Her er de!! Folkene i blogg-blokka og VINNEREN ;-)

Her er svarene på hvem som befant seg i blogg-blokken min. Mange gjettet i går på hvem

jeg har gjort forsøk på å tegne gjennom månedene. Noen har sett mange av de før….

Og for noen er alle tegningene nye, og folkene bak bloggene ukjente…

Men derfor ville jeg presentere noen av gjengen jeg omgir meg med her inne.

 

Det er alle blogger jeg liker godt, og anbefaler andre å titte innom.

Jeg har mange andre blogger jeg liker godt også jeg…og jeg holder stadig på med nye

tegninger.

Så pass på!! Neste gang kan det være deg ;-D

 


1) Til høyre på bordet, sammen med meg har vi sanfunnsengasjert, livlig, søt og morsom

 Cuskima.blogg.no  Flott dame som jeg har truffet <3

 

 

2) Den nytegnete som ligger å hviler og speiler seg i et piano eller noe…

det er missmusicalqueen.blogg.no eller Veronica som hun heter.



 

 

 

3) En dame som er glad i å trene og som er sterk som Pippi minst… Koselig jente jeg også har

truffet der ute..

Ja det var cathrinehenriksen.blogg.no

 

 

 

4) Annebe.blogg.no er kjempeflink med klær, har vært modell , er søt og koselig og skriver om ALT.

 

 

 

5) En sportslig dame som nå skal ha baby er Helsehelivet.blogg.no (Maren)

 

 

 

6) Min gode venn på Kongsvinger, herlige Fru Stussli, flink med foto, flink med søm, strikk

og hekling, og  er verdens flinkeste mamma og svømme-dame <3 Eier av et humlehotell 😉

Derfor humledrakten….

 

 

 

7) Adoptiv-bloggsøsteren min Lady August. Altså jeg har adoptert henne..

Hun er verdens kulesterockevokalist, og en god venn på utsiden også blitt.

Tegner kule tegninger, skriver rare ting og rocker på mange måter <3

 

 

8) Mediestudent og super fotograf Tattavkvinnene.blogg.no – Sara .

Koselig jente med en allsidig blogg.


 

 

 

9) Foreløpig verdens flinkeste veskesyerske: Lisbethpedersen.blogg.no. Jeg har kjøpt tre vesker

av denne damen. Skriver og legger ut om vesker, annen søm og litt kakebakst innimellom

 

 

10) Goth-prinsesse og modell Mihrah

 

 

 

11) Min gode venn i Bergen, Miss Nam-nam, verdens beste kakebaker og Kake-krigen-deltaker,

supersøt og morsom: Kjersti og Kjerstisandnes.blogg.no


 

12) Åpenhertige, ærlig og rett fram. Vendettas.blogg.no Skriver om alt mulig, sterkt, sårbart, tøft

med en edge <3

 

 

 

13) Elinslaaen.blogg.no. Irsk Ulvehund-prinsesse. Har to, og en liten annen tass.

Skriver om hunder, livet sitt og alt annet. Tar nydelige bilder av det meste <3 Artig jente <3

 

 

14) Og dagens bursdagsbarn, som jeg har skrevet et langt innlegg om i dag tidlig.

Therese

 

 

Og vinneren som får en LINKING i premie, en annen dag også så klart, er

Annebe.blogg.no

 

Hun hadde bare EN feil. Grattis med seieren 🙂

 

Og ha en fin kveld du som titter innom!

 

 

#blogganbefalinger #bloggere #konkurranse #premie #vinnere #tegninger
50 kommentarer
    1. Eva: Ja, kanskje du finner noen nye du liker også 🙂 Jeg liker å lage noen blogganbefalinger innimellom, og dette er fine folk alle sammen 🙂 Klemmer <3

    2. Veldig kjekt å få alle disse flotte damene presentert på så fin og personlig måte 🙂 Og med linker til bloggene i tillegg, er det veldig kjekt å kunne besøke dem for meg også 🙂
      Tusen takk for titten 🙂
      Klem <3

    3. Fru Stussli: Næmmen, spretter tårer? Du er jo den fine vennen min på Kongsvinger, som kan alt 🙂 Håper du koser deg litt og slapper av litt i helga min venn <3 Store og mange klemmer <3

    4. været her er fantastisk og eg skal ta meg en tur ut om en stund. Nå er hundejentene luftet og eg har gjort litt husarbeid og så er det matshopping på listen 😀
      klememting kose dere med DVD
      <3

    5. cathrinehenriksen: Ja, følger skikkelig med, men du var ganske god du også, og tok nesten alle 🙂 Glad du bor i blogga mi vettu <3 Klemmer lørdagsklemmer <3

    6. Hurra for Annebe , det er frøkna si som følger med det 🙂 Veldig bra =) OG kjempefine beskrivelser av alle de flotte bloggerne( inkludert meg , så ja tusen takk Frodithen ) .
      Husket Sara nå jeg 😮 Jaja …Men hun i de tøffe klærne må jeg si at jeg bomma veeeeldig på ja 😛 Skal huskes fra nå av håer jeg 😉
      Masse gode klemmer og fin valentines day om du feirer den da ;)) Om ikke en super lørdag og en STOR takk for at jeg får bo i blogga di , trives der ;-P

    7. Veronica S: Jøss, er det 🙂 Jeg var sikker på flygel ja 🙂 Men synes jeg fikk den til litt hvertfall 🙂 Så nå er du i arkivet mitt her, og kommer nok fram ved flere anledninger 🙂 Jeg holdt på en god stund med den. Ikke lett med armer hit og dit 😀 Men speilingen er lett faktisk. Gjøres enkelt i Paint, med kopi og speilvending 🙂

    8. Nemi Rebella: Ja, vi har mange av de samme 🙂 Og jeg har jo deg og noen flere tegninger også jeg, men tok ikke alle 🙂 Ha en super helg selv fineste, jeg håper du er hjemme og koser deg <3<3 Klemmer med begge armer <3

    9. Så moro å bli tegnet av selveste Frodith da;) herlig. Er faktisk et speil jeg “speiler” meg i;) Er tatt hos fotograf på sånn “modell” dag. Men alle tror det er flygel og det er jo ekstra moro;) Tusen takk!

    10. Det var en fin gjeng! Har mange av de på lista mi jeg også, hehe 🙂
      Ville bare innom for og ønske deg ei skikkelig god helg, og for og gi deg beste helgeklemmen <3

    11. Ritamarita: Ja, hun var RÅ må jeg si 🙂 Hun hadde bare en feil 😀 Så koselig at du gliser litt for deg selv, det liker jeg 😀 Jeg håper på litt god-vær her, for da vil jeg utpå med kameraet 🙂 Kos deg masse på shopping i Kongsvinger da, vi får kanskje se litt på resultatene etterpå <3 Glade klemmer på vei tilbake <3

    12. Karina Larsen: Ja, det var moro at hun klarte så mange 🙂 Hun husket tydeligvis noen fra før 😀 Og kjente igjen noen litt nyere 🙂 Ja, når jeg blir litt kjent med folk, og HVIS jeg finner noe særtegn som er lett å tegne, så kan det hende jeg får til en tegning 🙂 Men ikke alltid like lett 😀

    13. God morgen;) Utrolig morsomt at annebe hadde så mange riktige svar;) og gratulerer så mye til vår flotteste dame:-D
      Dette var en utrolig morsom gjette konkurranse frodith<3 Jeg gliser alltid for meg sjøl her når jeg ser på dine herlige og morsomme innleggene dine. 😀 <3
      Håper du får en finfin lørdag fargerike blomst, og formen din er stigende mot toppen 😀
      I dag skal vi på shoppingtur til Kongsvinger..:-D
      Mange smilende klemmer er på vei til deg <3

    14. margarites: he-he, nei ingen vekking midt på natta 🙂 Det liker vi ikke 😀 Komme stille i morgen tidlig å vekke dem litt i stedet for 😀 Synd ikke Veronica har sett tegningene ennå 😀 Gleder meg til å høre reaksjonen 🙂 Annebe flink ja <3 nattaklemmer <3

    15. Superbra av Annebe å få så nesten alt rett. Hun har virkelig fult med i timen 🙂 Mange har jeg sett før og kjenner, og så var det noen nye her. Spennende å stikke innom dem også. Du er flink som tegner og tipser om nye mennesker å besøke. Men det tror jeg at jeg må gjøre i morgen. kan jo ikke risikere å vekke folk når jeg sniker meg rundt tidlig på natten 🙂 Nattaklemmer <3

    16. Moving On: Ja, ikke sant, lett å se hvem det er DA 😀 Jeg må enten ha sett bilde av folk eller ha noen klare bilder i hodet på annen måte, med blogg-profil eller en TING for at jeg skal lage noen bilder av follk.OG noen har jeg prøvd å tegne flere ganger, men ikke fått til…

    17. Lisbeth Pedersen: Ja, hun fikk til den 🙂 Det var bare Mirah hun ikke kunne og det er ikke så rart for hun er sjelden inne på bloggen 🙂 Flinke Annebe <3 klemmer <3

    18. annebe: Ja, du var skikkelig flink 🙂 Og bare EN feil, er skikkelig bra 🙂 Og da føler jeg meg skikkelig flink til å tegne, så du fortjener veldig en linking <3 Ja, linker en dag, for i DAG var det jo så mange linkinger 😀 klemmer <3

    19. Min matgale verden: Ååå, takk for det, tenk å få Bergenseren til å si blokka med A da 🙂 Ja, var ikke Annebe flink? Klarte alle utenom en 🙂 Nå sitter vi her med hårruller både jeg og han uten hår… pga drittsekkene i etasjen over… Klemmer i vei <3

    20. wow flinkeste Annebe:D:D:D:D Gratulerer :D:D
      husket nå hun med humlehotellet 🙂
      de andre kjenner eg ikkje selvom eg har sett navnene,men husket dem ikkje med tegningningene selvom eg sikkert har sett dem 🙂
      ha en smashings kveld nå er det snart middag her :D:D
      <3<3

    21. Næh …så gøy 🙂 Var jo en del jeg var ganske sikker på…for du tegner jo så bra..og har med ting i tegningene som er veldig typisk for den enkelte 🙂 ..men jeg hadde jo trodd jeg hadde minst 3-4 feil da..så der overgikk jeg mine egne forventninger gitt ..hehe..
      Også så heldig jeg er med linking i premie da 🙂 Fortsatt fin kveld og klem fra den stolte vinneren <3

    22. Jøss, det var ikke verst å bare ha en feil. Flink. Også du da, som tegner og passer på oss alle her i blokka. Ja, selv om jeg er Bergenser, med stor B, så skriver jeg blokkA, for den er din fortjeneste. Du fører oss sammen, til en stor god samhørighet 🙂 God kveld og god helg til deg min venn. klemmer fra sofaen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg