Frodith ute på oppdrag… ;-)

Ja… nå har det seg sånn, at jeg har et fotoapparat som SKRIKER om oppmerksomhet..

Det har ikke vært  luftet på noen dager… Og BER nærmest om å bli tatt med ut…

Og jeg er jo ikke sen å be..

Så i morgen har jeg tenkt meg på en FOTO-safari….

 

Men for at jeg ikke skal tulle meg helt bort i bare bilder med NEBB og sånt…så tenkte jeg å be DEG om hjelp!!

 

Jeg skal ut på oppdrag, foto-oppdrag… Og det betyr at DU kan gi meg et tema/ en liten utfordring..

På oppdrag for DEG , skal jeg forsøke å ta noen spesielle bilder…

Har du et tema??

 

Det kan være “snikete”

…hvor jeg må luske litt for å få tatt bildet…

 

Eller det kan være bare et hyggelig og fint tema…

 

GI MEG ET OPPDRAG!:

– Hva skal jeg ta bilder av i morgen?

 


#foto #Challenge #tur #utfordring #snike #gjennomføre
59 kommentarer

Siste innlegg