En vakker førjulsgave til verdens heldigste Frodith!!! :-)

Som du vet har jeg kroppen full av sommerfugler innimellom… Det betyr egentlig at jeg ofte både gleder meg TIL noe…eller gleder meg OVER noe…

 

Det betyr at jeg har det veldig bra som oftest, og lever livet ganske LETT…som en sommerfugl… Jeg har, som andre, tunge stunder…Men de er ikke i flertall vil jeg si. Så sommerfuglene mine tar bare litt ulik form innimellom… Jeg har glede- seg- til- sommerfugler…

 

…glede-seg -OVER -livet -sommerfugler….

 

…sommerfugler i vinterdrakt…som gyver løst på vinteren med opp-brettede ermer….

 

 

…og nå den siste ..jule-sommerfuglen…

 

Og noen bloggvenner får med seg litt av hvert, og skjønner hvordan man har det…og hva man liker.. Og i dag når jeg kom hjem hadde verdens vakreste Vanja med bloggen Inneuteferdig.blogg.no sendt meg en vakker sommerfugl.

Fordi den minnet henne om meg når hun så den…Og fordi hun hadde lyst at jeg skulle ha den…og fordi han setter stor pris på bloggen min!! Er ikke jeg verdens heldigste så vet ikke JEG!! Hun SKREV disse fine ordene til meg, og de lå ved som en hyggelig julehilsen i tillegg til denne store og vakre sommerfuglen.

 

Den har en tråd jeg kan henge den opp i 🙂 Og en klype på baksiden som jeg også kan feste den til noe med.

FIIINE sommerfuglen!! 

Tuuuusen takk Vanja, det var kjempekoselig å komme fra jobb i dag, og finne denne liggende i postkassen. Det er godt å vite at noen tenker på en når man ser sommerfugler 🙂

 

Er ikke jeg verdens heldigste?

 

 

OBS! Minner også om Julekalenderen min som du kan melde deg på i, og vinne premier. Gå inn HER, så finner du dagens luke 😉

 

 

 

#takk #bloggvenn #gave
14 kommentarer
    1. Aw, så heldig du er! Den var superfin, og skriker nærmest navnet ditt! Du er jo virkelig en liten sommerfugl med mange forskjellige drakter og turkis passer jo deg ypperlig så her var du hedig <3 Superfin <3 Klemmer

    2. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Det var superkoselig å bli tenkt på sånn 🙂 Og den passet som bare det her hos meg. Og en vakker turkisfarge, helt i min smak 🙂 Kjempeglad ble jeg <3 Stor klem til deg <3

    3. Turkis, og en sommerfugl i en passe størrelse. Som sagt den ropte navnet ditt da jeg kom gående bort der. Om du husker så skrev jeg om denne sommerfugelen i sommer da vi var i Houston. Det var sommerfugler over alt på noen av radene, og du skulle fått mange fler.:)
      Dine koselige innlegg, og ditt gode humør er vell verd å sende av gårde en presang til..) Kjekt at den falt i smak. Nyt den.

    4. Lisbeth Pedersen: Kjempekoselig 🙂 Og den er ganske stor og fin. som begge hendene mine til sammen omtrent 🙂 Og i herlig turkis <3 GLAD 🙂 Klemmer <3

    5. Min matgale verden: Den var turkis også 🙂 Og den er enda finere i virkeligheten enn på bildet <3 nydelig rett og slett 🙂 Ble kjempeglad <3

    6. Ååå, den var søt. Så fint å få sånne overraskelser i posten, og så fortjent for en som deg, som gjør så mye for at vi andre skal bli glade. Hun hadde forresten rett, den minnet veldig om deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg