Nå har han begynt å gjøre jobben sin…. ;-)

Du husker han her…?

 

Den kvisete guttungen med tralla si….som går og leverer post….sånn når han synes det passer seg…

Og ikke når JEG synes det passer liksom… Vel…nå har han begynt å gjøre jobben sin kan jeg love 😉

Er stadig på farten ved døra her 🙂

Og denne gangen hadde han med noe flott fra Lulltove.blogg.no

Hun hadde en herlig julekalender i desember, hvor vi skulle gjøre noe hyggelig, mot andre,

ut i fra små utfordringer hun satte opp. Så fulgte hun med på hva vi gjorde av forskjellige slag,

og så valgte hun ut noen som fikk små kalendergaver. Og her om dagen kom min. Snille Lulltove<3

Jippie!! Jeg elsker jo pakker!!

Hvem blir ikke ellevill av et sånt syn i kassa?? 😉

 

Og inni var DENNE flotte pakken <3 Jeg REV opp pakken så klart!!

 

Og der var denne flotte leppe- stift/glossen

Jeg har aldri hatt noe så flott på leppene jeg 🙂

 

Tusen takk Lulltove!!

 

Har du en  flink postmann? 😉

 


 

Kjempekoselig

#post #gaver
45 kommentarer
    1. Aw, så koselig kalender! Kan tenke meg den spredde mye glede i løpet av førjulstiden 🙂 Og ikke minst, gratulerer med den fine premien! Fargen så veldig fin ut ^^

    2. håper det…….nett nå orker eg ikkje gå i posten engang -er i neste bygg…..eg bor i en ombygd butikk så eg er likssom *under* den orginale blokken og hovedinngangen er jo der boss og post osv er…
      Eg er litt slækk med litt feber i dag…..skal egentlig i en bursdag, det blir nok en bitteliten gjesteopptreden…..eg skal på jobb i morgen…..sånn er livet med elending immunforsvar..da blir man syk om noen blåser på deg eller så tåler man alt…..ahahaha….nett nå er været min største fiende……kan det ikkje bare bestemme seg for å være kaldt, varmt. regn og eller frost og snø. Min kropp tåler ikkje sånn sctizo vær.
      klemmetingene <3

    3. han eg har nå kommer vel kun med regninger………han andre kom mer med gaver…..men her har eg bare hatt adrs noe uker pga en avtale med exen….så foreløpig lite annet enn loveletters from mr bill hahhhaahah
      Gratulerer!!!!
      klemmeting <3

    4. margarites: Det blir mindre og mindre bilder i album, og det er synd. Så det er lurt å lage sånne fotobøker, tenk hvor glad man er for det senere 🙂 Klemmer <3

    5. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Jepp, moro med potsmann-besøk 😀 Og fin kalendergave 🙂 Håper du har en fin dag, du skal vel på hytta tenker jeg 🙂

    6. Oslopadde: He-he, ja her skal leppene skinne sent og tidlig 🙂 Og i dag er det fredag og snart helg 🙂 DET ble deilig!! Skinner litt av fredagen også 🙂 Klemmer paddeflat <3

    7. Så heldig du er 🙂 Vel fortjent, også! Du har jo gledet mange med julekalenderen din, og alle gavene su sender rundt omkring til kjente og ukjente i desember. Og alt hjemmelaget! Jeg selv fikk en nydelig heklet veske 🙂 så dine lepper fortjener å skinne litt 🙂
      Snakkes! 🙂 Paddeklem.

    8. Ja tilbudet om halv pris i januar ble for fristende, så da ble det en bok fra sommerferien i fjor også. Jeg har tidligere satt bilder i album, men nå med fotobøker så blir det liksom det samme. Overraskelser er alltid spennende, det vokser man nok aldri fra eller blir for gammel til. Ha en fin fredag 🙂 Klemmer <3

    9. Heldig du er da!
      har en kjedelig postmann, han kommer BARE med ting som krever penger :p haha
      det er han kanondyktig på, og veldig pliktoppfyllende :p

    10. Ritamarita: Ja, den var skikkelig fin, aldri hatt noe så fine greier. Jeg er jo ikke så nøye med sånt, men moro når det kommer dalende i posten, Og denne skal brukes MYE 😀 Nattaklem <3

    11. margarites: Så du bestilte en til ja 🙂 Så moro 🙂 Jeg skal snart ut å sende en del OVERRASKELSER selv jeg 😀 Så vet du DET 😀 Ha en fin kveld <3

    12. Pakker i posten er aldri feil. Jeg går og venter på en fotobok om dagen. De to første kom på tirsdag, og den tredje er sendt. Så da er den vel ikke så langt unna håper jeg. Koselig med sånne gaver som bare plutselig dukker opp. Ha en finfin kveld <3

    13. Veronica S: Æsj, ja DET er kjedelig hvertfall, hvis noen ting forsvinner. DET er for dårlig, og da bør man kjefte litt på postmann 😀

    14. annebe: Ja, Lulltove er søt og snill og kjempekos å få kalendergave der <3 Og fine lipglossen, aldri hatt noe sånt jeg 🙂 Nei, hvis man ikke får det man skal i posten blir man hvertfall sur. Men min postmann kommer med det han skal nå, heldigvis 🙂 Klemmer på vei <3

    15. Kristin: Litt gøy å få noe på døra også da 🙂 Ja, kjempemoro med småoverraskelser 🙂 Og denne var fin <3 Fine lepper av den 🙂 Nå er det snart mange som vinner litt hos meg 😀 Se innom på mandag 🙂 klemmer <3

    16. Artig å få gave nå da..og det var jo en flott gave…og sikkert god å ha på 🙂 Lulltove er søt og snill da 🙂 Stort sett fornøyd med Postmann/dama…men har vært et par dager etter jul vi ikke har fått avisa…og det er litt kjedelig 🙂 Klem og sov godt <3

    17. Så gøy å få pakke i posten! 😀
      Hos meg ringte det PÅ noen for å levere pakke i dag, men det var noe jeg hadde bestilt og ventet at skulle komme i morgen 🙂
      Det er EKSTRA gøy når man vinner noe eller får en oppmerksomhet 😀
      Fin overraskelse også <3
      Klemmer

    18. Helge: Ha-ha, nei har aldri hatt noen hemmelig drøm om å bli postmann :–D Men vi hadde en fin postmann utpå landet når vi var barn. Både postmann og søppeltømmeren var dagens høydepunkt, koselige karer begge to 🙂 Nei, postmannen blir hyllet litt her på bloggen, og kjeftet lit på når han ikke kommer ofte nok 😀 Og det er KUN fordi jeg er så glad i koselig post, og ikke liker regninger. Og koselig post er jo en av de små hverdagsgledene, og de setter jeg jo høyt. En god kopp kaffe, litt sjokolade, en kafetur, eller noe koselig post 🙂 Nei, jeg er og blir lærer på min hals 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    19. Koslig med pakker. Postmannen er en flink fyr, kjører rundt i sine røde biler, stopper opp og gjør folk glade eller sure alt etter hva slags post man får. Du skriver mye om postmannen her på bloggen din, kanskje det var det ville ha blitt istedenfor lærer? Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg