Trekning av kalendergave bak luke nr 22

 

Siden Frodiths Julekalender snart er slutt, og det er siste dag i morgen, ville Kanelogsukker gjerne mimre litt over denne adventsmåneden..

Så han kom krypende opp i fanget mitt igjen, drassende på albumet…For han vet at jeg setter jo bildene fint på plass inni der, så vi kan mimre litt når vi får lyst…

 

 

“Husker du den gangen Salt og Pepper sparket på Thorshov?…Og folk stor og glante på deg?? Fordi du er en dame på 48, som leker med to “mus” liksom…”

 

“Husker du den gangen da vi gikk rundt juletreet…? Og hvor du fikk hakeslipp fordi vi alle 4 gikk pent til en forandring…”

 

“Husker du da vi hoppet i snøen? Ja…ikke DU da…men vi andre…og vi måtte HJELPE Salt å hoppe ned….”

 

 

“Husker du den gangen på julebordet…? Hvor alle spiste seg stappmette, og hvor alle tøyset, og fotografen tok dårlige bilder….og alle var i dårlig form dagen etter…”

 

“Husker du da vi hadde konsert med blanda-koret?…Og hadde de fineste klær i verden…og Vaniljeogpepper sang som en engel..”

 

“Husker du da vi meldte oss inn på Sats? Og nissedamen lurte på om det VIRKELIG kunne stemme…at vi skulle trene der liksom….”

 

“Husker du Lucia-toget? Og Vaniljeogpepper fikk være Lucia-jenta, og Salt var LITT misunnelig…..”

 

” Frodith….husker du DETTE da….? Når jentene SLOSS om de fine stoffet de ville ha til kjole?….”

 

“Og når den SVÆÆÆRE rotta skremte oss… Frodith…Husker du det?”

 

“Husker du vi traff LadyAugust på shopping?…Og hvor Pepper drakk Hylleblomst-saft, og NØS etterpå…”

 

“Husker du vi prøvde å ta fine bilder hos fotografen? Og hvor Salt stakk utenfor bildet….”

 

” Og husker du vi laget snømann….Husker du det Frodith….? “

 

Og husker DU alle disse tingene? 😉  Vel, nå fikk du en liten repetisjon over desember hvertfall, i vår lille minnebok…

Og nå er det klart for nest- siste trekning her  i min julekalender. Nest siste kalendergave skal deles ut NÅ… Av Salt 😉

 

Men før vi trekker vinneren….Her er svarene på julenøttene:

 

Denne nissen var så klart….

 

Ole Paus

 

Og denne nissen var….

Marve Fleksnes ELLR Rolv Wesenlund. Jeg har godtatt begge, fordi han er jo MARVE her også… 😉

 

Og her står det:  Salt og Pepper liker ikke ost!!

Og det har de etter MEG…jeg liker heller ikke det 😉

 

Da slipper jeg til Salt nedi lua her…For nå er det hennes tur…

Og hun løper fortest av de alle fire…og nå er hun nede…og i full fart tilbake igjen…. og hun har med seg en lapp og der står det….

*trommehvirvler*

 

aasehelen!! Hurra!! 🙂  I dag var det din tur, og jeg tror jeg har den perfekte kalendergaven til deg. SÅ den kommer i morgen, om du gir meg adressen din i Innboksen 🙂 Gratulerer med vinsten 🙂  Koselig at du har vært med så mye også her hos meg 🙂

 

 

 Og til alle som var med i dag:

DU har EN sjanse igjen til å vinne en kalendergave.

Jeg legger ut luke 23 i morgen tidlig, kl 7 vil jeg tro……..Jeg har bare en  kalendergave igjen, for jeg gir meg 23. desember… så hvis du vil delta, så må du gjøre det da 🙂  

Kanskje det er din tur til å vinne i morgen, det vet man jo ikke før man har prøvd 🙂

Hvis du har vært med før, er det lov å være med om igjen 🙂

 God natt så lenge <3

 

 

#adventskalender #julekalender #julenøtter #oppgaver #gaver
8 kommentarer

Siste innlegg