Verdens beste Kjersti <3

Verden beste Kjersti, verdens beste Kakekrigen-deltaker, verdens morsomste morgenskribent, verdens snilleste mamma og hundemamma, verdens ivrigste og flinkeste skuespiller i teatergruppen, verdens vakreste Miss Nam-Nam, verdens fineste bloggvenn og verdens koseligste venn også der ute!!

Her er en dame med mange navn: Miss Kakekrigen, Miss Nam-nam, Signe, Bonnie-mor… Hva enn du kaller henne…Det spiller ingen rolle.

Men verdens beste har bursdag i dag!! Kjerstisandnes.blogg.no for deg som ikke skjønner hvem jeg snakker om

Jeg har skrevet to fyldige bursdagsinnlegg til henne før, så hun vet hva jeg tenker om henne. VI har møttes på utsiden, flere ganger nå og har en herlig kjemi. Jeg skulle gjerne bodd et par hus bortenfor Kjersti, for da er jeg sikker på jeg hadde rent ned huset hennes…Og ikke MEST for maten hennes (selv om det hadde vært en diger bonus) , men like mye fordi jeg tror vi hadde kunne hatt det grådig mye kjekt sammen (som de sier det på Bergensk…gjør de ikke?).

Felles interesse for teater hadde ikke vært noe ulempe akkurat… Vi liker også begge å gå tur og finne på rare ting… 

Og der hun hadde laget mat til meg, fordi jeg er helt udugelig, hadde jeg heklet tunika til henne… 😉 Så jeg tror vi hadde gjort et dream-team om vi hadde bodd litt nærmere hverandre…

Kjersti har et behagelig vesen, og det er bare KOS å være sammen med henne <3

 

Kjære Kjersti:

Du er et menneske som jeg setter VELDIG pris på å ha blitt kjent med, og jeg håper vi sees masse i året som kommer <3

Jeg tar nok turen over en gang i vår, og jeg VET at du tar en tur i sommer:-)

Da kan vi finne på mye moro, eller bare ta en stille og rolig kafe-tur. Begge deler like stas 🙂

Du er den yngste jeg vet om, både inni og utenpå, så i dag skal du bare kose deg med det ekstra tallet du har fått <3

 

I sommer traff jeg Kjersti to ganger. Først i sentrum, med Bonnie og alt….Bonnie var redd, for det var mye torden i lufta…men Kjersti var ikke det minste redd, og vi bare koste oss 😀

 

Noen dager senere møtte jeg  Kjersti på Ekeberg -kafeen…. for vi hadde noen rare planer for dagen…

…nemlig en aldri så liten “tulle-foto-shoot”… Møt selveste PIP…..

 

Vi hadde en fin dag som Pip og sjiraffen, og lo så vi gråt nesten…. 😀

 

Går jo ikke av veien for et speil-bilde når sjansen byr seg…

 

Og vi møttes jo første gang året før:

Og så på det litt mer Urbane uttrykket i byen her..

Og besøkte Mathallen som seg hør og bør når man har Kakekrigen -deltakere og verdens beste

mat-blogger på besøk…

 

Gratulerer så masse med dagen min venn!!

Håper Gubben lager noe god mat til deg , he-he…eller tar deg med på en fin resaturant. Jeg sender over bøttevis med bursdagsklemmer, og hvem vet…kanskje den kvisete guttungen kommer med noe til deg også i uka som kommer.. … 😉

 

 

Kjenner du verdens beste Kjersti?

 

 

  

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #kjerstisandnes #bloggvenn #blogganbefaling
55 kommentarer
    1. Så gøy å bli bedre kjent med henne 🙂
      Artig at hun har vært med på Kakekrigen! Må absolutt besøke hennes blogg 🙂
      Håper hun hadde en strålende bursdag 😀

    2. Hekleri og Ra: Ja, KJersti er både flink og snill. Både her inne og der ute i verden. Hun er helt lik seg som inne på bloggen 🙂 Alltid koselig å møte henne <3

    3. Karina Larsen: Hun er jo en strålende jente da 🙂
      Jeg kommer løpende og ser på antrekk ——————————> svooosj——->

    4. margarites: Ja, det passer aldri å være syk, en nå passer det LITT bedre i det minste, har ikke elever inne på jobben. Men vondt i brystet, så ikke så gøy..Så kos dere skal ha treff igjen da 🙂 Skulle gjerne vært der med dere <3 Klemmer i vei <3

    5. ladyaugust: Jeg vet ikke helt hva det er…mulig influensa. Men hvertfall forkjøla..eller noe i den duren.. Takker og smittefrie klemmer tilbake <3

    6. Så fint skrevet :)) Koselig! Gratulerer til henne 🙂
      // Antrekk konkurransen du deltok i, er ute på bloggen nå. Det er fult lov til å informere andre om konkurransen, slik at de har en sjanse til å stemme på deg. Du kan reklamere på blogg, facebook eller hvor du måtte ønske. Lykke til i konkurransen 🙂

    7. Gratulerer med dagen til Kjersti! Et fantastisk flott innlegg du skrev til henne, så her lyser det ekte vennskap lang vei. Ja jeg kjenner Kjersti. Har truffet henne i levende live en gang også, og så har vi planer om et nytt møte snart.. Det blir gøy, men sikkert litt mer seriøst enn turen dere hadde i Ekebergparken.
      Så dumt at du har blitt syk, det er alltid like ubeleilig. Hold deg varm og ta tiden til hjelp. God bredring. Klemmer <3

    8. Uff staaakars deg <3 Håper det ikke er influensa for den fikk jeg og jeg er enda ikke frisk liksom. Ny bihulebetennelse på gang jæææk sier jeg. Gooodbedringsklæmmen <3

    9. ja sant det var merkelig? men eg er litt sånn….rar hahaha
      takk vi skal kose oss maks:D Gleder meg veldig.
      Er usikker på om Kjersti har vært så grei for det er pissevær ute hahhahahah 😀
      Klemmetingene i haugevis <3<3

    10. annebe: Ja, hun er både artig og flink og like fine UTE som inne her 🙂 Og DET sier ikke lite 🙂 Klemmer til deg også og ha en nydelig søndag <3

    11. cuskima: Så rart da at du tenkte på det 😀 Kos deg masse med venninne på kino da 🙂 Det blir nok koselig <3 Klemmerpåallekanter og hipp hurra for Kjersti og alle mødrene 😀

    12. Gratulerer til henne , mange fine/gøyale bilder over her 🙂 Leser ofte innlegga hennes..mye deilig mat og kaker og andre artige innlegg 🙂 Klem til dere begge<3

    13. ladyaugust: Ja, halsgruff, hodegruff og resten av kroppen :-/ Men det blir Galleri -åpning i morgen likevel, for jeg har gjort klart alle bildene til flinke Challenge-folka 😀 SÅ jeg kan bare late meg i dag nesten likevel 😀 Og i morgen blir det senga altså, som i dag 🙂 Kosemose <3

    14. ja eg vet hvem Kjersti er og hadde en merkelig følelse i dag -kommer Frodith til å lage Morsdagsinnlegg eller har noen bursdag….veldig merkelig følelse å ha før eg engang åpnet bloggen……for trust me eg vet nemlig ikkje når alle har bursdag hahahaha
      Så da visste eg det jo på ne måte…….men ikkje at det var henne…..rart,men gøy 😀
      Eg skal på kino med min beste venninne og kose meg i dag 🙂
      Ha en smashings dag aller beste frodithen som husker på alle…..og du er litt mamma du også for rotter og for skolebarn……så Happy Mothersday!
      klemmetingene <3

    15. <3 Ja bare tenk å ha en superkokk rett i nærheten :D Uff søs, er det halsgruff? Under pleddet med seg og bli bra i en fei sier nå jeg <3 DET rima :DD Goooodklæmmeverdensbestesøsklæmmenflatklæm <3

    16. ladyaugust: Ja, Kjersti er den beste <3 Og man skulle bodd i nærheten der altså 🙂 Jeg er syk i dag jeg, og skal nok ikke jobb i morgen. Blir sofasliting her i dag... Og bittelitt sjokosluking utpå kvelden. Nå er det nesten spist tomt der inne.Og jeg vurderer å IKKE kjøpe mer....Men det går vel ikke lenger enn til morgen kveld....så er jeg luskende på Bunnpris igjen.. ;-D Klemmersøsklemmenogmorsdagsklemmenogalleandrevarianteravklemmer <3

    17. HERLIG innlegg og Gratulerer til Kjersti <3 Verdens beste superkokk 😀 Jeg får vann i munnen når jeg er innom matinnleggene selv om jeg akkurat har spist tilogmed 😀 Håper dagen hennes blir kanonfin og din søs såklart <3 goodklæmmefinedagenklæmmen 😀

    18. Så gøy at dere har funnet hverandre 😀
      Kjempe moro å se bilder og lese om dere.
      Kjenner henne ikke noe mer enn hva du har skrevet om henne 😛
      Må Stikke innom å gratulere henne da 😀

    19. Helge: Ja, bein i nesa og en herlig humor 🙂 Koser meg alltid sammen med henne 🙂 Jeg skal ikke spise noe kake i dag. Ikke er jeg mor, og i tillegg er jeg syk…Men litt sjokolade kan det nok bli utpå kvelden. I morgen er det Galleri Frodith-åpning igjen, men jeg har heldigvis gjort klart alt, og det skal jo ikke være avstemning og sånt. Bare visning 🙂 Ha en flotters dag du også Helge 🙂

    20. Jeg var innom henne og gratulerte. Bein i nesa på den damen der – er innom henne av og til men ikke så ofte. Håper du har en fin dag og spiser masse kake.

    21. V for Vendetta: Ja, hun er helt herlig og kjempekoselig å treffe henne også. Vi har litt samme humor og syn på livet føles det som 🙂 Og pip og sjiraffen-dagen var kjempegøy 🙂

    22. For et fint bursdagsinnlegg!! <3 Gratulerer med dagen til henne 😀 Herlige dere var som giraff og pip , hehe <3

    23. Min matgale verden: Ja, du er nok en av de venninnene jeg har mest kontakt med også 😀 Rart hvordan det blir med sånt 🙂 Ja, bare ungfoler som finner på sånt, og ELSKER å gjøre sånt 🙂 Jeg skal nå putte meg under dyna her, og kose meg med tanken på at du ble myk i hjertet 🙂 <3 For det var meningen det! Og så skal jeg ikke gjøre stort annet i dag. Blir nok noen hjemmedager i senga etterpå. Kos deg da, og si til Gubben at Frodith har sagt han skal lage kake til deg, fordi JEG har ikke bakt altså... Klemmer tusenvis av gode bursdagsklemmer <3

    24. Åååååå, nå ble jeg helt myk i hjertet, og fikk tårer i øynene…. Du er bare helt helt fantastisk…. Det er det aller aller beste innlegget jeg noen gang har fått, og det sier ikke lite når jeg har fått sånne fine bursdagsinnlegg av deg før og! Ja, vi skulle helt klart bodd nærmere, og da skulle vi hatt det GRÅDIG gøy!! Haha, helt sant. Og du skulle fått så mye mat atte…. Åh, ble helt rørt jeg. Også er du syk i dag og?? Usj, det skulle da funnets forbud om å bli syk på søndager, du er nå så uheldig. Nå skal jeg ta med meg ALLE de fine ordene dine…og dem skal jeg lulle meg inn i resten av dagen…og dagene fremover….og på en dårlig dag, kan jeg faktisk komme tilbake og bla frem dette innlegget, og riktig kose meg om og om igjen. Jeg tror jeg skal lese det om igjen med en gang og….for dette var så gøy, og godt, å lese…og se på alle bildene, fra før og nå… Gleder meg til vi sees igjen i levende live, men uansett, så er du vel en av de venninnene jeg snakker mest med, som jeg har daglig kontakt med, selv om det er på nett 🙂 Store klemmer fra bursdagsbarnet! Og du, du er jo AKKURAT like ung som meg du!! For det er bare ungdommer som kan finne på sånne spillopper i Ekebergparken 🙂

    25. Hahha!! vell, en skal ikke ta seg selv så høytidlig, haha de rakk vell ikke heelt skjønne hva som foregikk? haha
      Hadde blitt skeptisk og små redd for hvilke TULLINGER er dette, før jeg hadde ledd og bare flirt av hele greia, men hadde nok trengt 3-8sekunders tenktetid! hahaa

    26. Moving On: Jo, det er jo et kjent turområde, så kom folk forbi ja, og de LO IKKE 😀 Helt alvorlige liksom 😉 Deilig med litt fri da, og ingen planer 🙂

    27. ja husker jeg lo godt av det innlegge!! haha
      vertfall når jeg leste at det faktis kom folk forbi der dere sto bak trærne ( eller husker jeg helt på tryne feil her nå?)
      så kjedelig at du er syk da.. er det den derre kjedelige innfluensan som har flyttet inn til deg?
      du må ha goooood bedring!!
      Her skal dagen nyytes på sofaen, mkn FØRSTE fridag uten planer på 14 dager 😀 haha
      LØVIT! 😀

    28. Moving On: Hun er superkos <3 Føler meg veldig vel sammen med henne 🙂 Ja, det var gøy i sommer med den foto-shooten 😀 Gleder meg til å se henne igjen. Skal prøve ta en Bergens-tur i løpet av året 🙂 Ha en strålende dag Movingon <3 Jeg holder senga i dag, for er syk :-/ Ble ikke noe bursdagsfeiring for nevøer, for søsteren min er også syk... Klem til deg <3

    29. Åse Helen: Ja, ikke sant hun gjør. Hun er en av de første jeg ble kjent med her, jeg har skrevet to innlegg til henne før dette, og det sier noe om hvor lenge vi har kjent hverandre her inne. Men som sagt også truffet hverandre på utsiden. Og hun er ei veldig fin jente <3 Ha enn herlig søndag du også, store klemmer tilbake <3

    30. rundtomkringtrorjeg: Ta deg en tur inn og les morgenskribleriene hennes, de er veldig morsomme 🙂 Og hun er på toppen av blogg.no. Er matblogger også 🙂 Ha en fin dag 🙂

    31. Gratulerer så mye til Kjersti 🙂 Hun skriver både morsomt og har mange fine oppskrifter. Så koselig at dere har blitt så gode venner 🙂
      Ha en nydelig søndag og klem fra meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg