Vanskelige valg… ;-)

Ja, mange valg her i livet kan være veldig vanskelige…. og avgjørende til om med for resten av livet kanskje… Og disse valgene skal man ikke ta så lett på…men tenke seg godt om før man GJØR et endelig valg og setter det ut i livet..

Men av og til får man noen valg….som f eks her hos meg…som bare er ekle eller irriterende….. fordi man ikke VIL velge mellom det ene eller det andre… MEN…nå er nå reglene sånn her hos meg at du MÅ velge EN av to mulige… Og kanskje er det egentlig bare litt gøy… 😉

Du husker sikkert leken fra du var liten, om å MÅTTE velge EN, selv om det var plent umulig..  Men det som er fint her hos meg er at hvis du skulle velge “FEIL”…. så blir det ingen skjebnesvangre konsekvenser for resten av livet…Knappest for resten av dagen…  Så det er jo ganske ufarlig… I den store sammenhengen.. 😉

Så da lurer jeg, på dine valg……

HVIS DU MÅTTE VELGE EN….. (og det må du)….


 

 

 

 

 

 

 

 

Så da er det bare å velge 😉 Og jeg hører gjerne begrunnelsene for valgene også 😀

Og så klart vil du få mine svar senere…

Men først er det DU! Altså 3 svar fra deg, utfra disse vanskelige valgene.. 😉

 

 

 

 

#valg #tegninger #bestemmelser #spørsmål
46 kommentarer
    1. Elin Slåen: Vi hadde nesten samme, bortsett fra skrekkfilmen 😀 Jeg liker egentlig ikke romantisk komedie heller, mer action. Men det var jo ikke lov å velge.. 😉

    2. 1. Lett! 2. Litt vanskelig! 3. Lett!
      1. Er nemlig skrekkfilm. Jeg syns jo det er greit med romantiske filmer også, men jeg ser helst skrekk- det er gøy å bli skremt 😛 He he..
      2. Den er litt vanskelig, siden jeg verken er så fan av å jogge, eller å trene styrke, men jeg trur faktisk jeg hater å trene styrke, så det hadde nok måtte bli jogging- da kan man nyte naturen samtidig også 🙂
      3. Halloween, uten tvil. Julebukk er noe teite greier med sure toner og så skal man liksom belønne de for det? Neitakk! I år åpnet jeg ikke for julebukken (eller i fjor da, for å være nøye), fordi jeg helt hadde glemt det og derfor ikke hadde godis å gi 😛

    3. eljos: Hei Eljos, koselig å se deg 🙂 Ja, skrekk og grøssere, grusomme greier 😀 Og jeg skjønner godt at du velger styrketrening. Det var gøy å være med på Halloween-fest selv 😀 Som sjiraffgris, jeg valgte den snille varianten.. 😉 Men jeg tigget ikke om godteri altså 🙂

    4. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, se der er du tilbake igjen 🙂 Godt nytt år ja 🙂 Ja, her er det full fart skjønner du 🙂 Moro å se dine valg 🙂

    5. natheless: Hi-hi, ja jeg har av og til sånne spørre-runder, eller EKLE valg…Og noen ganger er jeg riktig så vemmelig med valgene…på en fjasete måte så klart. For EGENTLIG er jeg snill 😉 Hi-hi Var det greit å få tenkt litt annet en stund? Jeg er ikke veldig glad i å jogge jeg heller…som du ser av dagens innlegg… MEN det blir bedre etter hvert 😀 NESTEN moro til tider 😉 Ha en fin dag 🙂

    6. Du gode min hva du spørr om???? Jeg velger komedie, for jeg liker å le i stedet for å bli skremt. En jobbetur liker jeg bedre enn styrketrening. Selv om jeg sjelden jogger nå for tiden, så elsket jeg det før!!! På grunn av skade, er det ikke anbefalt for meg å jogge, men jeg gjør det i mellom likevel. 🙂 Så var det selvfølgelig julebukk, men det kom ingen av det slaget hit i år??? Jeg liker ikke skrekk og gru, men naboungene får da gotteri likeve på Halloween. Sånn nå har du fått svar og jeg har fått tenkt litt annet en stund! Kos deg videre! 🙂

    7. Jeg henger litt etter….men må jo velge her jeg også. Komedie velger jeg så klart. Grøsserfilmer kan jeg ikke se på, da blir jeg plaget med stygge bilder inne i hodet mitt i lang tid. Styrketrening, det liker jeg best. Med min ene lunge er det ikke så lett å bedrive kondisjonstrening. Og så foretrekker jeg julebukker. spesielt dem som kommer her og synger en sang eller to. Halloween er ikke noe hyggelig. Jeg åpner ikke døren når det ringer på, minner meg for mye om skrekkfilmer og fæle ting. Og så den uskikken at de nesten truer til seg godteri, nei og nei……..

    8. Grete/Margarites: Fine svar og forklaringer på hvorfor 🙂 Jeg kommer med mitt i morgen tidlig 🙂 Min dag har også vært superlang… Satt i ett ved PC fra 9-16.30 …for å forberede til elever kommer på mandag… Så litt sent hjemme… Men deilig her hjemme etterpå. Samme kjøret i morgen. Og i tillegg skal jeg ta blodprøver 😮 Gleder meg til å sove jeg også, men må alltid så tidlig opp igjen føler jeg 😀 Klemmer nattaklemmer <3

    9. Hei. Denne var enkel! Det må bli romantisk komedie, for jeg liker ikke grøss og skrekk og den slags. Så må det bli styrketrening for jogging blir nok aldri meg. Og så må det være julebukk, eller nyttårsbukk 31.12, for det er en tradisjon jeg er oppvokst med. Halloween er så amerikansk enda (og veldig stort “over dammen”) men det blir nok større her etterhvert. I år var det rekordfå nyttårsbukker her, kanskje pga været. Og at unger nå til dags sikkert spiser godteri hele julen og altfor ofte ellers. I dag har det vært en lang dag, først jobb til 16.30, og rett videre på foredrag ifm jobben. Kom hjem litt over 21.00. Så i dag blir det godt å legge seg. God natt klemmer <3

    10. ladyaugust: Ja, jeg skjønte det nok…at du ikke ville noen av dem, og derfor valgte liksom bare ETT valg…akkurat som DET var lov 😀 ETT valg på 3 forskjellige spørsmål 😀 Hi-hi…kjenner deg nok… Jeg har laget mine valg nå…Legger ut i morgen…jeg er jo ikke kjempeglad i trening akkurat jeg heller …men MÅ jeg svare…så MÅ jeg… ha-ha

    11. Tattavkvinnene: Mine kommer i morgen 🙂 Driver med det nå 🙂 Morsomt å se dine også 🙂 Noe er likt,med samme begrunnelser 🙂 Men det får du se i morgen 🙂 Klemmer <3

    12. Yey! Nå var det en stund siden sist, disse er alltid så morsomme 😀 Denne gangen var det dog ikke så vanskelig for meg å velge, hihi 🙂
      1) Romantisk komedie uten tvil! Jeg ser stor sett aldri på skrekkfilm, rett og slett fordi jeg ikke liker å bli skremt x) Drømmer gjerne om det jeg har sett og synes det er skikkelig guffent!
      2) Styrke! Kondisjonstrening synes jeg dessverre er ganske kjedelig, i hvert fall hvis det ikke er en gruppetime hvor man blir pushet. Spinning er jo også gøy, men styrke er den store favoritten her 🙂
      3) På den siste må jeg si Halloween, mest fordi jeg kun har gått julebukk én gang. Halloween har gikk jeg mange ganger som liten og nå betyr det som regel utkledningsfest, så jeg synes det er en ganske morsom feiring 🙂
      Nå er jeg spent på å høre dine svar! Klem <3

    13. Lisbeth Pedersen: Vi er ikke så verst like i valgene våre 😀 Jeg kommer med dem ordentlig senere 🙂 Det med skrekkfilm, helt enig 🙂 Ha en kjempfin kveld du også Klemmer <3

    14. Therese Bråthen: Så koselig du liker disse:-) De kommer i ny og ne..må jo spørre litt 🙂 Tenk en julebukk kledd Threse joggende, for å se en skrekkfilm 🙂

    15. Uff skrekkfilm liker jeg ikke for da blir jeg mørkredd 🙂 Derfor blir det romantisk komedie. Så velger jeg joggetrening, for styrketrening passer ikke sammen med min teite nakkeskade 🙂 Halloween syntes ikke jeg hører hjemme i Norge, derfor blir det julebukk 🙂
      Ha en superfin kveld 🙂
      Klemmer

    16. hahaha ja eg satt og lo på de verste skrekkfilmene og elsket å bli skikkelig redd og skremt….men så endag så innså eg at de som lager disse filmene må jo feile noe…..den *pyskologisk* siden av meg kom frem hahaha Thrillere er spennende,men skrekk er bare skikkelig vemmelig og teit
      klemmetingene .ja du den øyetimen….ble jo et helt innlegg hahaha
      <3<3

    17. ladyaugust: Ha-ha din luring, du tror du BARE kan velge EN du…Nei, denne leken er sånn at man må velg 3 ting, en av hver av valgene 😀 Altså, styrke eller jogging, hvilken er best?? 😀 Hi-hi…prøve å lure seg unna med en romantisk komedie med litt snop til.. 😉 Stor søsklem og ha en strålende dag <3

    18. cuskima: He-he, for gammel for skrekkfilmer ja, det må jammen jeg si også 😀 Og spiste dem til frokost før 😀 Styrke gøy, FYSJ! Og hos øyelegen gikk det ikke så bra..æsj så kjedelig opplegg.. Klemmer og god bedring med øyet 🙂

    19. V for Vendetta: Ha-ha, så du velger den selv om det blir gjennom fingrene 😀 Morsomt å se dine valg og hvorfor 🙂 Jeg er enig i noe av det, hvilke får du se senere 😀 Ha en fin dag 🙂 Klemmer <3

    20. Fru Stussli: Jeg er også ganske redd skrekkfilmer ja 😀 SER de IKKE …men jeg skal ikke avsløre for MYE, for jeg skal jo svare selv senere 🙂 Så gøy du har fått løpefoten i gang 🙂 Ja, jeg har også planer om å like jogging skikkelig til våren igjen. Må vel begynne litt inne igjen snart da 🙂 Egentlig litt urettferdig for deg, for du kunne fått valgt BEGGE liksom 🙂 som liker sånne ting godt 🙂 Ha en herlig dag lille Bente 🙂 klemmer store tirsdagsklemmer <3

    21. Her blir det helt klart romantisk komedie fordi all den treningsgreia er ikke heeelt meg og så liker jeg ikke skrekkfilmer og julebukk og halloween er jo såklart også en mulighet for det ibefarer snooop masse småsnop eller kanskje ikke julebukk for det er etter jul når all det gode småsnopet er spist opp og det bare er tørre kaker og halvgamle mandariner igjen, jeg velger romantisk komedie for det er både gøy og koselig og så kan jeg jo kjøpe med en stooor pose småsnop 😀 Ha en fiiin dag søs <3 koseklæmme 🙂

    22. Jeg velger den første fordi jeg er en romantisk person. Jeg liker ikke skrekk film, eg får mareritt av det. Stryketrening enn å jogge. Jeg får ondt i brystet når jeg løper. Og jukebukk isteden fordi jeg liker ikke alt som handler om den mørke som halloween.
      Ha en fin dag!

    23. Romatisk komedie -er for gammel til skrekkfilmer…..før spiste eg dem til frokost -jo verre jo bedre….
      Hater å jogge…seriøst……så må bli styrke som er litt gøy faktisk 😀
      Halloween……Julebukk gikk eg som liten ,var gøy,men Halloween kan man være ALT mellom himmel og jord og eg liker det litt sånn …..mystisk 😀 Julebukk er jo bare de som hadde mindre som sang på gårdene til de som hadde mye og fikk litt kake og en skvett vin, eller øl og kanskje en appelsin.
      her er det øyelege på menyen klemmetingene <3<3<3

    24. Romantisk komedie – jeg elsker å le, og se kjærligheten seire <3 og har mareritt etter skrekkfilmer....
      Jogge - altfor slitsomt å løfte sånne tunge ting ( løfter bruskasser osv på jobben)
      Julebukk - oohh herrlige nordiske tradisjoner 😀

    25. Jeg trekkes mot skrekkfilmer – ser de gjennom fingrene 😉
      Styrketrening syns jeg er skrekkelig kjedelig , så jeg må si jogging (selv om det blir rask gåtur for mitt vedkommende) …
      Jeg er litt motstander av at vi har drasset den Amerikanske Halloween`en hit og avskaffet vår egen tradisjon – julebukk. Savner julebukkene. Heldigvis finnes de fortsatt i bygdene rundt om 🙂

    26. MORO og nesten lett 😀
      1) Romantisk komedie – fordi jeg er en pyse, men ssssssss ikke si det til noen. Jeg er livredd skrekkfilmen og har alltid vært det. Drar det med meg videre og få mareritt og blir mørkredd som et barn 😛 Men jeg elsker komedier og romatikk <3 Så romatiske komedier er helt min greie.
      2) Joggetrening! Jeg liker å bli skikkelig anpusten og svett. Må nesten skryte av at jeg er blitt flink til å løpe mellom kjølerommet og vinskapet. Jeg løper annenhver dag nå og på søndag løp jeg 45 minutter uten å gå og litt fortere enn sist 😀 I dag skal jeg løpe intervall og gleder meg :-DDD Jeg har en plan om å kunne løpe ute til våren og nyte det 😀
      3) Den siste her er vanskelig. Jeg liker begge. Halloween er moro og julebukk er nostalgi. Må jeg velge så sier jeg Halloween fordi det gir oss en morsom helg midt på høsten <3 og jeg blir glad for hver ting vi kan lage fest av og kose oss meg. Ja til mere moro!!
      Mange tirsdagsklemmer

    27. Åse Helen: Herlige svar og jeg elsker å høre om hvorfor 🙂 Jeg har jo mine svar også, som kommer senere…og hvem vet, kanskje DERES svar ender opp som noe også 😀 Ja, litt av noen valg å bli stilt overfor på mårran 😀 Men vi mener en masse vi 😉 Kos deg på jobb <3<3 Klemmer <3

    28. God morgen 🙂
      Skrekkfilm liker jeg ikke så da blir det romantisk komedie. Jeg danser og gjør litt aerobic, går ofte tur, så jeg vet ikke helt med den toeren. Blir nok styrketrening for jeg har jo en del faste øvelser hver dag. Og den siste er utvilsomt julebukk. Halloween har jeg ikke helt sansen for, selv om vi er ute og går sammen med guttungen hvert år. Sist år var han på Halloween fest, og det er jo mye bedre enn å kle seg i grusomme kostymer og gå rundt og tigge godteri.
      Det ble litt meninger her på morrakvisten. Håper du får en meningsfylt og feiende flott dag frodith 😀

    29. marita.: Hi-hi, så bra 🙂 Tenk så mange svar -kombinasjoner det kan bli 😀 BLir moro å se, og begrunnelsene om noen har noen. Og det har folk ofte 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg