Frodiths Foto-challenge – Dag 10

 

 

Sykler kan brukes til så mangt. Til å sykle på….eller som i Barcelona… ganske enkelt til å pynte

inngangen til butikken sin med…Små blomsterkasser og slikt hengende på….så hadde man kombinert

pynt og trim-muligheter kanskje…. i pausene…. 

 

 

Noen bare sykler til jobben…og da er det viktig å ha en fin sykkel. En spesiell en….

Men ikke for RASK en…for da blir den bare stjålet… Men en sykkel med personlighet er ikke å forakte 😉

 

 

 

Og til slutt….fordi jeg er Peter Pans  arvtaker….og elsker skyggebilder, tatt i smug…av folk og dyr…

..og sykler så klart…. 😉 

 

 

 

Har du sykkel?

Sykler du mye om sommeren?

Har du rask sykkel eller en med personlighet? 😉

 


 

 

#foto #fotochallenge #fotoutfordirng #sykkel
50 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ja, fine pynte-sykler og andre ting i Barcelona 🙂 Jeg vil ha en sånn fin sykkel til sommeren også. En med personlighet 😀 Klemmer <3

    2. Så morsomt å bruke sykkelen som pynt! Har sett folk pynter eldre sykler med med masse blomster å har de i hagen, men har aldri sett en spinning-sykkel i ny forkledning før. Kult og kreativt! 🙂 Den rosa sykkelen kunne jeg godt tenkt meg, så søt å sykle rundt i på sommeren når jeg er hjemme hos mamma *drømme seg bort til sene sommerkvelder*
      Klem <3

    3. Kristin: Ja,jeg vil ha ny sykkel 🙂 Med masse personlighet 🙂 en skikkelig tregning 🙂 Ja, mye rare ting i Barcelonas bybilde 🙂

    4. Ha-ha, så kule sykler du har tatt bilde av! Særlig den øverste 😀
      Jeg sykla mye da jeg var yngre, og kjøpte meg ny sykkel for noen år siden. Tenkte sykling var lurt.. men den er en offroad uten særlig personlighet. Den er i alle fall hvit, og heter White 😉 Jeg tåler dessverre ikke å sykle så mye, men håper jeg kan sykle mer etter hvert 🙂
      Det er jo både praktisk og gøy!

    5. fjellgeitbundingen: Den skal ikke bestemme selv liksom, den sykkelen 😀 SÅ personlig får den ikke være!! 😀 Men den kan gjerne ha kurv og KJOLE for den saks skyld…Gardiner og sånt…Neida…men noe eget, gjerne en fargerik en, Og den kan gå veldig sakte for min del. Jeg skal bare bysykle litt med den, og noen småturer her og der.. 🙂

    6. Sykkel med personlighet 😉 He, he flira litt. Så en slik robotfilm med guttene i helga, men du tenker vel ikke at sykkelen skal være så personlig? Gleder meg til å se sykkelen din. Min sykkel passer vel ikke helt til alderen min nå, men var utrolig kul den gang jeg kjøpte den og den kan gå fort eller sakte, alt etter om det er søndagstur eller racertur 😉

    7. fjellgeitbundingen: Ja, mulig det har LITT med den oppå å gjøre også 😀 ha-ha..:-D Jeg vil har en sykkel med personlighet, kjøpe til våren…Og så kan jeg tråkke i vei likevel kanskje 😉

    8. Ritamarita: Jeg er RAM med skyggebilder skjønner du 😀 He-he.. Det er liksom MIN greie, og da sniker jeg FÆLT 😀 Min skygge, andres skygge, spiller ingen rolle 😀 Men skal nok ha en skygge-konkurranse, eller en skygge-utfordring til sommeren 😀 Håper du har hatt en herlig dag Rita <3 Og kos deg videre utover kvelden <3 Klemmer på vei <3

    9. Laila MA: Ja, jeg så mange sånne pyntede sykle som sto rundt butikkene i Barcelona i sommer. Jeg trodde ikke jeg hadde noe sykkel-bilde, men det hadde jeg 🙂

    10. Karina Larsen: Jeg skal kjøpe meg sykkel til våren tror jeg. Fikk lyst på sykkel nå, når jeg kom til dag 10 i min lille foto-utfrodring.. Og ser alle syklene folk har lagt ut på bloggene sine 😀

    11. Veronica S: Så deilig å ha en sykkel du kan kjøre til jobb med.Jeg MÅ ha en jeg også skjønner jeg, en med kurv og fin klokke 🙂 Det skal jeg ordne meg tror jeg 🙂 Snart <3

    12. margarites: Ja, det var hvertfall litt variasjoner i sykler her i dag 🙂 Jeg trodde ikke jeg hadde noen, men det hadde jeg visst 🙂 Så gøy med sykkelen fra Moss, og helt fra 1986. Du kan jo ikke kaste den 🙂 Jeg vil gjerne ha en sykkel med litt personlighet og kurv på, til våren.Må se om jeg få ordnet 🙂 Kanskje vi må ha en skyggebilde-utfordring til våren…Ikke Peter Pan-utstilling, men en sånn ala denne med skygger 😉 i en uke eller noe ….Hm… Ha en strålende kveld du også 🙂 Klemmer <3

    13. annebe: Ja, jeg måtte jo ta med et skyggebilde. Jeg er sikker på jeg kunne laget en skyggeutstilling til alle temaene…Kanskje DET blir oppgaven i sommer 😉 Hi-hi… Nå kan du glede deg <3 Ja, jeg har også lyst på sykkel, til våren 🙂 EN fin og treg en.... Klemmer til deg fine <3

    14. muumimamma: Gleder meg til å se dem , moro med alle som er med 😀 Jeg koser meg, og plukker ut noen fine bilder når jeg ser noen 😀 Til premiering 🙂 Hi-hi

    15. cathrinehenriksen: Jeg ville hatt en personlig sykkel, skal få til våren tror jeg. Og den trenger ikke kjøre fort med meg 😀 Klemmer til den på denne fine mandagen <3

    16. rundtomkringtrorjeg: Ja, det var mye morsomme og rare pyntegreier i Barcelona, og når man går rundt med kamera hele tida så får man jo litt av hvert. OG skyggen av sykkel, jeg er RAM på skyggebilder 😉 Jeg har lyst på en personlighet-sykkel til sommeren. Har ikke hatt sykkel på mange år…

    17. Masse fine sykler! Jeg er veldig glad i min mintgrønne sykkel som om våren og sommeren og de fleste dager om høsten bringer de 17 km jeg har til jobb..og hjem igjen;)

    18. Så fine sykler! Jeg har en rosa og hvit i garasjen hjemme hos min mor. Den kjøpte jeg i Moss i 1986…Men det er ikke den jeg bruker nå, det er en helt vanlig enkel sykkel. Grei til mitt bruk, til og fra jobb på vår og sommer. Likte godt bilde at ergometersykkelen med blomster i kurv foran, artig utepynt 🙂 Og skyggebilder er alltid morsomme. ha en strålende kveld. Klem <3

    19. Varierte fine sykkelbilder ..og tilogmed skyggen til en..hehe..:)
      Hadde alltid sykkel før..men siden vi bor oppi bakkene har jeg ikke hatt de siste åra..men mann har en terengsykkel….kan hende jeg kjøper igjen om formen stiger..for det er fint å sykkle 🙂
      Ha en fin kveld 🙂 Klem<3

    20. Stilig 🙂 Jeg liker at sykkelen har litt personlighet og ikke bare er rask . Men joda kan være begge deler 😉 Eller ? Uansett personlighet er litt viktigere synes jeg :)) Jeg har ikke sykkel og ikke hatt på leeenge ….Men hadde ikke takket nei til en heller da :))
      Bildene var spesielle de 🙂 Å skyggebildet , kult :)) Dette kan du 😛
      God klem og fin dag videre nå <33

    21. Den første var jo bare rå da hehe. Flotte tolkninger altså) Yep har sykkel. Sykler mye om sommerne, turer på 4.5 mil. Herligt) Rask og rask er en landevissykkel da, men liker fart ja ))

    22. Kjersti Sandnes: Ja, jeg så ingen sykkel hos deg nemlig..Ja godt du er litt sur på venninnen, gjelder å straffe henne hardt!! 😀 Hun kunne jo fått litt publisitet…men da får hun bare ha det så godt 😀 Kos deg på jobb, jeg løper tidlig hjem i dag, skal til frisøren 🙂 Klemmer fra meg <3

    23. Silje Skarpeid: Jeg også, har ikke sykkel…men VIL ha 🙂 en fin en med glade farger og blomsterkasse 😀 Skyggebilder er supergøy å knipse, gleder meg til vår og sol og skygger 🙂

    24. venkesstrikk: Jeg har også lyst på en til våren, en fin og gammel -aktig en. En egen type 😀 Får se hva jeg finner. Jeg trenger ikke sykle så fort nemlig 😀

    25. Ina N: Ja, alle er ikke like lette å finne noe til. Og jeg tenkte jeg skulle løpe rundt og ta nye bilder til alt her, men det ble det IKKE, foreløpig bare arkiv…Ja-ja…Det er litt stressende tider for meg nå, så da blir det sånn..

    26. natheless: Ja, skygger er det morsomste 🙂 Og jeg gleder meg til de kommer igjen, da flyr jeg spinnvill rundt med kameraet. OG jeg har hatt TO Peter Pan -foto- konkurranser på bloggen min 🙂 Moro det <3 Jeg har ikke sykkel selv, men har lyst på en med personlighet kjenner jeg 🙂 Fin trim med sykkel ja 🙂 Ha en fin dag 🙂

    27. Fru Stussli: Ja, nå må vi faktisk FEIE bort snøen snart, spør du meg 😀 Det høres veldig koselig ute med sykkeltur til våren da, jeg vil også sykle. Og kanskje gå litt på roller-blades igjen også 🙂 Jeg har hverken sykkel eller ski jeg…Skikkelig dårlig.. Jeg vil gjerne ha en med blomsterkasse og eget soverom 😀 Ha en super dag min venn <3 klemmer masse <3

    28. Artige sykkelbilder. Må innrømme at jeg slet litt med sykkel…og jeg var ikke smart nok til å være i forkant og finne sykkel å ta bilde av….kunne jo brukt venninnen.. Hun er jo en sykkel. Men hun er hos naboen og jeg er sur på henne 😀 klemmer fra lunsj på jobben

    29. Der var det fine bidrag 😉 Slet litt med å finne til mitt bidrag for dagen, men så kom eg tilfeldigvis over en sykkel i helga 😛 hehe.. så den kommer ut senere 😉

    30. Så stilige bilder, særlig det siste!!!! Ja, jeg har sykkel, men nå er den satt vekk. Jeg gleder meg til sommeren, da skal den brukes flitttig igjen. Min sykkel er helt enkel damesykkel med kurv foran, og den passer for meg til mitt bruk.Plass til kamera og vannsflaska. Før brukte jeg en sånn fin resersykkel. Men den var sønnens og han trengte den jo også. Det hender jeg savner det fryktelig. Den ga så god trim og trillet så fort i bakkene!!!!

    31. Åh sykkel! Nå må det bli vår i en fei 🙂
      På vinteren har jeg min faste sykkel i spinningsalen og den er kjapp men står likevel helt stille ;-D
      Hjemme har jeg en kjapp sykkel som jeg bruker på landeveier og skogsveier. Kanskje når jeg blir rik kan jeg ha en by-sykkel med masse personlighet ;-D Jeg er jo så glad i å sykle. Vi har planer om sykkeltur i Sverige til våren, akkurat som i fjor. Gleder meg!!!
      Har du sykkel?
      Ha en strålende start på uka!
      Mange klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg