viktig, men for min del var det noen tynne jakker og uavhengig av merke. Er det noe jeg har lært når jeg er ute i timesvis i minusgrader. merket teller. Desverre. Jeg har lært at ofte er de dyrere bedre, og dermed handler jeg på salg. Vi har i alle fall to sett hver nå her oppe. Noen dager er jo det våt snø, og andre tørr. Jeg digger fjell livet rett og slett. Stille, fart, latter, kos, og utfordrende.:)

    4. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, deilig å være i naturen og på fjellet, sommer og vinter, og da må man bare kle seg nok ja 🙂 Da er det godt å ha nok klær 🙂

    5. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, jeg har en til å være varm i også, men noen ganger skal man bare være fin også. Og det er jeg ofte ikke de varme…. 😀 BOMSETE…

    6. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, denne jakken var fin, og ikke særlig varm. Men jeg bruker ull under, og kjører jo mye trikk 😀 Kjøpt masse gaver i dag 🙂

    7. Åse Helen: He-he, nei vi snakker ikke så høyt om sånt 😀 Jeg skjuler NOEN kjøp jeg også 😀 Tusen takk 🙂 Jeg likte jakke godt 🙂 Nå har vi gått Lucia her, og jeg skal snart ut i verden og kjøpe julegaver 🙂 Klemmer <3

    8. For en fin dame 😀 jakka var også fin og kledde deg 🙂
      Jeg shopper alt for mye og det snakker jeg ikke så høyt om 😉
      Fin fin lørdag til deg 😀

    9. Godt å bli ferdig med noe, jeg skal også snart bli ferdig med noe, kanskje i morgen eller dagen etter det. Jaa det stemmer hun har en sånn fin kalender hun også, har nesten ikke vært på nett pga den hodeverken og den er ennå her, bare ikke så ille som den var i går. Klæmmeklæmklæmmen, i morgen er alt helt tipptopp for det er beste dagen sin det <3

    10. ladyaugust: Jepp, snart lørdag 🙂 Og jeg skal handle alle julegave i verden da :.) I byen her 😀 Og bare surre for meg selv. Trenger det 🙂 Få unna litt, sende litt avgårde, og få kontroll.. 🙂 Og så skal jeg gi ting til Fretex, for jeg har mye ting og de trenger litt ting. Og Lulltove hadde i kalenderen sin at man skulle gjøre sånt. Og da skal jeg det ;-D Klemmersøsklemmen. Håper hodet er perfekt <3

    11. Nydelig jakke søs <3 På første bilde lurte jeg litt på hvordan du klarte å ta det bildet men så gikk det jo opp for meg at det var ikke du som tok bildet 🙂 Shopping er GØY når man finner noe pent 😀 Jeg kan blir superglad av å shoppe men jeg har ikke kjøpt noe fint liksom i det siste, eller foresten jeg fikk sko fra ebak, scenesko som er gode å ha på 😀 Snaaaaart <3 lørdag <3 gooodkveldklæmme 🙂

    12. Veronica S: Veldig fusk 🙂 Jakka kostet bare 500 så dette er skikkelig fake saker. Får jeg adresen din? Så får du gave herfra 🙂

    13. lulltove: Godt med litt shopping 🙂 Jeg trengte en liten belønning i dag 🙂 Og i morgen skal jeg gjøre alle oppgaven dine i kalenderen din, sende et kort, levere til Fretex…og så får jeg se på den med blomsten 🙂

    14. Fine Frodith! Jakken er superfin og kledde deg godt 🙂 Har kjøpt leppestift og parfyme i dag 😉 Men skal på litt shoppimg i morgen, MEN, siden det er jul må jeg begrense meg litt….

    15. natheless: Du har jammen fått shoppet litt i det siste du også da 🙂 I moren skal jeg prøvekjøre jakka 🙂 Og det er jo ikke veldig kaldt i byen her…så det bør gå greit 🙂 Julestrømpe skal jeg også henge opp på et lurt sted, så samboeren skjønner hintet ;-D Hi-hi Ha en fin kveld du også 🙂

    16. foreignerat50: Ja, det er litt fint når man har fått penger, da kan jeg HVERTFALL handle 🙂 Takk,jeg likte den jakken godt. Og billig. men ikke så tykk da 🙂 Hvis du er rask, så rekker du kalenderen også 🙂 Hi-hi Å ja, eyeliner er fint å ha 🙂 Klem <3

    17. Så fin jakke da! Ja, der er viktig å gjøre noe for både seg selv og andre. Naboen kjøpte seg julestrømpe og den skal fylles opp. Ikke bare med sjokolade, men med hygge og glede, turer og minner. Fin tanke! 🙂 Kjøpt noe? Jo da, det ble noen gardinringer som skal bli serviettringer og noen servietter, pluss som jeg viste her om dagen, en kakeform med hus. Gleder meg til å prøve dette ut, så det gjorde meg glad. Ellers gleder jeg meg over advent med stearinlys og kos. Ha en fin kveld 🙂

    18. Jeg elsker også å handle , særlig når jeg får gavekort og penger. Hi hi. Stilig jakke.
      Jeg har hatt så mye å gjøre i dag og at det er bare nå jeg fikk tiden til å sitte foran skjermen.
      Jeg kjøpte i hvert fall eyeliner i dag:)

    19. cathrinehenriksen: Ja, må prøve Fretex, for jeg har ikke gjort det før. Og jeg skal prøve å tenke litt lurt på sånt nå, og levere noe i stedet for å kaste. Og Lulltove sin kalender oppfordret til det, og da SKAL jeg 🙂 Jeg styrer litt med et Lucia -tog her nå…:-D Hi-hi Klemmer masse <3

    20. Hahaha , slett ikke varm men veldig fin ;-D Det var jo utrolig bra argument da ;)) Jeg stemmer for at det var ett genialt kjøp ;)) Og gavekort og søsteren din , ja da er det ikke rart du gleder deg =)
      Jeg gleder meg til juleaften faktisk , og litt til i morgen kanskje …. For da skal jeg å shoppe og ja jeg er også glad i det , hehe . Selv om det kanskje blir den siste gaven som må i boks bare :o) Vi får se ;)) Shoppet en DEL i går og ble litt glad og litt blakk , haha ;-D
      Er bra livet egentlig er ganske okay , og man kan glede seg over MYE <33 Jeg depper litt innimellom må jeg innrømme , men er som du sier mye lurere og ikke så veldig vanskelig EGENTLIG å se oppover sånn for det meste ;)) Snille deg som tar deg tid til alt mulig mellom himmel og jord , fretex også 🙂
      God kveld klemmen til super Frodithen <33

    21. Helge: Jeg tenker at om jeg får levert litt fram meg også, så blir jeg glad av det, og kan få inn litt også 🙂 Denne jakken er ikke så tykk, men den hetta holder meg litt varm, og jeg får ha litt under som er ull 🙂

    22. Skaffa meg nye tøfler igår + ny dynejakke, den jeg hadde var grei nok men ble litt liten etterhvert. Så den vaska jeg og ga den til Fretex. Det er greit at man shopper litt, man blir happy av det men alt med måte.

    23. annebe: Kos deg med litt te 🙂 Du er også flink til å glede deg over ting 🙂 Vi tar tak i det vi har i nærheten, og det GJØR jo livet 🙂 Fornøyd med jakke fra mamma :- )KLemmer <3

    24. Så koselig innlegg..tenker absolutt på deg som en som er flink til å glede seg over ting..:)
      Jakka var kjempefin..og stilig med bilder i speilet 🙂
      Så får du kose deg masse i morgen…:)
      Jeg har mye å glede meg over, men akkurat nå er jeg litt slapp…så skal sette meg å ta en tekopp snart..og det kan jeg jo glede meg til :)…Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg