Siste kalendergave ble ferdig i dag!! :-D

Den svarte luen med turkis på, og dusk, er den som ble ferdig i kveld. Og disse tre er de siste luene i julekalenderen i 2014. Og de skal deles ut nå, på de siste dagene som er igjen..

De ser ca SÅNN ut på hodet..

Så hvis du fryser på ørene, eller bare vil ha en litt RAR lue, fordi det er morsomt, så meld deg på dagens luke i kalenderen min 🙂

Trykk HER så kommer du til dagens luke, og kan løse noen julenøtter, som er inngangsbilletten til å vinne en kalendergave 😉

 

 

#adventskalender #julekalender #premier #julenøtter
14 kommentarer
    1. Sara Karlengen: Ikke lett å få med seg alt da. Sånn er det bare 🙂 Og du har jo vært MYE med, en av de meste iherdige likevel 😀 Så nå ser vi i kveld. Og så er det jo EN dag igjen også 🙂 Jeg har det bra, men gleder meg til ferie nå 🙂 SKal gå på foto-tur i romjula 🙂 klemmer <3

    2. Hihi, du er så flink og snill som lager så fine premier til oss blogglesere! De duskene er jo en skikkelig morsom detalj på luene 🙂
      Det har vært veldig gøy å følge julekalenderen din i år også, selv om jeg ikke har fått med meg absolutt alle lukene denne gangen 🙂 Håper du har en fin kveld <3

    3. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Åå, tusen takk 🙂 Glad for å høre litt koselige ord nå sånn i innspurten 🙂 Kjenner jeg trengte det litt i dag. Så den traff rett på 🙂 takk <3

    4. Maren Kvalvaag: Ja, jeg har jo brukt litt tid i høst 🙂 Men det meste av jobben er alle innleggene i desember faktisk -D He-he Men også det mest morsomme 🙂 Så fint at du liker lua 🙂 Jeg liker formen på dem godt selv 🙂 Og enkle og lage mange av 😀

    5. natheless: Håper det 🙂 Jeg varierer mye på bloggen. Tegninger, funderinger, filosoferinger, foto, konkurranser, noveller, hverdagsbetraktingner, bursdagsinnlegg osv. 🙂 Så man skal ikke kjede seg så OFTE her inne 😀 He-he

    6. natheless: Ååå, det likte jeg å ble kalt kjente jeg 🙂 Det vil jeg være 😀 Når mange blir glade er det SÅÅÅ verdt det 🙂 Og jeg liker jo så godt å hekle og lage fjase-fortellinger 🙂 Men snart er det over på annen type fjas og foto, som du ikke har sett så mye av ennå 🙂

    7. Kjempefinfin!!!!! Du har da vært så flink i advent. Tenk så snilt av deg å legge ned så masse arbeide til gaver. Du er herved utnevnt til Julenissedame nr. 1!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg