Big bang Theory!! Herlige greier :-D

Var på Game Stop i dag, og der solgte de noe jeg bare MÅ begynne å spare på 😀  Her hos oss er vi Big Bang Theory- fan, og har alle sesongene på dvd. Og i dag fant jeg en liten førjulsgave til samboeren. Og litt til meg…. Figurer fra Big Bang Theory-serien… Inni boksen. Og man fikk ikke vite hvilken det var FØR man hadde kjøpt og åpnet.. Og i dag var det…

 

Howard Wolowitz!! Tenk deg å få Sheldon Cooper da ;-D eller Leonard…

 

Mens jeg har deg her…:

Nå er det får dager til jul…og jeg har 4 kalender gaver igjen å gi bort. så

HAR DU HUSKET DAGENS LUKE I FRODITHS JULEKALENDER?

Trykk HER …så kommer du til dagens luke, og kan vinne kalendergave. Store sjanser for å vinne noe nå, i siste innspurten 😉

 

 

#bigbangtheory #kalender #julekalender
26 kommentarer

Siste innlegg