“Ungfole” i Outfit -konkurranse med hjemmelaget antrekk.. ;-)

Jepp, det er meg…

Du vet henne? Som ethvert normalt menneske kan man  føle seg som HENNE…en dag….

 

 

….for så dagen etter å føle seg som HENNE:

 

 

Vel….i dag føler jeg meg tydeligvis som HENNE yngste, ungfolen her…  😀

 

Fordi ….jeg har nemlig…tro det eller ei…. meldt meg på en konkurranse hos Fashiondoll.blogg.no

En OUTFIT-konkurranse!! Hvem ville trodd det?? HÆH??…

 

Jeg stiller så klart med hjemmelaget plagg, tunikaen jeg heklet i fjor 😉

Jeg regner ikke med å VINNE, eller å få noe særlige stemmer akkurat blant disse på 20 år.. 😉

Og det er heller ikke så viktig akkurat :-DMen jeg jeg liker jo at folk stiller opp,i mine konkurranser.

SÅ…jeg tenkte å stille opp selv, og slå et slag for hjemmelagede klær!!

Så ta en titt innom henne hvis du får lyst..

 

 

#outfit #konkurranse #fashiondoll #hjemelagedeklær
59 kommentarer

Siste innlegg