Trekning av kalendergave bak luke nr 15

 

I dag har vi vært og sendt kalendergaver…Og på posthuset var det trangt og folksomt…Og hadde jeg ikke vært litt bekymret for at Pepper ville bli tråkket ned…så hadde jeg sendt han ut på gulvet der…For det er jo sånn fremdeles…er det ikke…at folk blir LIVREDDE når de ser en mus…?

Og hvis det plutselig dukker opp en stor skummel rotte…DA ville jeg fått posthuset for meg selv…og kunne kommet først i køen.. 😉

Men…siden det er stor sjanse for at Pepper ville blitt trampet i hjel i samme slengen, med alle de hysteriske føttene….  så holdt jeg han tett ved meg og sekken..

 

Litt sniking bak hyller og stativer ble det likevel mulighet til…

 

Siden denne gjengen har blitt så VOLDSOMT sportsinteressert….meldt seg inn på Sats og greier… så var det helt klart duket for en rolig kveld med håndballkamp.. I god adventsånd…For er det noe som er veldig julete og advents-aktig…så er det EM i håndball for damer.

De benket seg side om side…og studerte håndballjentenes kaste-teknikk og fotarbeide….

De var fryktelig engasjert og skjønte at man må tåle en del taklinger om man skal spille håndball…  Og jentene brå-bestemte seg for at det fikk holde med Sats-medlemskap inntil de har vokst litt…

 

Salt ble litt VEL engasjert, og var på vei INN i skjermen… Jeg har snakket om dette å ikke sitte for NÆRME skjermen…men jeg tror hun faktisk tenkte seg på vei INN i skjermen…. for  å hamle opp med disse polske jentene…..

Etter en hektisk og engasjerende håndballkamp, stumpet nesten alle sammen av her…

Men nå skal vi trekke vinneren av dagens kalendergave. Og det er fremdeles mange med, men LITT færre enn i starten så klart. Og da betyr det at sjansen for å vinne jo også er større.

 

Men før vi kan trekke vinneren….. her er svarene:

 

 

Radar-par-nissene var så klart :

 Thomas Numme og Harald Rønneberg

 

Og dette var så klart…..

Kjekkasen Johnny Depp 😉

 

 

Og her sto det: Ho-ho-ho, er det noen snille barn her?

 

Og når vi snakker om SNILLE BARN, som over her, så har Kanelogsukker garantert vært den aller snilleste i dag…Og derfor er det HAN som får løpe ned i lua og trekke vinneren av dagens kalendergave…

Så her er han i farta, med snute, værhår og klør HELT PARAT…  Så da sender jeg han ned i den blinkende lua..

Og der nede hører jeg han smatter og pruster og peser…og der har han en lapp…og han kommer i full fart opp av lua…. og har med seg lappen…og på den  står det skrevet……

*trommehvirvel*

 

Anita Berge eller Anitabrand.blogg.no

Hurra!! I dag ble det deg som vant!! Og du har jammen vært med nesten hver dag tror jeg, og da blir det litt ekstra gøy om man vinner 🙂  Gratulerer!! Kan du gi meg adressen din, i INNBOKSEN?? Så sender jeg deg gaven i morgen eller onsdag :- ) Håper du blir glad for kalendergaven <3

 

Og til alle som var med i dag:

-Nye muligheter i dagene som kommer. Jeg legger ut luke 16 i morgen tidlig. Klokken  7 åpner dørene, som vanlig, og det er klart for nye nøtter. Jeg har MAAAANGE hjemmelagede kalender-gaver som skal deles ut, faktisk 8 igjen, tror jeg… …  Luer og vesker. Så ikke gi deg!! I morgen er det kanskje DIN tur 🙂

Hvis du har vært med før, er det lov å være med om igjen 🙂

 God natt så lenge <3

 

 

 

#adventskalender #julekalender #vinneren #premie #gaver
20 kommentarer
    1. Elin Slåen: Ja,, hun vant i går, i dag kan det bli deg 😀 Og det er konsert etterpå, du ser det ;-D 🙂 Hi-hi. Du kan tro vi har hatt det moro i dag, og jeg har verdens beste venninne som hjelper meg med dette fjaset 😀

    2. Moving On: Ja, men da er det bra du kommer, om du flirer godt av pelsdottene 🙂 Og bedre sent enn aldre 😀 Ja, jeg ser kamp OG blogger…Skal jeg rekke alt i disse adventskalender tider… Alt handler om jobben og rotter om dagen 😉 Og en julegave innimellom ,om jeg er heldig 😀

    3. im stil here!! bare klin elendig på å komme meg inn på dagtid! But im here!
      haha
      flirer like godt av alle påfunnen til dine småpelsdotter!
      Bra det vsar flere en meg som ble sittende og se på kampen i dag også!:)
      planen var kamp og strikketøye i hendene, men deee ble det ikke. ble bare kampen gitt 😛
      GRATULERE så mye til dagens vinner!:D

    4. Anita Berge blogglisten_b4f2d2: Ja, bare bli med igjen, dette er jo for moro, og gøy å gjette videre og følge krydder-gjengen 🙂 Snart er det opptreden og julebord og alt 😀 Ja, da sender jeg til deg i morgen 🙂 Klemmer <3 og fra Kanelogsukker 😉

    5. cuskima: Nei 4 får være nok 🙂 Kanelogsukker er bare stille NOEN ganger… Men de to strikkede er nok hakket mer rolige enn de to jeg fikk av deg…Det må ha noe med Bergen og Cuskima-påvirkningen ;-D å gjøre 😀 He-he

    6. Marita Willersrud.: Ja, gjør det :.-) Kort fortalt, jeg tegner mye til innleggene min, er alt fra filosof over livets rare ting, til masse fjas og tull, som du ser her… Jeg skriver noveller, utifra innspill fra DERE på bilder jeg legger ut. Jeg tar mye bilder. Har fotokonkurranser i Galleri Frodith ( et blogg-galleri så klart 😉 ) Og tror jeg er en rimelig variert blogg 😉

    7. Gratulerer til vinneren 😀
      wow jammen bra du ikkje har flere rotter…..litt av en forsamling og masse tøys og gøy med dem. Håper Kanelogsukker ikkje føler seg overkjørt av de andre rottene, han er likssom så stille hn <3

    8. Første gang i dag faktisk, men ser du stadig kommenterer på faste blogger jeg leser så da tenkte jeg at jeg kunne gi deg en sjanse og kanskje bli fast leser her og vet du. Mye død tid nå så skal lese meg litt nedover bloggen din tenkte jeg 😀

    9. Marita Willersrud.: Ja, det er bare å bli med på kalenderen. Har 8 gaver igjen…ca..Mulig jeg gir meg 23… Ja, disse rottene har vært med på litt av hvert. Hvis du ikke har sett her inne før, anbefaler jeg Lucia-toget på lørdag ;-D Humre…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg