Vil du ha kake?? ;-)

Ja, det kan du få….

Alle her inne vet at jeg ikke er noen “Master-chef” eller har vunnet ” Kake-krigen” eller noe i den gata der…Jeg kan knapt lage særlig vellykket mat bare til meg og samboeren… MEN…alle vet også at jeg er en skikkelig “Bakemester- Harepus” når det kommer til Cyber-kaker!!

Jeg kan bake ALT her inne nemlig. Og ganske så fine kaker om jeg må få si det selv… Hva de smaker, vet bare de som får dem…OG de blir som oftest utdelt på bursdager…

Vel, så om du har en bursdag jeg ikke vet om…så har du sjansen nå til å fortelle meg det…Og litt andre småting jeg TRENGER å vite her hos meg 😉

Og siden jeg er litt grei får du vite litt om MEG først…

 

 

 

 

Og så DEG….

 

Så da er spørsmålene mine til deg:

1) Når har du bursdag? Dato…

2) Hvar jobber du med/studerer/driver med til daglig?

3)Hvor liker du å reise?

4)Hvordan type filmer liker du?

5)Hva er favorittfargen din?

6) Hva er hobbyen(e) dine?

 

 


#bursdager #bursdagssnoking #kaker
23 kommentarer
    1. natheless: Fint du svarte på denne 🙂 Jeg skal merke meg ALT her nemlig 🙂 Så gøy at du er forfatter da:-) klart du skal kalle deg det, hvis det er skrive og tjene penger på det du gjør 🙂 Så mange hobbyer også og jeg har en del av de samme 🙂 Ha en fin kveld da 🙂

    2. Hoppla, du er i spørrehjørnet i det nye året??? Skal jeg avsløre dette da tro? Hvorfor ikke? Kake liker jeg da! 30. januar har jeg burdag. Jeg jobber som freelands med tekst og litt foto. Kanskje jeg kan kalle meg forfatter??? Men det sitter liksom langt inne, selv om jeg har en del tekster og noen bøker på samvittigheten. Reise? Gjerne til et sted det er varmt, safari er gøy og landet vårt er en perle.Filmer liker jeg sånne som er koselige eller søte, morsomme eller med mening! Favorittfarge kan vel være lilla, men også svart/hvitt! Så var det hobby. Jobben min er jo hobbyen min også. Male, tegne, skrive, keramikk, foto, håndarbeide, symaskinen, matlaging, kakerbakst, pynt og litt fjas! Ja, sånn er vel jeg, nesten? Man har mange sider når man begynner å tenke etter.

    3. Fru Tunheim: He-he…ja, akkurat nå har du kanskje ikke lyst…Men mulig på busdagen din 🙂 det er jo en stund til og kanskje du har blitt litt kake-sulten til da…Og mine cyber-kaker er ganske lett-spiste… 😉 Smaker bare mega-bites og annen data-smak… Så takk for svarene, der var du 🙂 flott 🙂

    4. Jeg har ikke lyst på kake. Spiste altfor mye i julen. Bursdag 3.oktober, Purser i SAS, reise til Sørlandet på hytta, drama og lette, rolige og enkle filmer, farge beige og liker å lage ting og tang. Der har du meg..;o)

    5. rundtomkringtrorjeg: Ja, det hadde du, og nå må jeg jo notere meg dette da… Men du fikk ingen kake på nyttårsaften, for da fikk jeg beskjed litt sent, og hadde vel knapt kjent deg en dag her inne på blogg 🙂 Men neste gang serru…så skal du få cyber-kake 🙂

    6. Hadde bursdag på nyttårsaften jeg)) Utdannet kokk faktisk..Tatt en pause, ofrer meg 100% til trening..Reise…hmmm Thailand, Hellas, Spania, Bulgaria!!. Har ingen favorittfarge…tor jeg)) Hobby…trening, foto, reise, vanner, god mat ))

    7. Therese Bråthen: Jeg har deg på listen min fra før, med disse opplysningene 🙂 Bortsett fra en liten ting 🙂 Så det er bra 😀 Tusen takk 🙂 Kanskje du får kake 🙂 <3

    8. Jeg har bursdag den 13 Februar å da blir jeg 24 år 🙂 Om dagen driver jeg med behandlinger for å kunne starte å jobbe igjen, å fikk en god nyhet om at jeg kan starte å jobbe 50% igjen 🙂 Noe jeg er stor glad over 🙂 Jeg liker å reise på turer i fjellet og til utlandet :)Jeg liker skrekkfilmer, action og thriller 🙂 Favorittfargene mine er rosa, rød og sølv 🙂 Hobbyene mine er trening, blogging, lesing og matlagning/baking 🙂 Hehe dette er litt om meg da 😀

    9. Maren Kvalvaag: Ja, men alt dette her hadde jeg ikke 🙂 Herlig 🙂 Jeg har jo andre sammenhenger jeg kan få bruk for litt sånt også vet du 🙂 Supert .-) ha en fin kveld du også 🙂 Klem til deg <3

    10. Fruemmel: Så fint jeg fikk dette, for deg hadde jeg ikke før her 🙂 Takk skal du ha. Jeg får alltid bruk for disse opplysningene skjønner du…når du minst aner det 😀

    11. Bursdagen min vet du jo allerede 🙂 Jeg fikk jo så koselig innlegg fra deg den 5. desember
      Jobber for et firma som heter NutraQ der jeg driver med kosthold/ernæring (produktutvikling og slikt)
      Jeg liker å reise overalt, men elsker eksotiske steder som er helt annerledes enn det jeg er vant til her hjemme. Jo mer eksotisk jo bedre :p Favoritten til nå er nok Nepal og Cuba.
      Jeg er glad i sånne ordentlig jentefilmer. Da koser jeg meg.
      Favorittfarge: lys lilla
      Hobbyer: Alt som har med vann å gjøre: Svømming, wakeboard, kiting.. hmmm.. Har masse hobbyer, men det er favorittene da 🙂
      Ønsker deg en fin kveld videre Frodith

    12. Jeg har bursdag 26. September
      Jobber som hovmester 70%, og i butikk som selger av dametøy 50%. Prøver nå å jobbe mindre…
      Jeg liker å reise uansett hvor det er. Det er jo en stor verden å se der ute!
      Filmer… Romantiske, komedier og så eeeeelsker jeg tv-seriene når de kommer på netflix, og jeg kan se en haug med episoder på en gang 😀
      Favorittfarge: uten tvil offwhite…. eller grå…. eller rosa….
      Jeg er en lidenskapelig strikker!!!! Det er rekreasjon, ro og harmoni for meg. I tillegg til alt det vakre jeg skaper 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg