Trekning av kalendergave bak luke nr 18

 

 

På vei hjem i dag var det jo så klart NOEN som kom seg ut av sekken… Man snakker om ” å slippe katta ut av sekken”….Men her er det rotter som slippes…daglig.. Og i dag var det faktisk ikke jeg som slapp Salt ut…men HUN som gnagde seg  ut… Gjennom en skikkelig Bergans-sekk…Jeg tror hun “været” at noe var i gjære… Men først tror jeg hun “været” eller LUKTET helt feil… For hun løp i ring en liten stund…før hun satte kursen RETT mot Crew Cut Frisør…

Hun hadde snakket i hele dag om “bad-hair-day”….men DEN går jeg ikke på altså…. En liten jule-klipp eller litt farging av pelsen kan kanskje være på sin plass…Men det får bli en annen dag…For vi var ALT for sent ute…..

 

 

…det var så stengt at det var ikke mulig å få en halv fot innafor en gang…

 

Så da var det bare i full fres, med en gang vi kom inn porten nede…Speedy Gonzales mot trappa opp til etasjen vår….

 

…..spole forbi gang-hybel-kaniner…hoppeti-hopp….for både rotter og kaniner….

 

…til hun til slutt var HEEELT oppe…

Vel…innenfor døra til leiligheten var hun ikke til å stoppe…men føk avgårde mot et mål JEG ikke visste om…..

…men SÅÅÅ skjønte jeg det… Hun REV ned de to gavene jeg har fått, som lå oppi hylla… Akkurat som hun luktet at de lå der… Og merket det langt nede i gangen… For jeg fikk dem i går…Men har prøvd å skjule dem når jeg stakk avgårde med krydder-gjengen til jobben i dag…  Men nesten hjemme igjen…så VISSTE hun det… Det LÅ noe der… Og hun trodde det var til SEG… 

Jeg har forklart at det står NAVN på pakkene, og det betyr at det er den på lappen som skal få den.. Og at disse er MINE!! Jeg har også forklart at de uansett ikke skal åpnes før julaften…Og de er 7 dager til…

Nå spørs det om JEG klarer å vente så lenge da… 😉 Den ene er fra Ladyaugust… søs…og hun VET jo at jeg er en sånn gave-hund…Ikke skjønner jeg at hun tok sjansen på å sende den til meg…7 DAGER før jul!!!

He-he…

MEN, nå er det DU som skal få en gave.. kanskje….det spørs på hvem som blir trukket i dag… Og i dag er det nemlig Pepper som skal ned i den blinkende lua..

 

Men før vi trekker:

Her er svarene 

Nissen i tåkeheimen var så klart…

 Brad Pitt

 

 

 

Og dette var så klart

 

Syvester Stallone

 


 Og her sto det: Ribbe, medisterpølse og surkål

 

Da er det klart for Pepper her… og for trekningen….

Og han er jammen sneket seg nedi allerede han…I full fart… spoler i vei…. Finner en lapp…Og på vei opp igjen allerede… strever litt…Stor lapp…

Og nå har jeg fått den…bretter ut og her står det jammen meg….

*trommehvirvler*

Foreignerat50!!

Ha-ha! Det ble DEG!! Tenk om jeg hadde visst det for 5 minutter siden 😀 Men det visste jeg ikke. For det er ikke jeg som trekker.

Hurra for deg Joy, koselig at du vant!! Du har vært med på mange luker og alltid moro med de som har vært med lenge hvis de vinner 🙂 Da skal du få kalendergave i posten. Jeg sender i morgen. Kan du komme med adressen din på melding? 🙂

 

 

 Og til alle som var med i dag:

-Nye muligheter i dagene som kommer. Jeg legger ut luke 19 i morgen tidlig. Klokken  7 åpner dørene, som vanlig, og det er klart for nye nøtter. Jeg har MAAAANGE hjemmelagede kalender-gaver som skal deles ut, faktisk 5  igjen, tror jeg… …  Luer og vesker. Så ikke gi deg!! I morgen er det kanskje DIN tur 🙂

Hvis du har vært med før, er det lov å være med om igjen 🙂

 God natt så lenge <3

 

 

 

 

#adventskalender #julekalender #trekning #julenøtter #vinner
15 kommentarer

Siste innlegg