Året som gikk..

Sitter her og mimrer litt, og tar meg en aldri så liten pause i dette med å “ta-vinteren- tilbake”… Bare titter på alle årstidene og koser meg litt med bilder fra dem..

 

Den deilige våren….min favoritt-årstid..

Hopping på trampoline og …

 

…kos med kyllinger… Det er noe med meg og fugler liksom…

 

Den varme deilige sommeren…

Fint i Oslo……

 

 

…og fint i Langesund…

 

Og så kom høsten….

Vakker med alle sine farger…

 

 

 

Og til slutt…årstiden vi er midt i…

Vinter…med vakre gullfarger….

 

Og dette …et av de siste jeg har tatt…

 

Gleder meg til flere årstider og flere bilder…

 

 

 

#årstider #foto #mimring
31 kommentarer
    1. Fin oppsummering av årstidene 🙂 Det er noe helt eget med hver av dem, nå har til og med vinteren fått litt sjarm (i min bok) ^^ Sommeren er kanskje favoritter, men de andre tre deler andreplassen <3

    2. Elin Slåen: Nei, vi skal heve vinteren LITT selv om den ligger på fjerde-plass 😀 Vi sier ikke SIST lenger 😀 En fargeløs høst ja, det er det vi kan kalle det 😀

    3. Hvorfor ser bare vinteren fin ut på bildene å ikke i virkeligheten ? Haha ….ja våren er topp den , husker de bildene jeg ;)) Fine våren =) Så når jeg ser på disse har jeg begynt å glede meg ;-D
      Sommeren er jo super lekker og særlig på brygga og kan tenke meg i Langesund også ja , egentlig hele landet 😀 <33 Høsten , høsten den er over levelig , haha ....;-D
      Klem og kose deg i kveld <33

    4. Ja, men jeg liker høsten litt bedre, så våren, så sommeren og så vinteren (legg merke til at jeg ikke sa “tilslutt” vinteren- høres ikke så negativ ut da) 🙂 Bortsett fra at det mangler masse farge og så er det nesten høst her nå 🙂

    5. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, det gleder jeg meg til også .-) Og her snør og regner det om hverandre… Håper du har fine dager Vanja <3 Og at du skal kose deg litt på hytta igjen 🙂 Klemmer <3

    6. Vi er utrolig heldig som bor slik at vi kan oppleve dette.
      I 2014 hadde vi lite vinter i Bergen, lite kulde. Men en nydelig vår sommer og høst. Nå på vinteren er det mest storm og regn, menjeg håper så inderlig at våren og sommeren blir flott igjen::) Gleder meg til å kjenne at det spirer og gror igjen.:)

    7. annebe: Ja, jeg gleder meg til lysere tider jeg også 🙂 Masse 🙂 Skal bare gjennom noen litt mørke måneder først. Og det skal gå greit det også 🙂 Klemmer i vei og velkommen til en ny dag <3

    8. Fru Stussli: Ja, det er en litt rar vinter…Og jeg synes også det er god med litt kosebilder. Og huske hvor deilig det er med vår og sommerr <3 men er vel noen flere vintermåneder og dra seg igjennom, så vi får brette opp sommerfuglvingene 😀 God morgen og velkommen til en ny dag 🙂 Klemmer <3

    9. Åse Helen: Her er det meter høy snø halve dagen,snør og snør…og resten av dagen bruker snøen på å smelte igjen i regnet…og i går haglet det til og med :-/ Nå er det morgen og spent på hva denne dagen bringer 😀

    10. Du er flink til å se det fine i alle årstidene..og finner fine motiver uansett årstid og vær …tilogmed paraply blir til noe flott på dine bilder 🙂
      Og bildene der du koser deg med vår og sommer …nydelig…gleder meg masse til lysere tider 🙂
      Klem fra meg<3

    11. Nydelige bilder!
      Nå er jeg litt kje denne vinteren og synes det er ekstra godt å hente frem minner og bilder fra vår og sommer 🙂 Kjenner jeg gleder meg til dra frem trampolina. Til å ta på joggesko og gå tur i skogen. Til å sitte i sola og rive filler, skravle og drikke kaffe. Til å kjenne lukten av vår. Til å dra på sykkelturer. Til å treffe deg på utekafe et sted 😉
      Nå skal jeg hoppe i loppekassen og drømme videre om vår.
      Natta vennen
      Klemmer

    12. Mange fine bilder av året som gikk og bilder av fine deg 🙂 Så du spurte om det snødde her i Sandefjord, men her kommer det bare regn. Og i dag blåste det skikkelig.
      Nå er det natta. Sove godt og drømme søtt 🙂

    13. Herlig med en sånn bildekavalkade nå. Vi trenger å minnes på at hver årstid har sin sjarm. Jeg undrer meg på hva jeg våkner til i morgen? Før det mørknet, så snødde det noe voldsomt, men så regnet det. Nå fryser det på der ute, og hva mer kommer dalende mens det er mørkt???? Ja, jeg undrer?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg