Frodiths Avis melder: “Galleri Frodith” åpner snart igjen!!!

 

Ja, og denne gangen er det en side 2 😉

Med en liten forklaring …

 

Ja, her står jeg altså å måker snø…. Må jo gjøre klart litt…for:

Mandag 9. februar Fra 07:00- 24:00,  vil det være åpent i “Galleri Frodith”, slik at du kan komme å se

de bildene som JEG har trukket ut, og vil premiere. Det er bilder fra bloggene til de som har vært med i

“Frodiths Foto-Challenge”. Altså de som begynte sånn ca samtidig som meg…

 Jeg har altså sneket rundt, og har jeg funnet noe som har gitt meg noe EKSTRA, et spark i hjerte-rota

eller en noe… vel da har jeg tatt de med ned i Galleri Frodith.

Det kan være flere bilder som har “vunnet” i ETT tema, og kanskje er en av temaene uten noen vinnere…

Så du får møte opp på mandag, så får du se!! Jeg plukker bilder helt fram til da.

Folk må gjerne fortsette å gjøre challengen, den ligger jo der den. Men premiene kommer bare NÅ 😉

Mer info om utstillingen kommer!

 

(Og en opplysning hvis du ikke kjenner meg SÅ godt ennå, “Galleri Frodith” finnes bare her inne på bloggen….

Det er ikke et EKTE galleri der UTE…)

 

 

 

#gallerifrodith #frodithsavis #utstilling #foto #fotoutfordring #foto-challenge
40 kommentarer

Siste innlegg