Shopping på styrten

Jeg kjøpte en kjole og en morsom tights i løpefart gjenmom Byporten Shoppingsenter i går ettermiddag.

 Har tatt en kort liten overnatting på landet, og da toget snart gikk, så ble shoppingen i løpefart.

Men det var billig, så vidt over 100-lappen til sammen 😀

Snart setter jeg nesa hjemover, til byen og foto-challenge-motivene 😉

 

Litt rare må vinklene bli, for å få vist det morsomme mønsteret,

siden mamsen strever litt med å knipse bilder med nettbrettet 😉

Og et par grytekluter ble ferdige til toving..

 

Har du vanskeligheter med å kjøpe klær?

Eller går det rimelig i løpefart for deg?

 Har du noe håndarbeid på gang? 🙂

 

#shopping #klær
45 kommentarer
    1. Synes jeg ser deg flyr rundt som Batman i jakt på gode tilbud 🙂 Og den tightsen kunne jeg fakitsk tenkt meg selv, er det en som kan brukes på trening? Hvor plukket du opp den? *mase mase* 🙂 Jeg trenger et par treningstightser til, for nå ha jeg bare en og det er så stressende å vaske den etter hver gang 🙂
      Jeg var faktisk på litt shopping selv i går, ikke på Byporten men på Karl Johan. Fikk med meg flere fine kupp og brukte minimalt med penger! Det kan jeg like 🙂 Har tatt bilder av det, så det dukker opp på bloggen min i morgen tenker jeg 😀

    2. tenkte å slenge meg på så fort jeg får kamera, får så vidt det er tatt bra bilder med mobilen om dagen 🙂 Men når jeg får kamera så skal jeg slenge meg på vet du 😀

    3. cuskima: Jøss det var billig og herlig. Hvor var det?? 🙂 Ja, morsom tights, den må på i morgen på Harrytur 🙂 Klemmeri og ra 😀

    4. alt er relativt, i går handlet eg masse for null og nix, 3 bukser ,en jakke og en bluse for 275…..jepps gikk kjapt 😀
      fine møsteret!
      <3 klemmerier

    5. ladyaugust: Det er så gøy med foto at jeg blir helt glad bare ved tanken 😀 Tenk det da!! Nesten like moro med tegning 🙂 Jeg er så glad jeg har mange hobbyer 🙂 Det har jeg fått i voksen alder faktisk 🙂 Moseposegodteklemmen <3 😀

    6. Elin: Ja, jeg likte tightsen jeg også, og den kjolen blir nok muligens noen andre sin, fordi den var litt trang, men litt løs OPPE, så hjelper ikke med større…Gir den bort. Billig uansett 🙂 Har flere svarte kjoler, som passer perfekt med tightsen 🙂

    7. Det er jo blitt en gjeng med superdyktige fotografer på blogg og du iberegna såklart 😀 Jeg har skjønt at det er viktig med bra bilder liksom, men jeg lurer ennå på hvordan jeg skal se på en ting for at den blir bra inni mobilen liksom hahahaha Masse lykke til og får jeg tatt et blinkskudd så hvem vet plutselig er jeg også med <3 Kosemose <3

    8. Lisbeth Pedersen: Ja, når våren kommer blir det enda lettere for meg hvertfall, om det er MULIG 😀 Men det ble i hui og hast og ikke prøvd her 😀 Men en tights trenger man ikke prøve 🙂 Den var perfekt fit forresten 🙂 klemmer og fin lørdag <3

    9. ladyaugust: Nei, jeg regnet ikke med deg i fotoutfordringen 😀 Det er noen jeg vet ikke er med på det og det er deg og Cuskima, for hun får alle bildene sine liggende 😀 Men det er så mange med, kjempekoselig. Og mye fine tolkninger 🙂 Jeg er på dag en, og noen andre er allerede på dag 2,og jeg følger med og ser jeg noe spesielt som river meg i hjertet på en god måte, så blir det premie 🙂 Ja, harrytur, lenge siden 🙂 Må få i hus noe kjøtt og mer sjoko 😀 He-he Klemmer til verdens beste lille-søs 🙂

    10. Løpefartshopping er helt i min gate. Jeg er ikke noe shoppingmenneske, så det går unna med meg 😉 Klærne var kjempekule! Like spesielt tightsen!

    11. Så tøff tights, og artig bilde 🙂 Jeg er helt umulig på shopping, finner aldri noe. Men nå kommer det vel snart inn nye klær for Våren, og da skal jeg shoppe 🙂
      Ha en superfin lørdagskveld.
      Klemmer

    12. Ja den er kanontøff 🙂 Noen plagg er man liksom sikker på passer og…så gjør de ikke det selv om vet alt om det der haha Var innom nå å leste i full fart, det er fotoutfordring, jeg har ikke så mange bilder som er særlig bra for jeg har sjokko på linsa for det meste på mobilen haha Oh goood Harrytur, det skal jeg også på bare ikke denne helga for her er det passe travelt 🙂 Gooodlørdagskveld søs klæmmings <3

    13. ladyaugust: Den tightsen jeg kjøpte i går, var kul i mønsteret, men kjolen feil, litt trang som ei pølse 😀 Men thigtsen super. Jeg har satt i gang en fotoutfordring som mange har slengt seg med på 😀 Moro. Og i dag begynner jeg selv også, jeg har foreløpig bare laget listen, som alle er med på 🙂 Moro 🙂 Jeg koste meg hos mamma, og i morgen skal jeg på harrytur 🙂 Klemmersøsklemmen på begge sider <3

    14. Therese: Takk 🙂 Jeg raskeet med meg på vei til mamma 🙂 Hatt det koselig 🙂 Skal du være med på fotoutfordringen min da? 🙂 Se innlegg i går om du lurer. Mange som er med 🙂

    15. Mariann Sæther Tokle: Ja, ikke sant 🙂 Moro at mange vil være med.Det er jo på sin egen blogg og ut i fra eget hode,, men moro når flere er med 🙂

    16. margarites: Ja, moro med hurtigkjøpt og tightsen blir helt klart brukt mye. Kjolen litt liten. Bilde var helt nødvendig, mamma strever med nettbrett-bilder 😀 He-he Gjøre ferdig først ja 😀 Nå har jeg funnet fram gledes-bilder. TO 🙂 Klemmer <3

    17. Moving On: Fornøyd med tightsen hvertfall, litt liten kjole…men stor oppe,så kan ikke bytt i større heller… Men kan gi bort :- ) Og tightsen fin 🙂

    18. Det er herlig med slike innkjøp 😀 Den tightsen jeg fikk av deg har jeg brukt masse, den er superdeilig <3 Her har det vært badevaks og migrene, fin kombo, så jeg har ometrent ikke vært på nett 🙂 Fiiiine søs <3 klæmmeflatklæmmen 🙂

    19. Kjempe fin tights! 🙂 Jeg er ikke på løpefart når jeg shopper, det orker jeg faktisk ikke 🙂 hehe Jeg har ikke noe håndarbeid jeg jobber med, håper du har hatt en koselig dag på landet 🙂

    20. Ja jeg er som regel kjapp når jeg handler klær. Ungene skjønner ikke hvordan jeg kan finne klær, prøve og så betale nesten før de har kommet inn i butikken. Og som regel så angrer jeg ikke på hurtigkjøpene mine – de blir helt riktige.
      Stilig mønster på tightsen, og morsomt bilde i den vinkelen 🙂
      Jeg har alltid håndarbeid på gang, akkurat nå er det blå ullsokker med hullemønster. Men har kjøpt garn til noen andre sokker, og har veldig lyst å begynne på dem. Men jeg skal gjøre ferdig den siste blå sokken først – det er nok lurest! Klemmer <3

    21. handling i løpefart er jeg ganske dreven på!
      bare ta med kviteringen, så er det helt greit.. haha
      ” den vil jeg ha, den vil jeg ha, den vil jeg ha” uten og prøve, er til tider den beste handlingen og den som er mest morro! haha

    22. V for Vendetta: Ja, her prøvde jeg virkelig ikke i hele tatt. Kjolen var litt trang, men formen var sånn. Tightsen helt perfekt, og morsom 🙂 Takk <3

    23. Fru Stussli: Ja, jeg er reser på shopping 😀 Kjolen litt trang, men skal være sånn 😀 Tightsen morsom. Og bildet var nesten Emma-style 😀 Men selfie 😉 Klemmer masse <3

    24. Jeg handler litt i løpefart jeg og, hehe.. man kan trygt si at jeg “hurtig-shopper” 😉 Finner alltid ting jeg trives i og med for det. Jeg hater prøverom og mange timer på senter.. det er så kjedelig og stress 😉
      Jeg likte kjolen! Helt min smak. Den kledde deg 😀

    25. rundtomkringtrorjeg: Jøss, imponerende å strikke en genser på en uke. Var det et veddemål eller? 😀 Treningstøy og fjell/tur-klær er moro å kjøpe 🙂 Ha en fin dag du også 🙂

    26. Helge: Så bra at du fikk deg skikkelig langtur da. I dag var det våt snø. Har kostet og måket litt for mamma. Snart skal jeg ut å ta bilder av snøen 🙂 Ha en fin dag 🙂

    27. Digger og shoppe klær faktisk, spesielt treningstøy, har altid for lite hehe) Har god tid når det gjelder shopping, gjerne en hel dag …Lit rar er jeg hehe). håndarbeid nope, men har strikket et genser på 1 uke, aldri mer…! Ha en fin dag)

    28. Gratulerer med nye klær. Klesbutikker er det nok av men kjøper alltid etter behov, er heller forsiktig med impulskjøp men skal jeg handle klær bør det være rimelig. Det er ikke alltid at en dyr prislapp betyr god kvalitet og lang holdbarhet heller. Ellers var jeg på ski 2-3 timer igår og det var deilig, mulig det blir en tur idag men ikke det beste været. Ha en fin dag.

    29. Jeg er ikke veldig fan av å kjøpe klær, men det hender jo man kommer over noe man bare må ha 😉 he he..
      Det ser ut som en kjempefint innkjøp og så nesten til gratis 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg