En absolutt eventyrlig lørdag… :-)

Sånn ser man ut når man skal på foto-safari med søsters, blid som en lerke og godt kledd .-)

 

 

 

 

Og sånn ser man ut noen strakser etterpå…

når fantasien begynner å gjøre seg gjeldende…

når verden begynner å sees gjennom en kameralinse..

når sola skinner og man har verdens beste lørdag liggende foran seg…

 

De fleste av bildene fra fotosafarien kommer i morgen 🙂 Har bare lagt ut ETT HER som ble ganske fint til slutt 🙂

 

Har du hatt en eventyrlig lørdag?

Har verden behandlet deg bra i dag?

 


#foto #redigering #tegneseriefilter #glede
40 kommentarer
    1. cuskima: Det er faktisk 4 dager på rad nå, med nesten helt stillhet 🙂 ER så deilig 🙂 Ja, noen må jo være øksemordere også 😀

    2. rundtomkringtrorjeg: Nei, da ble vel verken lørdagen eller søndagen noe særlig kanskje…med feber:-o Mange som er syke nå om dagen… God bedring 🙂

    3. Ritamarita: Ja, nå er noen av de på plass hvertfall 🙂 Her skal jeg prøve å vaske ET rom idet minste…. OG kanskje bære bort noen glass og noe klær på sånn gjenbruksstasjoner 🙂 Ha en nydelig dag du også snupps <3

    4. Gleder meg til å se mer her. Dere hadde visst en eventyrlig dag! Lørdagen min var også finfin. Tur med kameraet ble det jo også etter alt annet. Nå venter søndagen med nye muligheter. Det lysner så vidt, og det ser ut til å bli SOL!!!!

    5. datteren min har rom mot hovedveien og selvom den ikkje er superduperaktiv..så er den 2 meter fra vinduet buss og trailere og folk og vanlig trafikkk så susing hele veien….
      nei bedre med vindu mot sjøen…..selvom eg tenker at på somemren er det mye lyd derfra…er verksted nedenfor…..litt lite aktiv nå,men er noen kraner bla..så litt lyd blir det nok. Men utsikten er amazing deilig så…vi får se, kanskje bytter eg soverom om sommeren HAHAHA

    6. Lisbeth Pedersen: Så bra du har kost deg 🙂 Her har det faktisk vært sol, og da blir det fine bilder nesten uansett motiv 🙂 Håper på fint vær i morgen også, har lyst på en tur til 🙂 Klemmer <3

    7. ladyaugust: Ja, kjempegøy 🙂 Jeg skal lage mange plakat-aktige bidler. Jeg liker å lage kunst av bildene jeg tar 🙂 Moro <3 Jeg har spist all sjokoladen jeg har her.. Så nå er det snart leggetid 😀 He-he Klemmingser igjen <3

    8. fjellgeitbundingen: Ja, jeg har en sånn hjelm-lue jeg også 🙂 Og har vært ute og knipset og kost meg i dag 🙂 Håper du har hatt en fin dag også 🙂

    9. Morro med bildet og billedredigering 🙂 Verden har ikke vært eventyrlig i dag for jeg har bretta sokker og nappa bryn, men jeg har også spist pizza og småsnop og bare DET er himmelfint og så fant jeg en haug boxcola som jeg ikke visste om engang 😀 Life is great <3 klæmmings 🙂

    10. eg bygget på kjøkkenet mitt og hadde med meg kjøkkenøyen min da eg flyttet hit så hadde vips slips dobbelt opp med skap/skuffe løsninger på kjøkkenet. Kjøpte 2 vitrineskap til serviser og boller osv og 2 romdelere til bøker og pynteting..så i stuen mangler eg null oppbevaring. Det er soverommet mitt og badet det mangler MYEEEEEE oppbevaring. Rommet er så lite…..3.5 meter langt….og 185 bredt, nsten som et stort skap:D
      Datteren min har det digre soveromemt med 3 skap ( skal låne det ene skapet hennes da hun har mesteparten av sine klær hos kjæresten og egentlig ikkje trenger mer enn ett skap her )og masse plass, men det ligger ved veien og mitt ligger mot sjøen……mye stillere <3

    11. Kjempe fine bilder! 🙂 Gleder meg til flere bilder i morgen 🙂 Idag har det gått i rydding og vasking her, også har vi hatt skikkelig kjærestekos ellers 🙂 Verden behandler meg bra om dagen, å godt er det 🙂 I morgen skal jeg prøve meg på en aldri så liten fotosafari tenkte jeg 🙂 hehe Klem <3

    12. eg ahr ikkje så mye gode grunner for å ikkje gidde rydde annet enn at eg gidd ikkje. Det er i grunnen helt ok her…..litt rot på kjøkkenbenken…..og romemt mitt er bombet pga manglende klesskap som skal ordnes snarest…..utover det er i grunnen huset sånn at om noen kommer tar det 2-3 minutter å *sleike*
      kom hjem til nystøvsuget hus, hundejentevakten hadde kjedet seg HAHAHA
      klemeting <3<3

    13. cuskima: Ja, her var det kaker og kaffe og trasking og knipsing og masse planer for en fin weekend 🙂 Og bilder som ble vellykkete 🙂 Moro 🙂 Jeg tenker også at jeg kanskje skal gjøre noe lurt i morgen med leilighet…men om det dukker opp en mer morsom syssel, så dropper jeg hele ryddingen 😀 klemmer i massevis <3

    14. Mariann Sæther Tokle: Takk 🙂 Jeg har hatt en strålende dag, og jeg gledet meg, så det syntes vel:-) Så bra at verden har behandlet deg fint <3Sånn skal det være <3

    15. hei fine lerken 🙂
      hatt latedagen……kost med hundejentene og vaske klær og tenkt at kanskje eg skal gidde å ha en rydde søndag……..men foreløpig er det med tanken og søndag er så lenge til :D:D
      Kjekt at du og din søster koste dere så mye i dag i fineste været, her er det plasking på gang…regn altså
      klemmeting <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg