Busy bee…. eller buzzzy bee… ;-)

Ja, nå om dagen er det ikke bare meg som er en busy bee….jeg vet det..

 

Men….når jeg skulle på shoppingsenteret i dag… for å gjøre noen små ærender….. så hadde jeg likevel ikke regnet med SÅÅÅÅ mange folk ute samtidig liksom….

…det føltes som jeg var kommet feil plass…og var havnet midt i en bikube….der alle er opptatt med sitt…effektive…summende… får gjort unna ting…men kravler hit og dit….og man må bare stenge ute all buzzingen og summingen…for ikke å få panikke inni kuben der….For alle skal være nisser på same tid…Og det er ikke greit…

Nå har jeg funnet en løsning på hvordan jeg skal gjøre med resten av gavene…Så da “fløy” jeg bare hjem igjen… 😉

 

Men du….

Har du husket dagens luke i Frodiths Julekalender?  Jeg har åpent til kl 22, og du kan bare klikke deg inn HER så kommer du rett til dagens luke.

Hjemmelagede premier og rare oppgaver 😉

#julehandel #travelt #shopping #julekalender
18 kommentarer
    1. Det blir nok fint ja 🙂
      Skal få litt bilder inn i rammer etter hvert jeg også. Må vel opp med litt flere bilder enn det vi hadde her..sånn etter hvert 😮

    2. Kristin: Jeg har bestilt A4 store bilder, som skal inn i vanlige rammer…Så får vi håpe det blir bra 🙂 Ferdig på torsdag da 🙂 klemmer <3

    3. Å, det blir jo sikkert kjempefint da 🙂
      Jeg har tenkt på bildegaver jeg også, men nå tror jeg kanskje det blir litt hektisk 😉
      Får vurdere noe til neste bursdag til den det gjelder 🙂
      Jeg er stor fan av netthandel 😉
      Klemmer <3

    4. Hva slags løsning fant du da? 🙂
      Det verste jeg vet er å være på overfylte kjøpesenter 😮
      Og det med bier som buzzzzer overalt er et veldig godt bilde på hvordan det føles for meg i alle fall..
      Jeg har prøvd å få unna en del i samme ærend, slik at jeg skal slippe og ut så mange ganger. Men jeg har fortsatt noen gaver igjen 🙁
      Klemmer <3

    5. Ugh, jeg hater når det blir sånn. Man føler at man går nesten i transe pga. alle folkene og alle lydene. Jeg skal prøve å holde meg unna disse senterne så godt det lar seg gjøre frem til jul, det er helt sikkert! 🙂

    6. Helge: Ja, jeg pleier å KOMME dit når det starter/åpner, men plutselig er det fullt igjen…he-he.. Og da er det bare å gå hjem igjen.. Ha en fin dag du også 🙂

    7. Nesten hver butik ker ei maurtue i disse dager, samme kaoset hver jul. Og det er en ny julemelodi for hver butikk man går inn i. En ide kan være og dra ditt tidlig så mulig, lite folk og intet kø. Når man først har kommet ut fra et stort handlesenter har man fullført en liten maraton i handling. Ha en fin dag.

    8. margarites: Ja, nå er det klart for soving snart altså 🙂 Ja, det var helt bi-kube-aktig der i dag, jeg skal også bare bruke noen hverdager nå 🙂 Ikke helgene,og har funnet en løsning på mange gaver, som er mer hyggelig. FOTO 🙂 I rammer <3 klemmer og snart god natt <3

    9. Jeg måtte på butikken når de åpnet i dag, og det var kjempefullt bare 15 min etter åpning, og lange bilkøer for å komme seg til parkeringsplassene. Jeg var kjapt ferdig, og satser på litt mindre folk i morgen ettermiddag. Nå er pepperkakene bakt og kvelden kommer sigende. Klem<3

    10. natheless: Ja, det er deilig å gå hjem igjen…Og nå skal jeg besstille bilder og rammer til resten av folka, 😀 En lur ide og ikke så masete 🙂

    11. Vi var ute i går på handel, men du så glad jeg var da jeg kunne gå hjem igjen. Jeg fikser det en tidlig morgen denne uka i stedet. På lørdag så man jo ikke hyllene for bare mennesker, eller bier da om du vil! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg