Et år ….

Ja, for fra desember til desember er det akkurat et år…nemlig…for de som ikke visste det… Og jeg har masse gode minner fra månedene som gikk. Og skulle gjerne lagt ut alle bildene jeg har tatt, PÅ EN GANG….Men nå har du vel andre ting å gjøre på en nyttårsaften-dag, enn å sitte å mimre over MINE bilder, til krampa tar deg…Så jeg lar det bli med et lite utvalg 😉
Jeg har valgt et bilde til hver måned, bilder som jeg liker og er glad i….men jeg kunne klart valgt andre bilder også. Men disse speiler litt månedene og årstidene på sin måte..

Desember 2013…. og det var svaret for de som så min lille gjetteek her om dagen…

Tenk at dette er desember i fjor…ikke noe snø. Ved Moss hvertfall….

 

Januar 2014                   Bare en måned eter var det sånn liksom… Akerselva

 

Februar 2014               I Strømstad var de vårlig…..

 

Mars 2014                   Så kom våren for alvor i Oslo

 

April 2014         På besøk i Fredrikstad på “Helsefarm”….som ble juksefarm og sjokofarm i stedet for…

 

Mai 2014                       Hadde jeg bursdag, og vandret langs Akerselva med nyheklet kjole…

 

Juni 2014             Kom sola for alvor, og jeg fikk Peter Pan -drakten på…og nye utstilling i Galleri Frodith

 

Juli 2014                 Traff jeg Kjerstisandnes igjen og lekte” PiP og sjiraffen”  ved Ekeberg skulpturpark…

 

August 2014                    Var jeg i Aurlandsdalen og trasket med søsteren min.

 

September 2014                   Var jeg på mange fotosafarier, og fikk mange urbane bilder også….

 

Oktober 2014              Var mistenkelig varm….. på Østlandet hvertfall

 

November 2014              Fant vi noen vakre havfruer i Drøbak i kulda….

 

Desember 2014         Denne måneden har vært akkurat som den SKAL være: Kald og glitrende..

 

Og med disse bildene ønsker jeg alle en fin dag og et godt nytt år <3

 

 

 

#foto #år #godtnyttår #årskavalkade
56 kommentarer
    1. margarites: De blomstene VAR jo til deg <3 Og jeg er glad jeg kunne være på bakrommet når du trengte det. Jeg er alltid der jeg, bare så du vet 🙂 Bare å banke på den døra OGSÅ , så dukker jeg opp plutselig der 😀 Ja, jeg kjenner meg veldig klar for å ta fatt på dette året OGSÅ 🙂 Men hele meg! Og gjøre det til det beste så langt 🙂 Store gode klemmer fra meg <3

    2. Massevis av flotte bilder! Kan tenke meg at du hadde litt problemer med å velge bilder, for du har et rikt arkiv å velg i! Disse var veldig representative for hver sin mnd synes jeg. Riktig godt nytt år, Frodith! Og takk for det gamle. Dvs, vi i Bergen sier egentlig Takk for det gamle i romjulen, og Godt nytt år når det nye året er på plass. Det har vært kjekt å følge deg i dette året, og jeg blir med videre. Du har gitt meg fine ord på “bakrommet” i sommer når jeg trengte det, og jeg kan fortsatt huske blogginnlegget ditt hvor jeg følte at blomstene du delte ut var til meg! Det var utrolig flott!! Livet går videre og 2015 skal bli et godt år! Klemmer fra Grete <3

    3. Tattavkvinnene: Ja, vi har vært bloggvenner over et år, veldig koselig 🙂 mye moro vi har delt både hos deg og hos meg. Og mer moro skal det nok bli i 2015. Godt nytt år Sara. Klemmer <3

    4. Så gøy med en liten oppsummering fra året ditt! Jeg bommet jo helt på den gjetteleken, men fint var i hvert fall bildet 🙂 Nå har jeg faktisk fulgt bloggen din i over et år, veldig gøy 😀 Gleder meg til et nytt år!
      Ha en riktig fin kveld og godt nyttår til deg og rottegjengen <3 Klem

    5. Hobbystua: Ja, blir hvertfall mye bilder framover. Men også mye annet 😉 Er jo glad i andre kreative greier, som å skrive små noveller, strikke og hekle. Jeg hekler de 23 kalendergsvene. Moro 🙂 Mye å ha på blogg, og å kise seg med i alle årstider 🙂 Har også hatt mane “utstillinger” iav andres bilder i mitt lille Galleri 😉 Dvs foto- konkurranser, med premier, morsomt. Elsker å finne på litt sprell her inne 😀 Godt nytt år til deg <3

    6. Så mange flotte bilder det var her og jeg får nok følge deg videre i det nye året for har nok ikke vært ” bloggvenn” med deg her føre nå i advent. Så bedre sent en aldri,,er det ikke så man sier det da:-) Tenker du har kamera klar for raketter i kveld og kommer med mange nye fine her. Så jeg vil få ønske deg et riktig godt nytt (foto) år:-) og andre kreativiteter:-)

    7. De var like hel som de var flotte. Så utrolig kult med den fargede effekten til det grå. Vi går nok ut til en nabo, vil ikke gå lange biten i kveld, greit å kunne gå hjem. Alle i dalen møtes på lekeplass klokken 12 og skyter raketter sammen, fin tradisjon 🙂 klemmernyttårsklemmer

    8. Ritamarita: Takk for det. Det er jo sååå moro med disse bildene 🙂 Og gøy å se litt tilbake også. Jeg er hos mamma som er litt forkjøla. Har spist pizza. Nå står Oreo-kake på planen. Stille og rolig. Deilig. Joggebukse. Så fint du er i bedre form <3 Blir moro å bli bedre kjent i året som kommer. Stooor nyttårsklem.<3

    9. Min matgale verden: Sååå bra at pakken endelig kom, og var HEL håper jeg 🙂 Jeg begynte nesten å lure på om jeg hadde glemt å sende den 😀 Klart du var med, det var jo en skikkelig artig opplevelse 🙂 Håper vi treffes også i året som kommer <3 Kos deg i kveld, hva enn du skulle igjen 😀 Klemmer til deg min venn <3

    10. Therese Bråthen: Ja, kjent hvefandre et år på blogg 🙂 Et fint år 🙂 Her skal det nok sprelles litt i 2015 også ja :-DHi-hi. Og noen koseinnoegg av andre slag også. Klemmer og godt nytt år <3

    11. For en fin årskavalkade . Og så gøy at jeg var med. Nydelig bilde av deg på helse (jukse)farm. Husker at jeg hadde årskavalkade i fjor, men i år….nei altså. Men jeg har fått pakke!!! Johooooo, tenk pakke på selveste nyttårsaften. Og FOR en pakke. De var NYDELIGE, og jeg elsker å ha kunst på veggen av mennesker jeg kjenner! Tusen tusen takk min aller aller beste bloggvenn:) Stor nyttårs-og takkeklem til deg!

    12. Kjempe fine bilder frodith 🙂 Tenk nå har vi snart kjent hverandre et år igjennom bloggen, kjempe koselig å tenke over 🙂 Takk for et fantastisk år med deg som bloggvenn, gleder meg til mange måneder fremover med ennå mer sprell 🙂 Kos deg idag og snakkes vi i det nye året <3 Klem <3

    13. Helge: He-he, ja Aurlandsdalen var flott, men mye annet fint også. Barcelona, Strømstad, Langesund, treff med fru Stussli, Ladyen, Pippi,, Engla og Kjersti, deilige sommerdager i Oslo med samboeren. Masse flott 🙂 kos deg i skogen. Det høres lurt ut på nyttårsaften 🙂 godt nytt år 🙂

    14. Her var det mange fine minner. Vil påstå at Aurlandsdalen var årets høydepunkt – lenge mellom hver gang dere er der. Du har skrevet mye i 2014 – veit du hvor mange innlegg du har skrevet? Det ble både opp- og nedturer for min del i 2014 men min bokopplevelse i år var “Viljestyrke” av Dag Otto Lauritsen, konsertopplevelser var nok de 2 gratis operakonserter i Oslo gamle rådhus i høst ellers en knallkonsert med Henning Kvitnes i sommer. Skal til skogs i kveld sammen med endel andre sikkert, vil ta med meg vaffler og kakao. Ha en fin kveld – Godt nytt år.

    15. annebe: Ja, jeg gleder meg til året som kommer jeg, og da skal jeg knipse i vei. Var moro å sette sammen en liten kavalkade. Jeg har jo så mye mer, men her var noen jeg ikke hadde vist på en stund 🙂 Håper du får en fin dag og en fin kveld 🙂 Stor nyttårsklem til deg <3

    16. Veronica S: Så veldig koselig at du er GLAD for å oppdaget bloggen min 🙂 Veldig glad for at du oppdaget meg jeg da 😀 Godt nytt år til deg også 🙂

    17. rundtomkringtrorjeg: Takk for det 🙂 Ja jeg er stort sett fornøyd jeg. Jeg har mange flere bilder som ikke ligger i foto-kategorien, fordi jeg begynte så sent å kategorisere. Men de kommer kanskje inn der en gang 😀 Kos dere med bursdagsfeiring og godt nytt år 🙂

    18. Fru Stussli: Takk i like måte Bente. Håper på flere kosestunder sammen med deg i året som kommer, både her på bloggen, på bakrommet OG noen kafe-turer eller flere badebesøk 🙂 Jeg er SÅ glad for at jeg har blitt kjent med deg, vennskapet gir meg masse <3 Jepp, nå gleder vi oss til et nytt spennende år, både her og der ute, skal bli spennende å se hva året bringer. Store og gode klemmer til deg min venn. Kos deg med dagen 🙂 Godt nyttår <3

    19. natheless: Ja, det har vært et flott år, som mange andre år 🙂 Jeg koser meg som regel jeg, om det ikke skjer noe HELT spesielt.. Moro å se på bilder, Og jeg gleder meg til å ta mange flere neste år 🙂 Nyttårsklem tilbake <3 kos deg 🙂

    20. Elin Slåen: Ja, tenk, desember i fjor, og i år var det HELT annerledes liksom 🙂 Moro å se variasjonene :- ) Jeg gleder meg til masse nye bilder i 2015 🙂 Ha en fin dag Elin <3 Nyttårsklem <3

    21. Flotte /artige varrierte bilder av vakker natur og litt urbant også og ikke minst av supersøte deg…:) Tenk nå kommer et nytt år med muligheter til å ta enda flere bilder..:) Ha en koselig dag og Godt nyttår til deg også…Klem<3

    22. Tenk at det har gått et år allerede.. virkelig..og nå starter vi på enda ett. GODT NYTTÅR til deg Frodith. En av de tingene i 2014 jeg er glad for, er å oppdage bloggen din!

    23. Takk for et herlig bloggår. Alle de fine stundene du har delt med oss. Alle utstillnger og konkurranser. Alle små hemmeligeheter på bakbrommet. Badebesøket. Alle de fine bildene dine. Tusen takk for vennskapet <3
      Nå gleder vi oss til et nytt spennende år både på blogg og in real life 🙂
      Mange store klemmer til deg min venn <3
      GODT NYTT ÅR <3

    24. Så fint å se din kavalkade. Jeg satt litt med det samme i formiddag, men drømte meg bort i stedet for å lage blogginnlegg om det med en gang. I følge bildene har du hatt et flott år i hvertfall. Ønsker deg godt nytt år og håper det blir enda bedre enn det forrige! Nyttårsklem fra meg 🙂

    25. Jeg hadde faktisk litt problemer med å se at den gjetteleken din var i fra desember- men, det var jo blader på bakken, så det burde i grunn ha vært mer høst enn vår når jeg gjettet 😉 Men så så det liksom ut som at det var nye blader på trærne og da endte jeg på vår 🙂 He he..
      Årstidene har vært helt annerledes i det siste- både positivt og negativt 🙂
      Du har tatt mange flotte bilder i 2014- jeg gleder meg allerede til bildene dine i 2015 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg