Frodiths Foto-challenge – Dag 15

 

I dette temaet har jeg mange bilder, og du har vel antagelig sett dem MAAAANGE ganger før…

Men her er de altså igjen…. For jeg har jo litt dilla på nedenifra-og-opp- bilder…Omtrent på nivå

med skygger og speilinger..

 

 

 

Dette bygget ligger på Barcode, det nye området rett ved Oslo Sentralstasjon. Det ser nesten ut som

det vrir seg…

 

Blomster er alltid fint, tatt nedenifra og opp, når lyset kommer gjennom på en spesiell måte…og man får

følelsen av å være bitteliten…

 

Dette har du vel sett til det kjedsommelige 😀 Og det henger på veggen hos mamma på lerret…

 

Båter er også tøft tatt nedenifra og opp, en kald desember dag….

 

Det eneste som IKKE er spesielt fint tatt nedenifra og opp er mennesker…

…men det er bra som en EFFEKT, når man skal være en stor og skummel rotte… ;-D

(her fra julekalenderen min i desember  )

 

Tar du bilder nedenifra og opp?

Hva tar du bilder av?

 

 

Da var Frodiths Fotochallenge over for denne gang, for MEG. (Andre fortsetter noen dager til…)

MEEEEEN….jeg avslutter med en heidundrandes Foto-utstilling og premiering av noen bilder

i “Galleri Frodith” på mandag som du vet.  Og det blir DERES bilder, ikke mine 😉

Så jeg jobber som besatt med å få sydd ferdig kjolen jeg skal ha på meg….  få vasket ferdig galleriet…

og måket vekk litt snø som har lagt seg….

 

 

Kommer mer informasjon om dette i løpet av helga!!

 

 

 

 


#fotochallenge #fotoutfordring #foto #nedenifraogopp #avslutning #
41 kommentarer
    1. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Jeg også,og jeg har prøvd å få med litt bredden i tolkningene når jeg har plukket ut vinnere 🙂 Og det er mange vinnere 😀 Og små premier 😀

    2. For noen flotte nedenifraogopp-bilder 😀
      Det er moro å ta bilder fra den vinkelen, og blomster blir ofte veldig vakre når du tar bilde av de nedenifra og opp 🙂
      Og de båtmastene ble kjempekule fra den vinkelen!
      Du også 😀
      Klemmer <3

    3. Tattavkvinnene: Moro å sette i gang ting også, og nå gleder jeg meg til å vise hva jeg har plukket ut 🙂 Invitasjon til åpningen kommer i kveld 🙂 Klemmer <3

    4. Fin avsluttning på en flott challenge! Vi har fått servert masse forskjellige og fine bilder, så tusen takk for det! Og ikke minst tusen takk for at du setter i gang slike ting som vi kan ta del i (selv om jeg ikke deltok denne gangen). Jeg har vært innom mange av de andre bloggene som har deltatt og det har vært utrolig mange fine bilder, gleder meg til å se hvem som blir hengt opp i galleriet i morgen <3 Klem

    5. Grete/Margarites: Ja, kosefaktoren og sofa-faktoren er høy her også 😀 Jeg har ikke gjort stort i dag, annet enn kosing. Litt kafe og litt eting 😀 Litt film og litt blogg. Thats it. Jeg begynner å bli litt sjuk også tror jeg, så like greit å være i ro litt.. Nybakt høres deilig ut 🙂 Klemmer i vei <3

    6. Det er bra du koser deg og ikke stresser! Her er kosefaktoren høy i dag, for vi har stort sett bare vært hjemme pga været. Det lukter nybakt, og nå har jeg sunket ned i sofaen, klar for litt tv-tid. Klemmer <3

    7. Min matgale verden: Kjolen er ferdig 😀 Uten rotte-hjelp til og med 😀 Og Galleriet også…nå mangler bare litt opphenging og noe småpuss… Var det moro i dag?? 🙂 Utdeling og sikkert mye møter med folk 🙂 Blir sliten av sånt 🙂 Men kos helt sikkert 🙂 Klemmer masse tilbake <3

    8. Åååååååå, så spennende! Jeg håper virkelig du blir ferdig med kjolen, ellers får du be rottene dine om hjelp:) Iflg Disney skal de være gode på ballkjoler….joda, det er jo mus, men mus og rotter er jo nesten det samme 🙂 Fine nedenfraog opp bilder, og en skummel rotte til slutt 😉 klemmer fra lykkelig men sliten Kjersti 🙂

    9. Ritamarita: Takk for det, jeg har holdt på en stund 🙂 Liker godt å ta sånne bilder 🙂 Joda, den rotta er ganske grei, men den plaget de SMÅ rottene her i huset i julekalenderen.(jeg har 4 tøyrotter som var i skuddet her på julekalenderen min 😉 ) Klemmer fra Frodith og rotta 😀

    10. annebe: Ja, sånne bilder blir fine, og det er mye som blir fint i den vinkelen. Du kan finne mye til våren tenker jeg 🙂 Blomster er favoritten min foreløpig 🙂 Neida, jeg strir ikke mye 🙂 Har gjort klart det meste, tegnet litt og fått inn vinter-uttrykket på galleriet 🙂 Og funnet bildene som skal med 🙂 Ha en fin lørdag du også Annebe,jeg er glad du har vært med hele veien på challengen 🙂 Klemmer <3

    11. Mariann Sæther Tokle: Ja, jeg kommer nok til å gjøre dette igjen, om ingen andre gjør det 🙂 Det har vært super-gøy 🙂 Og mange med <3 Ja, den rotta har det mye gøy skal jeg si deg 😀

    12. ssilje89: Takk for det 🙂 Ja, blir moro med Gallri Igjen. Og nå har jeg funnet de bildene jeg vil ha, tar med morgenens bilder også 🙂 og plukker fra 🙂 Og du har jo vært med en stund du, så jeg har sneket en stund hos deg også. Og det er jo bare å fortsette etterpå også. Men premieringen skjer bare på bilder fram til søndag kveld 😀

    13. Naturglede: Jeg tok en liten støvesugervals jeg også 😀 Og har vært på kafe 🙂 Nei, ikke lett med alle tekniske ting, det må jeg si… Men vi lærer, sakte men sikkert 😀 Ha en fin kveld <3

    14. Veronica S: Takk skal du ha 🙂 Veldig koselig med sånne godord <3 Ja, klart du må gjøre ferdig:-) Når jeg finner bilder til premiering så tar jeg bare fra de jeg har sett, og du har jo mange bilder så langt du <3

    15. Fru Stussli: Godt å høre du ikke blir lei, for de føler jeg kommer litt OFTE nå 😀 He-he, men nå MÅTTE de jo fram igjen :-DNoen ganger tar vi bare bilder av ting vi lager, og det er DET vi gjør mest. Jeg lager ingenting nå om dagen, null håndarbeide, men BARE tar bilder. Jeg er helt uinspirert på heklefronten liksom… Hm… Håper du har hatt en fin spinningøkt, jeg har vært på kafe med Oslopadda <3 Ha en herlig kveld min venn <3 klemmer i bøttevis <3

    16. Engla: Takk for det Engla-mor <3 Kos du stakk innom 🙂 Ja, jeg er jo veldig glad i sånne nedenifra bilder, og det har vært veldig moro med denne challengen, med så mange med 🙂 Mye forskjellig å titte på :- )Håper du får en super helg du også Engla, og feirer morsdagen din litt <3 Klemmer masse <3

    17. margarites: Nei, tenk at du ikke hadde tatt særlig sånne før, og nå er du i gang som bare det 🙂 Jeg har “sydd” ferdig kjolen og gjort klartt galleriet, nå gjelder det bare å henge inn bildene 😉 Jeg har hentet dem …he-he.. uten at dere merker det .. OG jeg stresser veldig lite med dette denne gangen. Bare koser meg 🙂 Klemmer til deg <3

    18. Du har jo sååå mange flotte nedenifra og opp bilder :)..og det gir en kjempefin effekt 🙂 Har tatt noen jeg også , men mest under noen trær og opp mot himmelen 🙂
      Ikke stri for mye til utstillinga da…det blir sikkert gøy uansett 🙂 Fin lørdag videre :)Klem <3

    19. Så fine ned- og oppbilder, ikke opp og ned her nei! Jeg fikk også gjort klart mitt i dag. Gleder meg til galleriåpningen! Nå har jeg jobbet meg gjennom en hel del på min data og er rimelig fornøyd. Jammen ikke lett med nye program og nye oppsett, men jeg begynner å øyne en forståelse nå da. Føler meg som ei gammel kjerring som ikke fatter lenger,men blås heller, i går forsto jeg da jammen mer enn de på Elkjøp! Skikkelig kry av å klare bittelitt jeg også. Men det kan sikkert ta motet fra mange som ikke er så sta som meg. Men nå er det helga. Jeg har tatt støvsugervalsen og bøtteballetten, så her er det brukbart nå. Sola skinner og dagen er god. Ha en fin dag!

    20. Herlig! Jeg blir aldri lei av de blomstene <3 Nydelig med den blå himmelen over <3
      Jeg tar jo bilder av hva som helst, men for tiden blir det mye av ting jeg lager. Blider ment for blogg og instagram... Jeg blir forresten veldig inspirert av å titte på instagram. Folk tar mye kule bilder!!! Folk er kreative!!
      Her har Hr S og barna satt inn en kreativ morsdagshilsen til meg i år 😀 Fant den på glomdalen.no i går kveld 😀
      Nå skal jeg stikke på spinning!
      Ha en fortryllendene lørdag!
      Mange tusen klemmer

    21. Helt herlige nedenfra-og-opp bilder! Jeg tok aldri det før, men etter å ha besøkt deg her på bloggen så har jeg fått litt dilla jeg også. Det blir veldig morsomt. Ha en fin helg, og ikke slit deg ut med all organiseringen til mandag, ta deg litt fri også. Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg