Hipp hurra :-)

 

I dag er det en som har stor dag.

Og det er ikke meg… Det er faktisk en blogger jeg ikke kjenner særlig godt. Hun er ikke ofte på blogg, så jeg har ikke rukket å bli særlig kjent med henne. MEN hun er søsteren til Therese Bråten, og HENNE kjenner jeg jo litt. Så klart søster May Britt må få en liten bursdagshilsen og en kakebit <3

May Britt har ME, som hun sliter litt med, derfor er hun ikke i jobb nå.  Hun har en fin familie som hun ofte koser seg på tur med, jeg har da sett masse fine bilder på bloggen hennes. Hun liker seg ute i naturen, helst i fjellheimen eller skogen. Og hennes drømme-reisemål er Island.

Hun liker å se film, spesielt krim, skrekk og komedie. Favorittfargen er grønn og lilla

Når hun ikke koser seg med familien, liker hun å skrive, tegne, strikke, scrappe, snekre eller hekle. Egentlig veldig allsidig og kreativ 🙂

I følge mine beregninger er May Britt 35 år i dag.

Kjære May Britt

Gratulerer så masse med dagen!

Jeg vet ikke om du er på blogg i hele tatt lenger, men ser du dette vil jeg bare gi deg en kakebit, en klem og et lite bursdagskort <3

 

Stor klem fra meg på dagen din! <3 Håper dagen din blir kjempefin 🙂

 

 

 

 

#bursdagsinnlegg #bursdag #hurra
26 kommentarer

Siste innlegg