En liten overraskelse i hverdagen… :-)

Egentlig var det en liten overraskelse til samboeren…men jammen er det en liten overraskelse til meg selv også…For disse MYSTERY-MINI-pakkene er ganske så morsomme… Husker du jeg hadde kjøpt denne førjulspresangen rett før jul? Til samboeren?

Man kjøper en ESKE med en eller annen figur fra The Big Bang Theory- serien…Men man får ikke vite hvem, før man åpner…Det er Mystery-mini-overraskels…Så man KAN risikere å få en haug av samme 😀 Og før jul fikk vi altså en Howard Wolowitz

Når man er “blod- fan” av noe 😉 ….. så må man gjøre litt alvor av ting…NERDE litt skikkelig liksom… Og jeg har bestemt at denne serien skal vi ha alle figurene på… Så i dag var det tid for en ny 😉

Og til alt hell…

… i dag fikk vi Penny..

Så her er vår lille samling 😉

 

Howard og Penny 😉

 

 

Ser du på Big Bang Theory?

Har du kjøpt noen av figurene? 😉

 


 

#figurer #mysterimini #bigbangtheory #serie
62 kommentarer
    1. Ja, hun er også veldig søt! Jeg synes så synd på henne til tider. Man tror endelig Sheldon skal ta til vettet og si noe hyggelig, også kommer det et eller annet i klassisk Sheldon-stil xD Huff, at hun holder ut!

    2. Tattavkvinnene: LIker nok best Sheldon jeg også, men har et sånn forhold som du til han, vil filleriste han 😀 Og Amy har jeg stor sans for etter hvert 😀

    3. Så herlige figurer! Bra dere fikk to ulike da 😀 Får håpe dere slipper for mange duplikater før dere får komplett samling 🙂 Har sett alt som har kommet ut av Big Bang Theory, det er en skikkelig morsom serie! Sheldon er så herlig, selv om man noen ganger får litt lyst til å filleriste han x)
      Hvem er din favoritt-karakter? 🙂

    4. Det trodde jeg ikke du gjorde heller 🙂 og du er kjempe flott akkurat som du er 🙂 Snøkrystallkuler er fine da. Jeg pleier å kjøpe spennende pepperkakeformer når jeg er på reise i Norge. Mye rart rundt omkring, og kanskje litt begrenset hvor mange man trenger. Hender jeg bruker dem når jeg dekorerer strikking, eller til småkaker til jul og ellers, så kan vel si at det blir for mye av de gode både med dem og med strikkebladene mine..

    5. fjellgeitbundingen: Her skjemmes det ingenting. Jeg sparer på noe annet ubrukelig 😀 Sånne snøkrystallkuler som man kjøper som minner fra turer, og jeg har faktisk fått et par stykker fra blogg-folk også 🙂 Og det er kun fordi det er gøy å spare på 🙂

    6. Ja, alt gir jo mening når man ser etter mening 🙂 Ble litt nysgjerrig på hvorfor? De fleste har kanskje et eller annet de sparer på, eller det er kanskje ikke det folk snakker så masse om. Jeg synes ikke man skal skjemmes over den man er, men stå fram med det man liker. Alt i alt er det mane fine og sære ting som gjør folk til akkurat den de er, og det er spennende. Folk gjør mye rart også..

    7. Elin Slåen: Nei, helt umulig Hvertfall i butikken er det poenget at de er mystery…altså ikke noe sjanse for å se hvem som er inni 😀

    8. Men jeg var på Game Stop i dag og de hadde ikke en gang hørt om disse figurene :O Han kunne selge meg Games og Thrones (eller hva det nå heter), selv om det kanskje ikke var samme greiene- ehh, nei takk! SÅ skuffet 🙁

    9. rundtomkringtrorjeg: Denne serien er herlig. Skikkelig herlige nerder, og opp mot autistiske i atferden 😀 Rett og slett herlig 🙂 Jepp, kule figurer 🙂

    10. fjellgeitbundingen: Jeg sparer og samler på veldig lite, og dette er heller ikke noe jeg MÅ 😀 Jeg liker serien og ler mye av den. Det med figurene var mer en sånn “kuriositet” eller hva det heter.. Jeg tenkte at jeg skulle overraske samboeren før jul, med en liten MORO-ting, det er vel noe av det jeg snakker om i dagens innlegg, om det å beholde barnet i seg, glede seg over tullete ting…Og det å overraske er moro. Og så FIkk vi EN. Og boksene hvor de ligger i viser IKKE hvilken figur det er, det er noe med OVERRASKELSE- momentet i det jeg liker. Og ikke så mye det å samle på dem egentlig. Har ikke så mye besøk, så ikke så mange som ser dem. Men det er mer den gleden med oppakkingen og å se hva det er inni 😀 Ga det noe mening ? 😀

    11. Hei, bra du fikk to ulike figurer da. Ble nå litt nysgjerrig på hvorfor folk samler på figurer? Hva er din grunn? Har sett serien, og er jo artig serie, men kunne ikke falle meg inn å kjøpe figurene. Vet ikke hvorfor, men føler det er fullstendig bortkastet. Mannen min er også en samler. Noen ting han samler på er forståelig. F.eks bøker, gode filmer. Andre ting virker for meg meningsløst. Samler selv på garn og strikkebøker, men kun med tanke om at jeg skal bruke det da..Vet ikke om jeg er realist heller..

    12. HAHA så herlig. Ser ikke på den serien dessverre..en eller to episoder innimellom. Jeg er ganske nerdete på enkelte band jeg da 😉
      Herlige figurer.

    13. Grete/Margarites: VI har alle sesongene på dvd. De blir bare mer og mer gøy jo mer kjent man blir med de ulike karakterene 🙂 Den er jo spesiell, og det er helt herlig hvor “autistisk” Sheldon er 😀

    14. Min matgale verden: VI har fulgt med fast, og den blir bare bedre og bedre 😀 Ja, du har hurtigtoget i hælene om dagen 😀 Litt hurtigtog her også… .-DHa en fin tirsdag min venn <3 Klemmer <3

    15. Therese: På Game Stop tror jeg det heter 🙂 Ikke alle som har dem da, så du får inn å sjekke 🙂 Ha en kjempefin dag du også 🙂 Klemmer <3

    16. Elsker den serien! Favoritt karakteren min er Sheldon 🙂 Hvor får du kjøpt disse figurene hen? Dette hadde jo vært en fantastisk bursdagsgave til søsteren min, for hun elsker jo disse hun også 🙂 hehe Jeg vil også ha disse figurene da 🙂 hihi Håper du får en kjempe fin dag idag, klem <3

    17. Jeg har egentlig ikke sett på denne serien, men ungene har. Og guttungen har vel det meste på DVD. Men jeg har forstått det sånn at det går reprise nå, For nå sitter jammen meg mannen og ser episode etter episode til tider. Så da ser jo jeg litt på. Først syntes jeg serien var litt spesiell, men jo mer jeg ser, jo mer glad blir jeg i den. Og da ser jeg jo enda mer så klart 🙂

    18. Hehe, så gøy med sånne figurer man liksom “kjenner” Jeg begynte aldri på Big Bang, men har hørt den er bra 🙂 Mandagene er rene skjære hurtigdagen blitt 🙂 Teaterøving. klemmer

    19. Oi, wow, så sykt gøy at du fikk en ny figur 😀 Jeg var jo litt redd for at du skulle få en liten Howard-armé liksom 😛 Hvis jeg er i form i morgen (har mensensmerter fra helvetet liksom), og hvis jeg finner den butikken på vei til å kjøpe hundemat skal jeg prøve lykken på en Sheldon Cooper <3 he he

    20. Lisbeth Pedersen: Jeg og samboeren er visst ikke helt voksne ennå 😀 Elsker denne serien 🙂 Sånn at jeg LER HØYT 🙂 Og disse figurene er litt overraskelse i tillegg, og DET liker vi jo godt 🙂 LIKNer ikke så mye da…men det er ikke så farlig 😉 Jeg skal også krype til køys snart 🙂 Nattaklem <3

    21. haha ja da er dere blodfan, men det er GODT og være det av noe!!
      jeg føler jeg er blodfan av Pretty litte liers serien, den nyeste episoden kom på nett for noen timer siden, og jeg har allerede sett den! hahaha

    22. Moving On: He-he, her har vi alle sesongene på dvd, da er man vel litt blodfan, og når jeg så de figurene så MÅ vi bare ha de også 😀 Hi-hi Må ha en Sheldon 😉

    23. Hehe 🙂 så gøy. Nei jeg har faktisk aldri sett en hel episode av den serien, men ungdommen min liker den. Jeg ser egentlig sjeldent på tv 🙂
      Nå er jeg snart klar for puten.
      Natta
      Klemmer

    24. hahah!!! Bra det ikke ble samme figur denne gangen da!
      håper det ikke blir det før på en stund =)
      Den serien er jo sykt bra, digger den, kan se flere episoder av gangen når den først går!:)
      Men er nok ikke så blodfan at jeg samler på figurene =)

    25. EEEEEEEEEEEELSKER Big Bang!!!!!!
      Aldri hørt om figurene engang……veldig morsomt 🙂
      Heldige deg da som fikk forskjellige, kjedelig med 5 Howard, selvom han er søt 😛
      <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg