Vaske hus….

Ja….det er det jeg gjør på lille Julaften….

Eller….jeg kan i det minste LATE SOM jeg gjør det 😉 He-he…

Dvs…jeg har begynt…Og jeg skal gjøre litt i morgen også…For julaften er ikke før på kvelden…

Så vi tar litt julevask på formiddagen…

Men jeg har begynt….. men akkurat nå må jeg blogge litt, og sjekke svar på jule-kalenderen….

Så da vil jeg bare minne om:

 

Har du meldt deg på kalenderen min?? Det er siste luke i dag. Og du kan fremdeles vinne noe 😉

Jeg har åpent til kl 22. Så det er bare å gå inn HER, så kommer du til dagens luke og kan melde deg på 😉

 


#kalender #julekalender #adventskalender #julenøtter
22 kommentarer
    1. Fru Stussli: Nei, jeg får se litt hvor mye vi orker her i dag også 🙂 Men føler det hadde vært greit med LITT 🙂 Oi!! Du var sent oppe 😀 Jeg er så trøtt atte 😀 Om kveldene nå…Men nå er jeg våken igjen 🙂 Morgenklemmer <3

    2. ladyaugust: Nei, kose meg veldig det gjør jeg ikke…og hvis ikke jeg vil, er det ikke sikkert jeg gjør det i hele tatt 😀 Må bort å kjøpe sjokolade først hvertfall 😀 Klemmer godklemmen <3

    3. Å utsette vasking går jo helt greit for skitten reiser ingensteder og er der når du bestemmer deg for å vaske. Det er i alle fall min erfaring 😀
      Nå skal nissemamma her finne sengen sin. I morgen våkner vel Emma før nissen har funnet puten sin 😀
      Nattaklemmer

    4. Nå holdt jeg på å si…kos deg med vasken, men alle vet jo at det ikke går helt an, meeen det funker bedre med litt musikk og premiesjokkis underveis eller en drue 😉 Gooodklæmme <3

    5. Veronica S: Så koselig at du gjorde det :- )Mage som har vært innom i dag :- ) Og det er kos. Jeg blir nok litt på blogg i romjula også jeg 🙂 Blir stille og rolig jul for oss 🙂 Litt besøk her og der, men mye kos her hjemme også 🙂 Ha en kjempefin jul du også Veronica <3 <3

    6. Grete/Margarites: Viktig at ungene får strømpene sine ja 😀 He-he 😀 Kos deg du, ikke så nøye med alt det andre. Vi tar det når vi rekker det 🙂 Kosingen er det viktigste 🙂 Nyt kvelden du også 🙂 klemmer <3

    7. Det blir nok litt vask her også i morgen formiddag, nå har jeg tatt meg et glass vin og slengt rompa på sofaen. Her har det nemlig gått i ett fra jeg sto opp. Må ta en liten innspurt etterpå, for “julenissen” pleier alltid å fylle opp barnas julestrømper…og da må “nissen” finne dem først, og jeg sliter litt der. Men jeg har noen gamle i tilfelle letingen min slår feil.så skal jeg stryke litt duker etterhvert som jeg trenger dem, eller en av ungene får gjøre det, så blir det litt roligere i kveld. Nyt kvelden <3

    8. annebe: Ja, hele desember har vært ganske dekket av jobb, julegavekjøping og blogg. Ikke stort tid til annet 😀 Men NÅ har jeg tid, og som sagt, vi skal ikke ha besøk her…så ikke så nøye å ha det helt strøkent 🙂 Men litt er kos 🙂 Kos deg du også 🙂 Klemmer <3

    9. Therese Bråthen: Ja, skal bort jeg også 🙂 Noen timer 😀 OG derfor er det jo mange timer til julevasken her 😉 Gode juleklemmer <3

    10. Ja du har vel litt å ta igjen på hjemmefronten..etter all gave laging..og sending av pakker 🙂
      Mann her slenger over gulvene i morra..eller er det meste i orden..bortsett fra maten da ..
      Kos deg i kveld …Klem<3

    11. Her er vi ferdig med vasken, så du må kose deg masse 😀 Nå skal vi snart kose oss med popkorn, julefilm og kos 🙂 I morgen skal jeg ligge rett ut på sofaen som et slakt med tv’en på og en god frokost før man sakte men sikkert begynner å pynte seg litt siden vi skal bort på middag og julefeiring i morgen =) God jul, og gode juleklemmer til deg fra meg <3

    12. Hei. Joda, jeg og vasker i morgen formiddag. og lager til litt lunsjbesøk til svigerfamilie, siden vi feirer med min familie i år. Og så kan man ha askepott på i bakgrunnen, når besøket er gått…. åh, deilig slenge bena på bordet nå 🙂 klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg