Trekning av kalendergave bak luke nr 21

 

I dag har vi hatt en stille og rolig dag…for så vidt 😉 Jeg tok turen ut på landet…og de minste rottene har det med å klare å snike seg med i sekken UANSETT…De store er liksom litt lettere å avsløre…Tunge i rumpa, og tar stor plass i sekken..:Så de kommer seg KUN med om jeg VIL ha de med…

Men koselig med litt selskap på toget…

Og på landet var det kommet ut nisser…Og DET var stas…. Mammas hjemmesydde nisser hadde tatt plass i sofaen…

 

Og Salt koste seg voldsomt på fanget til Nissefar….

…mens Pepper måtte bølle litt med Nissemors nese…Vet ikke om hun synes det var så VELDIG stas det men….

 

Og ellers tittet Salt og Pepper litt på skiskyting på TV sammen med mamma. Altså en herlig og avslappende dag på landet, for oss, mens noen  sloss og var mannevonde i shoppingsentrene kan jeg tenke meg…..

Håper du har hatt en herlig dag også. Og at du nå er klar for trekning av kalendergave 😉 HVEM blir det i dag??? Bare tre gaver igjen…

 

 Men før vi trekker kalender-luke-vinner….Her er svarene:

 

Dette var så klart: En ung Gro Harlem Brundtland

 

Og disse to nissene var jo…

Agnetha Feltskog og Anni-frid Lyngstad (Frida) . De to AA-ene i ABBA. Dette var nok helt i starten .-)

 

Og denne nissen var…

Felespilleren: Alexander Rybak

 

Og da var det klart for trekning…Og igjen har Salt og Pepper fått mye oppmerksomhet på andre måter… De sniker seg så lett med i sekken…  så det må bli garn-rottene som får sjansen her på trekningen.. Og i går var det Vaniljeogpepper som trakk, og i dag er det IGJEN Kanelogsukker 😉

Og han er på vei ned i den blinkende lua, med stor iver. Det har vært litt inaktivt liv de siste dagene på han, så energien er stor…

 

Han spoler avgårde ned i lua….og har sikte mot en lapp…skulle tro han har sett seg ut på forhånd…. Og han DRAR den etter seg opp…har ikke lært seg å lese ennå….leverer til meg i full fart…Og jeg ser at på lappen står det….

*trommehvirvler*

Hurra!! I dag ble det deg Annebe!.  Kanelogsukker trakk DEG!!

 Og du har jo også vært med hele veien. Fra starten av. Og veldig hyggelig at du vant da!!

Så nå kommer den en lue… en av de på forrige innlegg 😉 Så nå blir det bare spennende å se HVILKEN av de det blir…He-he

Kan du komme med adressen din i innboksen? Så sender jeg i morgen 🙂

 

 Og til alle som var med i dag:

-Nye muligheter i de to dagene som kommer. Jeg legger ut luke 22 i morgen tidlig, kl 7 vil jeg tro……..Jeg har bare to kalendergaver igjen, for jeg gir meg 23. desember… så hvis du vil delta, så må du gjøre det i morgen eller tirsdag…..  Jeg har to luer igjen.

Så ikke gi deg!! I morgen er det kanskje DIN tur 🙂

Hvis du har vært med før, er det lov å være med om igjen 🙂

 God natt så lenge <3

 

 

#kalender #julekalender #adventskalender #gaver #julenøtter
13 kommentarer
    1. Koslig å være litt på landet hos mamma nå før jul ^^ Det ser ut til at rottene setter pris på det også 🙂
      Ah, det var Gro Harlem Brundtland! Det burde jeg jo ha sett x)

    2. Min matgale verden: Ja, hun er flink. Hun gikk på sånn nisse-dukke-kurs et år 🙂 Hun har ledd mye av disse rotte-greiene også 😀 Jeg er også på vei på jobb snart 🙂 Skal ha noen timer der ja 🙂 Klemmer <3

    3. Så koselig. Akkurat som å være hos min mor og far, skiskyting er tingen 🙂 Og da ser man vel hvor du har kreativiteten i fra, de nissene var kjempefine .) klemmer på vei til jobb

    4. annebe: JA, endelig ble det deg også 🙂 stor-rotta trakk deg 😀 Ja, jeg håper folk synes at gavene er bonusen, men at moro er alt det andre 😀 Hi-hi Klemmer nattaklemmer <3

    5. Endelig ble det meg da…hehe..har bare vært gøy å være med, men blir hyggelig med ei pakke i posten da :)..koselige bilder av rotter og nisser over her …Nattaklem<3

    6. Elin Slåen: Ha-ha, ja jeg synes du har fortjent en kalendergave også, for du har jo vært innom uansett om du ikke har klart nøttene hver dag. Hvis du ikke blir trukket, så vet jeg hva jeg har å gjøre i januar 😉

    7. Jeg ønsket meg en så sykt spennende kamp at jeg nesten døde, men at Norge skulle vinne til slutt. Når det var så alt for spennende angret jeg for jeg glemte jo nesten å puste og jeg trur jeg lærte meg noen nye stygge ord :O ha ha.. Men vi vant- hipp hurra 😀
      Så gøy 😀 Da er det nok ekstra gøy å vinne også 😀 Jeg syns jo noen av dagene var litt vanskelige, så jeg måtte jo hoppe over et par dager- men det var i grunn litt gøy det også- jeg fikk jo skikkelig hjernetrim de dagene 😛 ha ha

    8. Elin Slåen: Ja, vi så også håndball, og det var litt FOR spennende innimellom 😀 Ja, hurra for Annebe. Hun har vært med hver dag, og fortjener virkelig en kalendergave 🙂 Nå er det to dager igjen, så har jeg litt lenger fri 🙂

    9. Deilig med en rolig dag også innimellom 🙂 Her blei det mye gaping og stygge ord under håndballkampen, og det var maks slitsomt skal jeg si deg 😛 ha ha..
      Hipp Hurra for Annebe 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg