Folk i blogg-blokka- igjen ;-)

Du vet denne blokka?

 

Jepp…det er blogg-blokken min…

Her bor jeg, det er meg til venstre der ja… Og i de andre leilighetene bor jo du og de andre..

Det er sånn jeg ser det.. Og innimellom så får jeg ånden over meg, og tegner noen av folka i blokka.

Nå er det akkurat som hånden vil i gang igjen med litt tegning snart,  EN er nytegnet til i dag,

 og flere er på gang….. Men først må jeg lufte noen av de jeg har tegnet før….

 

Så spørsmålet mitt i dag er om du kan kjenne igjen de ulike bloggerne under her?

 

Start med hun til høyre på bordet her (samme som til høyre i blokka),   og ta de andre under

nummer for nummer 😉


1)

2)


HUN HER  er ny-tegnet!! og hvem er det??

 

 

3)

 

4)

 

5)

 

6)

 

7)

 

8)


 

9)

 

10)

 

 

11)


 

12)

 

 

13)

 

 

14)

 

Klarer du alle, blir det linke-premie 🙂

Men moro bare å høre om du kjenner igjen NOEN 😀

 

Og du får svarene på hvem det er i morgen selvfølgelig.

 

 

 

 


#tegninger #bloggere #bloggvenner
65 kommentarer
    1. Min matgale verden: Ja, og jeg har flere også skjønner du, men tar ikke med alle 😀 Og flere skal det bli 😀 Ja, man kan ikke få med seg alt hver dag 😀 Hyggelig du kommer NÅ da 🙂 60 kommentarer 😀 ja, du kan regne med halvparten er mine da ;-D Jepp, legger ut svarene snart, jobber med det nå 🙂 Klemmer masse klemmer på en fredag <3

    2. Å jøsses, du har mange portretter etter hvert. Fiiine er de. Men jeg kjenner ikke alle…og jeg lurer mest på hvor jeg var i går, og hvorfor jeg ikke var her… For jeg trodde jo jeg hadde vært innom, men da kommer jeg i dag da, både her og der, og får med meg alt. Men jeg klarer ikke gjette, for nå har jeg scrollet opp og ned, og kikket litt på de andre sine svar, du har faktisk 59 kommentarer altså!! Jeg blir nummer 60! Imponert! Jeg må svare litt på mine egne kommentarer, lett å bli hengende etter, enda så glad jeg blir over kommentarer. Men så ER det fredag da….deeeeeilig. Skal inn og se på løsningen din, for den kommer kanskje snart? Før jeg legger meg? hehe 🙂 klemmerfredagsklemmer

    3. Du har så gøy blogg!
      Jeg kjenner igjen flere i blokka de, du tegnet de bra 😀
      Er ett par stykker jeg ikke helt har møtt enda 😛

    4. Elin Slåen: SÅ flink du er Elin, jeg sier ikke mer, men jeg legger ut fasiten i morgen 😀 Men synes jo du er flink som gjetter på så mange da. Noen har gjettet på EN eller TO. Jeg har jo mange nye bloggvenner også, og de har det nok litt vanskeligere 😀

    5. rita johannessen: Moro å se hva folk gjetter, og noe gjetter de likt,og noe forskjellig. Og i morgen kommer svarene fra meg 😀 Litt utpå ettermiddagen må nok det bli, for noe annet må ut på mårran 🙂 Klemmer tilbake <3

    6. Oi, skulle jeg få premie da? Hahah, herregud det visste jeg ikke en gang x) Det må du i hvert fall ikke tenke på, jeg har jo fått to fine hjemmelagde ting OG en DVD av deg, og det er heller ikke premiene som er grunnen til at jeg melder meg på ting 🙂
      Oi, den nye var jo litt vrien da! Hun kan jeg faktisk ikke si jeg kjenner igjen. Må nok kikke i fasiten i morgen ^^

    7. Ok, dette var jaggu vanskelig. Jeg er jo ganske sikker på at jeg har sett alle sammen, bortsett fra ei? Men jeg er jo så dårlig på navn :/ Og det er ikke lett å finne blogger hvis man ikke husker navn. he he.. Men jeg skal ta de jeg kan 🙂
      1. Jeg trur det må være Cuskima. ¨
      2. Dette er en helt ny blogg for min del som jeg har begynt å lese litt, så trur det må være Missmusicalqueen 🙂
      3. Cathrine. Hu trener mye 😀 Husker ikke helt navnet bare og fant henne ikke så lett på listen min. Men hu heter Cathrine, så mye veit jeg 🙂 (Litt pinlig om det var feil- ha ha).
      4. Annebe 😀
      5. Veit ikke denne heller, altså.
      6. FruStusselig- trur jeg.
      7. Lady August, så klart <3. '
      8. Tatt av kvinnene. Kan i alle fall minne om det- leser jo bloggen ganske så ofte.
      9. Verdens flinkeste veskedame- Lisbeth Pedersen 😀
      10. Mirah 😀
      11. Denne har jeg sett før. Kjersti, et eller annet? Litt usikker 😛
      12. Vandetta- trur jeg. Lenge siden jeg var innom her :/
      13. Meg og de fantastiske Trollene mine 😀 Wiie <3
      14. Denne har jeg ikke minste anelse om :O

    8. Tattavkvinnene: Jeg skjemmes litt for deg for den forrige, for du vant, men du fikk ikke noe premie…Jeg husket det innimellom, så glemte jeg det igjen, og fikk ikke sendt :-/ FYSJ på meg!! Men det kan jo dukke oppe noe en gang kanskje… 😀 Hi-hi Så du den nye jeg har laget, vet du hvem det er da? 🙂 Nr 2?

    9. Har svart på denne før og vant til og med, så lar ballen rulle videre til de andre denne gangen 🙂 Men det er alltid like gøy å se disse tegninene samlet. Og dette er jo bare noen av de til og med 🙂 Veldig hyggelig at du har med meg da, har selvfølgelig spart på begge du har lagd av meg <3 hihi

    10. cuskima: Ja, litt morsomt, man må jo vite hvem man bor ved siden av etter hvert liksom. Så jeg får ta meg av presentasjonen av noen av “mine” 😀 he-he KLemmer igjen <3

    11. Hvis SÅ mange ikkje visste at det er meg først så har eg null dårlig samvittighet for alle dem eg ikkje aner hva heter hahaha :D:D:D
      blir spennende å se listen i morgen 😀 eg er sikkert på bærtur 😀 når eg ser hva de andre gjetter så har eg jo helt feil 😛 jaja ikkje veldig viktig ,men veldig veldig gøy!
      klemmetingene <3<3

    12. ladyaugust: Jeg har en ny svart tunika-kjole, som er helt fin, den dekker der den skal og framhever der det er fint 😀 Lurt ikke sant? Sånne kjoler liker jeg 😀 Nei, jeg er ikke glad i mye nye stæsj-greier å lære jeg heller…Trives med det jeg KAN 😀 kosemose <3

    13. Pyntedagen jippi, DET skal jeg også 😀 Jeg har også et veldig simpelt program jeg tegner i, likegreit for jeg er ikke flink å sette meg inn i masse nytt stæsj haha Kos deg søs vi sitter i låtskriving i studio 😀 søsklæmmen og glad for at du er friskesen igjen <3

    14. cathrinehenriksen: Hi-hi, ja du gjetter hvertfall på mange 🙂 Og i morgen får du svaret på hvem som er rett og hvem som ikke er 😀 I morgen ettermiddag 🙂 Har annet morgeninnlegg:-) Moro at du gjetter på mange 🙂 Stor og god klem til deg <3

    15. Lisbeth Pedersen: Hi-hi, noen kunne du da 🙂 kanskje…for jeg sier jo ingenting før i morgen på ordentlig 😀 Kommer fasit utpå dagen i morgen 🙂 Et annet morgeninnlegg først, pga noe som må ut tidlig 🙂 Klemmer <3

    16. Åse Helen: Du kjente noen ja 🙂 ? Jeg har vært oppe og sprettet i dag ja, på jobb 🙂 Det gikk fint.Og i morgen er det helg igjen 😀 Klemmer <3

    17. Mariann Sæther Tokle: Ja, alle er ikke like lette om man ikke har fått dem forklart før 😀 Men de fleste har vært presentert før for kort eller lenge siden. I morgen kommer svarene..litt utpå dagen 🙂

    18. cuskima: Og jeg må si du har vært ganske flink, uten å si noe mer akkurat nå. Svarene kommer i morgen vettu, med link og greier, så da er det nye blogger å bli kjent med 🙂 Moro at folk kjenner igjen noen overhode, eller husker hva jeg har sagt før 🙂 Fine deg som husker litt <3 Håper dagen har vært super <3Klemmer med begge armer <3

    19. annebe: Jeg kommer med svarene i morgen ,og noe mer tør jeg ikke si til deg altså, med alle de svarene 😀 Ja, jeg gir fasit og linking både til de og til vinneren i morgen. Litt utpå ettermiddagen tror jeg, for jeg har noe annet på morgenen, som MÅ ut 😀 Klemmer til deg søteste <3

    20. Moving On: Hi-hi, mammaen til lille supermann har ikke blogg. Men resten sier jeg noe om i morgen 🙂 Men du kjenner nok noen når du ser svarene i morgen 🙂

    21. ladyaugust: Ja, du kjente nok igjen en del 🙂 Jeg er veldig glad jeg begynte å tegne jeg også,og jeg MÅ jo snart begynne med et annet program kanskje også, og tegnebrett…? Men det er noe sjarmerende med de enkle Paint-tegningene mine også synes jeg, akkurat sånn som de er 🙂 Her er jeg ganske så frsik ja, og har vært på jobb, og det gikk fint 🙂 Og i morgen er det fredag og beste dagen. Og jeg skal pynte meg så klart 🙂 Klermmersøsklemmen <3

    22. Fru Stussli: Ha-ha, du kjenner de nok de fleste 😀 Men jeg er ikke SÅ god å tegne da..Men noen har jeg kanskje bare på min føler/bloggvenn-liste..Men når får du se en ny gjeng kanskje som du kan STALKE litt om du vil. Jeg stalker dem allerede 😀 Og i morgen legger jeg ut svarene 🙂 Og du har da gjettet en del riktig her ja, og noen får du kanskje aha på i morgen. Ja, du må nok rydde litt i blogg-tiden din ja 😀 Ha-ha Håper kostymer er fikset og husarbeid gjort 🙂 Og at sofaen er LOV nå 🙂 Mange tusen klemmer til deg min venn <3

    23. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Du hardde jo noen riktige her 🙂 Jeg legger ut svarene og vinneren, hvis det blir en , i morgen en gang 🙂

    24. Eva: Her kan alle gjette, hvis det blir noen som klarer å “pusle sammen” alle riktige svarene utifra andre folks ville gjettinger så er det helt greit 😀 Jeg er løs på konkurranseregler og lar folk “jukse” om de vil, på påskenøtter og julekalendere, jeg trekker ofte om det blir mange med riktige svar 🙂 Jeg er ganske så frisk og har vært på jobb 🙂 Så koselig at du trives i blogg-blokken her da <3 Klemmer <3

    25. Moro moro , men håper ikke du har de største forventningene 😀
      Nr 1 . Er Cukima 😀
      Nr 2. Hun nye er Missmusicalqueen 😮 ( ja jeg er dårlig på engelsk staving ) 😀
      Nr 3 . Meg ! Haha , med sminke og det hele ;))
      Nr 4. Annebe 🙂
      Nr 5. Maren , med bloggen helsehelelivet 🙂
      Nr 6 . Stussli med stusslibloggen 🙂
      Nr 7. Lady August 🙂
      Nr 8. Eh …nei dumme hukommelsen 😮 Men hun er flink å fotografere tror jeg , haha ;-D
      Nr 9. Lisbeth Pedersen ….:)
      Nr 10.Burde husket denne ….men ble stilt i hodet plutselig ….Skribledouble eller noe ? Nei nå trur jeg at jeg er på bær tur ja 😮 Stilig dame tipper jeg ;)) ?
      Nr 11. Kjersti og Bonnie 🙂
      Nr 12. V for Vendetta 🙂
      Nr 13 .Elin Slaaen med ulvehundene 🙂
      Nr 14 . Therese ? 🙂
      Jaja , det blei noen da 🙂 Klemmer god kveld klemmer nå og håper du er frisk<33

    26. Margrethe: He-he. Jeg gir svarene i morgen ;-)Og jeg kjenner ingen Lise Breivik, så henne er det ikke 😀 Kanskje du kjenner igjen noen når du ser tegning OG navnene i morgen 😉

    27. Oi jammen var det mange i blokken din. Hmm tror ikke jeg kjenner alle, men får prøve.
      Jeg tipper følgende;
      1. Cuskima, 2. Og 3. Ingen aning. 4. Annebe.blogg 5.?? 6. Stussli 7. Ladyaugust, 8? 9. Lisbethpedersen.blogg.no, 10? 11.Kjerstisandnes.blogg.no . Her er nok sikkert mye feil. Resten vet jeg ikke. Nå må jeg løpe, skal til tannlegen.
      Ha en superfin kveld 🙂
      Klemmer

    28. Her var det flere jeg kjenner. De er så morsomme og fine disse tegningene dine 🙂 Håper du har en fin dag og er oppe og spretter igjen 🙂 torsdags klem fra meg 🙂

    29. meg!!!!!!
      Veronika S
      Cathrine pippi 🙂
      Annebe
      Ikkje helt sikker på navnet men hun sporty som du vinner barer hos 🙂 Karen, Kjersti eller Maren litt usikker
      Mammaen til Lille supermann
      Lady August
      Kanskje passion for travel…..litt usikker da eg ikkje kjenner henne
      Lisbeth Pedersen med de fineste veskene 🙂
      Nemi Rebella?
      Kjersti kakedronningen og Bonnie <3
      V for vendetta
      Elin Slåen med de fineste vovvene <3
      Lurer på om dette er Ritamarita ...ikkje sikker....men eg kjenner ikkje alle heller...har hvertfall prøvd å huske alle de fine tegningene dine 😀
      SÅ gøy!!! gleder meg til flere :D:D
      ha en smashings dag klemmetingene <3<3

    30. Jeg prøver…men skriver mest fornavn..og noen er jeg litt usikker på så det blir litt tipping..men kjenner igjen veldig mange altså 🙂 også orker jeg ikke gå inn å sjekke om navna er riktig skrevet..
      1, cuskima 2. veronica s 3.cathrine 4.annebe 5.maren 6.Fru stussli 7. ladyaugust 8 tattavkvinnen 9.lisbeth 10.flaggermusvinger 11.kjersti 12.vendetta 13.elin 14 .therese
      Blir spennende å se fasit ! Klem og fin dag <3

    31. Hahahaha herlig 😀 Jeg kjenner igjen en hel haug men ikke alle 😀 Gøy å tegne, så glad for at du også begynte med det 😀 Her er det litt full fart i dag igjen og etterpå blir det tekstskriving med bandet DET blir spennende for det har jeg aldri gjort før. Jeg har to låter jeg sliter litt med. Kreativ brainstorm haha Er du blitt frisk søs? Sola er her og snart er det fredagen og fine greier. Goooodklæmmesøsklæmmen <3

    32. Iiiiiiik, jeg kjenner ikke alle naboene!!! :-O Det er så travelt som jeg har hatt det dette halvåret :-/
      Men jeg er glad jeg fortsatt bor i blokken. Så fant jeg frodith bloggene og blokkens samlingspunkt <3 Den snille, varme, gode vennen som vi alle setter sånn pris på. Jeg fant Lady August den kuleste og morsomte RockeLadyen som finnes. Jeg fant Kjersti den spreke morgenfuglen, som har sånn morsom snert når hun skriver og som frister med så utrolig mye god og pen mat. Jeg fant den flinke, snille og kule Lisbeth som er et av min forbilder. Hun kan trylle med symaskin, så hun er nok litt magisk. Annebe den vakre var også å finne. Det er damen som kan dette med å kle seg. Skulle ønske jeg bare kunne en brøkdel av det og jeg er inn hos henne daglig for å lære 😀 Dessuten er hun en flink fotograf som deler nydelige bilder. Så ser jeg Helsehelelivet-Maren. Den spreke og kloke dama som jeg støtt er innom og en henter inspirasjon hos 🙂 Er litt lettere å være flink når man "henger" med Maren 😀
      Alle de andre her burde jeg kjenne, føler jeg... Må se og rydde mer bloggetid denne våren 😀
      Nå venter litt klesvask, husarbeid og kostymefiksing 😀
      Ha en fortryllende dag fineste frodithvennen. Jammen er jeg glad jeg bor i blokka di
      Mange klemmer

    33. Hei du.
      Jeg har sett de alle sammen utenom den nye mener jeg, men navnene..
      Du er snill du tidlig på en torsdag.
      Nr 4 er i alle fall motedamen vår og modell Annebe
      Nr 6 er Supermamma
      Nr 7 er Lady August
      Nr 9 er veskedamen fra Bergen Lisbet Pedersen
      Nr 2 er Veronica S hun er ny..
      Nr 3 er kanskje ern kriger fra en annen verden.. Ikke sikker der.
      Jeg får se på svarene når de kommer, og da tenker jeg sikkert selvfølgelig:)
      Nr

    34. Ojsann 🙂 Dette var litt av en gjeng med store variasjoner 🙂 Artig å ha så mange flotte bloggvenner 🙂 Jeg kjente igjen nr. 4 og nr. 11. Men skal vel kanskje ikke si noe, for å ikke ødelegge for “konkurransen”? Det må være drømmeblokka i alle fall. Den med alle vennene i 🙂
      Herlig innlegg. Du er så utrolig kreativ og god 🙂 Spennende å kikke innom hos deg 🙂
      Ønsker deg en superduper flott dag, og håper du har frisknet til 🙂
      Klem 🙂

    35. Hjelp, dette var ikke lett. Jeg klarte fem, med deg da. Her får andre gjette som er bedre på det enn meg. Trivelig blokk da!!!! Ha en fin dag! 🙂

    36. Ja, jeg kjenner igjen flere, men kan ikke navna på alle XD
      4-er Annebe?
      6- Fru strussli ?
      7- Hun kule… Lady August
      9- Veskedama som jeg ikke husker navnet på!
      10- Mira
      12- Vendetta 😀
      13- Ja… men husker ikke navnet. Men Irske ulvehunder er de fiiiineste!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg