En liten overraskelse… ;-)

…skal ut på tur…

Denne lua skal avgårde til en som IKKE vant i julekalenderen min…Og når alt kommer til alt, så vet hun det nok…at den kommer reisende… For hun ønsket seg så veldig en sånn en…Allerede FØR julekalenderen startet. Så jeg sa hun fikk prøve i julekalenderen, og den lå her og ventet nærmest…Men så VANT hun ikke…Og så var det en annen som fikk en som liknet veldig… (Mariann….den kommer…)

Men så ville jeg så gjerne at DENNE skulle reise til akkurat den jeg hadde tenkt meg…SÅ ut i neste uke, er det forhåpentligvis en som går og blinker…full av farger og forhåpentligvis varm på ørene… der ute i Norge et sted.  😉

 

Og denne typen lue er det jo mange av bloggerne som fikk i løpet av advent, i julekalenderen min…Og de ser omtrent SÅNN ut, på hodet..

Formen altså…

 

Går du med lue?

Liker du fargerike eller anonyme luer?

Liker du overraskelser i posten?

 


#overraskelse #lue #hekling #håndarbeid #fargerik
28 kommentarer
    1. vaniljeogpepper: Håper den sitter som et skudd når den kommer 🙂 Og kulene kan tas av om du ikke liker dem, men jeg synes de er litt artige jeg da 🙂

    2. Oooooooooooh.Denne er til meg!!!!! Ja, den er fabelaktig_ for meg er det et must å bruke lue nå om dagene, starter med lue i slutten av sept okt 😊 Skal selvsagt poste strax det kommer i posten jeg 😙

    3. Elin Slåen: Luer er bare rett opp etter du har laget den flate først… Så det går så fint 🙂 Bare slutte å legge ut…så går det av seg selv… Og på et punkt snur du og tar fram og tilbake, da får du sånne raringer som jeg lager 😀

    4. Ritamarita: Ja, jeg har ofte lue jeg også, både sommer og vinter faktisk. Fordi det er morsomt. Har bare litt andre varianter om sommeren. Og jeg har det jo ikke alltid da 😀 Men mange forskjellige jeg bruker om vinteren 🙂 Selv om NOEN er favorittene, og mange bare ligger der… Ha en flott fredag du også 🙂

    5. Min matgale verden: Jeg tittet innom Instagram og så det 🙂 Er ikke så ofte på Instagram. Ikke samme greiene som bloggen liksom… Men så koselig å se dem der de sto 🙂 Ha en fin dag på jobb du også 🙂 Klemmer <3

    6. Åh, overraskelser i posten er så GØY! Det vet jeg alt om. De er ikke blogget enda, men ligger på Instagram altså 🙂 Har noen planer for hvor jeg vil ha dem nemlig 🙂 Den luen er superkul, så her blir nok mottakeren glad. Ha en fin dag på jobb min venn. klemmer

    7. Elin Slåen: Hi-hi, nei ikke alle på en gang…DET blir varmt ja. Jeg har masse luer, i alle farger… OG former. Lange og korte og diverse farger..Jeg bruker ikke halvparten. Jeg tror kanskje jeg må sende avgårde noen 😀 Ha-ha-. Det er jo så moro å lage dem, selv om jeg ikke får brukt dem alle 😀

    8. Åhh, heldige 😀 Jeg bruker stort sett alltid luecpå- og jeg har jo noen få fine, så jeg må jo bytte på de 😉 En fra deg (turkis og kjempefin), en fra Anita Brand (lilla og svart med teksten “mot mobbing” og en fra ei annen blogger (den har Ugler på) 😀 Det er de fineste luene jeg har så de bruker jeg hver dag, bare at jeg må bruke de en dag hver da, ellers ser det ut som at jeg har et mega stort hode og så blir det alt for varmt 😛 ha ha. Man kan liksom aldri ha nok luer 😀

    9. Therese Bråthen: Ja, jeg må få se hvordan den ble til deg med det nye håret :- ) Ja, tror hun blir glad, hun ønsket seg svart med rosa 🙂 klemmer <3

    10. margarites: Så bra at du får brukte den litt 🙂 Ja, jeg er også veldig sånn med matchende farger, så må ha noe som går igjen i andre klærne 😀 Ja, jeg tror hun blir fornøyd 🙂 Og å få noe i posten er alltid gøy. Ha en fin kveld 🙂

    11. Jeg har min jeg vet du, ble kjempe fornøyd med den 🙂 Har ikke fått tatt noen bilder med den på ennå, men det kommer 🙂 Likte kjempe godt fargene også, det passet nå som jeg har rødfarger i håret mitt =) Heldig den personen som får denne i posten 😀 hihi Klemmer <3

    12. Overraskelser i posten er alltid helt toppers! Jeg går med lue når det er skikkelig kaldt (kuldegrader), og på jobb bruker jeg mer farger enn om jeg skal ut på butikken eller noe sånt. Har nok litt med yttertøy å gjøre, hvilke farger som går sammen for eksempel. Luen jeg fikk fra deg kan faktisk brukes til både jobb og privat, for blåfarger er helt midt i blinken! Regner med at mottakeren av denne luen kommer til å kose seg med den, og bli veldig glad <3

    13. MariaExpressen: Hi-hi, ja hvertfall en lik en, for akkurat den jeg har på hodet har søsteren min fått. Men det er mange i like farger utpå. Herlig garn nemlig .-) Så de blir ganske like, når jeg gjør samme formen. Har du skiftet blogg? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg