Trekning av kalendergave bak luke nr 12

 

I dag er det NOEN som er i litt dårlig form her…

Jeg hadde sett det på Vaniljeogpepper i hele dag…at NOE var galt…

Hun var en smule “blek om nebbet” som man sier… Hang litt med snuten igjen liksom…som hun gjør når hun er lei seg…  Så jeg var slett ikke sikker på hva dette var..

.Om det var kun snuten som hadde fått seg litt for hard medfart etter Cat-fighten med Salt, et hull eller noe……ELLER om det kunne være “lampefeber” og spenning pga Lucia-feiringen  i morgen…eller noe annet…?

Snuten var rimelig RAR hvertfall..

 

.

Men da vi kom innafor døra og NESTEN alle pilte under pleddet på sofaen og la seg…Ja, da var jeg ikke i tvil…Her var det ikke KUN hullete snute eller såret stolthet som var problemet… Neida.. Her var det rett og slett litt sykdom på gang…For når de begynte å kreve vann, hostesaft, snørrpapir og nesespray…Ja…da va det klart at jeg måtte finne meg et annet sted å sitte enn i sofaen hvertfall…

 

Håper Vaniljeogpepper er frisk som en fisk i morgen , med hjelp av litt nesespray…for hun har en viktig rolle i Lucia-toget 😉

 

Men det er en annen som fikk en viktig rolle i kalendertrekningen i dag da…siden de andre ligger padde-flate i sykdom.. Og det er Salt…IGJEN…Og det er nesten LITT feil…for hun har jo slett ikke vært særlig grei i det siste…Men men…. Det blir henne…og de ande får trå til på kalender-trekning senere…

Salt var med på shopping, da jeg kjøpte jakken min i dag. Og hun benyttet alle anledninger til å speile seg… Og jeg tror jammen hun innbiller seg hun er på SCENEN der hun står og doller seg…Men ….nå er det klart for trekning….

Men før vi kan trekke….Her kommer svarene:

 

Denne nissen var så klart…

 

Kong/kung Carl Gustaf av Sverige

 

Og dette var første serien om Nissene… “Nisssene på låven”


 

Og i snakkeboblen stor det: SNART ER DET JUL


 Og selv om de andre ligger padde-flate så er det EI som er vill og gal, og ikke det minste syk som du har skjønt… Og hun er klar som et egg nå…


Så nå sender jeg Salt i vei nedi i  den blinkende lua, med alle lappene… Og der ligger kanskje DU og venter på å bli trukket… Hvertfall lappen din… 😉
I vei med Salt…. hun fyker avgårde og romsterer vilt nedi der… Men opp kommer hun…. og hun har med seg en lapp….

 

 *

 

Og der står det skrevet dagens vinner….som er…..

*trommevirvel*

Hurra!! Det ble Oslopadda. Hun er en bloggløs bloggvenn og venn. Og har vært med nesten ALLE dagene. så dette var fortjent 🙂 Nå kommer det en kalendergave til deg også 🙂 Tenker du blir glad 🙂

 

Og til alle som var med i dag:

-Nye muligheter i dagene som kommer. Jeg legger ut luke 13 i morgen tidlig. Klokken  7 åpner dørene, som vanlig, og det er klart for nye nøtter. Jeg har MAAAANGE hjemmelagede kalender-gaver som skal deles ut, faktisk 11 igjen …  Luer og vesker. Så ikke gi deg!! I morgen er det kanskje DIN tur 🙂

 God natt så lenge <3

 

 

#kalender #kalendergaver #adventskalender #julekalender
8 kommentarer
    1. Oslopadde: Jepp, du vant 🙂 Store -rotta i stolen her hjalp til med selve lappen, og han hilser ;-D He-he Ja, jeg tror dette går over fort::-) Og nå blir det kalendergave på deg altså 🙂 Klemmer <3

    2. ??????? HVA?? Hvem? JEG?? HURRAAAAAA 🙂 Så morsomt! TAKK!
      Men så leit med alle dem som er så syke, da! Og så så viktig dag i morgen… Du må kjøre i dem solhatt, jeg har hørt at det hjelper på sånt.
      Men nok en gang TAKK – takk til Salt, som trakk ”riktig” lapp i dag 🙂 Klem til alle 🙂 god bedring, og goooood natt 🙂

    3. Fru Stussli: Ååå, så fint han kom hjem igjen <3 Og så lenge borte også. Kom han plutselig å sto og mjauet? Sånne dyr er rare..lurer på hva han har gjort i det siste 🙂 Klemmer nattaklemmer <3

    4. Gratulerer til Oslopadda 👏
      Jeg er inne for å fortelle at Freddy kom hjem i dag etter nesten 5 dager på loffen. Vi ble då glade at tårene spratt❤️
      Mange nattaklemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg