Frodtih flakser forbi… ;-)

 Frodith flakser forbi for å fortelle fine folk fantastisk freske nyeheter….

 

Og DER gikk jeg tom for f-er på tastaturet visst… Hm….

Neida… det har seg bare sånn at nå er det masse GLEDE-SEG -GREIER på gang igjen..

Og da har jeg lett for å bli litt lett på foten…Stående å hoppe og glede meg… Jeg er snart på vei ut døra

forden siste arbeidsdagen denne uka… I ettermiddag setter jeg snuten mot Søsters. Der ligger jeg over

og SÅÅÅ er vi på vei mot store, svære SVEDEN på fredag morgen…

 

 

Iført sommerfugl-drakter og alt…for i Sveden der kan alt gå an, og det kiler skikkelig i magen for alle

herlige opplevelser som ligger foran oss… Sveden er vel ikke akkurat SYDEN, eller noe annet

“eksotisk”, men for en sommerfugl er Sveden eksotisk NOK skjønner du..

Og ikke nok med DET, men antagelig har jeg en annen liten nyhet eller to å komme med over helga

også…

Men det er foreløpig en aldri så liten hemmelighet…..Kniiiiiis 😀

Så nå kan du bare lure litt i mellomtida… 😉

 

Er du nysgjerrig når folk har hemmeligheter?

 

 


 

 

#gledeseg #hemmeligheter #tur #Sverige #Karlstad #reise
65 kommentarer
    1. Deilig med helgetur 🙂 godt med familiesamvær.. Er so verdifullt med god relasjon til mor og søs.. Heldig 🙂 kos dykk so masse.. Spent på kva fine luresmilet betyr denne gongen 🙂 god helg !

    2. Så koselig å dra på tur med søsteren din ^^ Man trenger ikke dra langt for å få en fin tur, det er hva man gjør utav turen og hvem man drar med som betyr noe 🙂 Kos dere masse! Er spent på hva som er hemmeligheten 🙂

    3. erteguri 😛
      ja eg skal kose meg supermye med dem. DE skal spise middag uten meg -for eg er ikkje så fancy som den resturaunten -så kanskje blir det dessert på meg og te med de…..ellers får vi se om de skal være ute litt lengre enn kl 21 likssom -regner med det blir koselig :))
      klemmerier <3

    4. cuskima: Ha-ha, ja må nok det… Mandag og tirsdag er dagene 😀 Ertesjuk som jeg er 😀 Jeg er nå kommet fram til første stasjon 😉 Bilde er fra Oslo s. Kos deg med jentene i morgen da 🙂 Klemmer masse <3

    5. lulltove: Ja, det håper jeg da inderlig 😀 Men jeg avslører det mandag og tirsdag .-D TO ting. Og regner med litt innsats til og med fra deg 😀 Hi-hi

    6. Helge: Jeg har ingen familie i Sverige 🙂 Vi bare drar dit ofte på små turer. Karlstad, Udevalla, Trollhættan, Gøteborg… har vært overalt i Sverige 😀 Og nå altså Karlstad, hvor jeg har vært flere ganger før,vinter og vår 🙂 Nei, Falun blir det ikke nei. Ha en fin kveld 🙂

    7. næææææææææææh trodde du sku fortelle denne nyheten og NÅ må eg vente til etter helgen………hahaha,jammen bra eg ikkje holdt pusten 😛
      kose deg masssssssssssssssssssse i Sweden klemmetingene <3<3<3<3

    8. Dere skal trolig besøke familie i Sverige igjen. Husker ikke hva den byen heter men du har lagt ut bilder derfra før husker jeg. Men det er neppe til Falun dere drar, der er det jo stappafullt av folk der nå om dagen. Glad jeg ikke er der, ser heller ikke så mye på det heller,blir så kjipt at vi er så suverene i sporet. Ha en fin kveld.

    9. margarites: Her skal det bli handling av alle slag 🙂 Både mat og klær og det meste. Må se om jeg finner en Desigual-butikk 😀 Og mandag kommer EN hemmelighet, og tirsdag tenker jeg kommer det en til 🙂 Håper du har hatt en bra dag 🙂 Klemmer <3

    10. Karina Larsen: Prøv Skottland en gang også, Edinburgh, DET er et fantastisk land, og den byen <3<3 Jeg og samboeren har vært flere ganger i Skottland. Helt herlig 🙂

    11. Ja jeg blir nysgjerrig når folk sier de har hemmeligheter. Klart det, blir liksom som å si A men ikke B. Men det er kjekt å glede seg til noe også, og ikke avsløre alt med engang. Så sånn sett så er det gøy å vite at det finnes en hemmelighet som ikke skal avsløres helt enda. Gøy å lure på millioner av muligheter. Ønsker deg en fin tur til søster og enda bedre tur til dere alle i morgen. Kos dere i broderlandet, og det blir kanskje litt Harry-handling også? Klemmer <3

    12. Flaggermusvinger: Ja, du har vel sett det ansiktet før, jeg har jo som regel noe PÅ GANG når det dukker opp 🙂 Så nå får dere se, neste uke 🙂 Klemmer <3

    13. Karina Larsen: Ja, en skikkelig mini-ferie 🙂 Tre netter borte, to i Sverige :-DLondon er fint, har d vært der før? Ja, den ene nyheten regner jeg med litt deltakelse på 😀 Og den andre er mer bare noe morsomt jeg skal fortelle 🙂 Ha en fin torsdag kveld 🙂 Klemmer <3

    14. Så deilig med ferie da. Jeg skal snart ut å reise selv, da skal jeg til London og det gleder jeg meg skikkelig til! Du må kose deg kjempe masse på tur, Sverige er fantastisk synes jeg :)) Herlig bilde av deg! Jeg er veldig spent på nyheten, gleder meg til å lese om den 🙂 Klemklem <3

    15. Den Blå Steinbukk: Ja, viktig info skjønner du ;-D Nå drar jeg på tur, så blir nok noen billedbrev på bloggen 🙂 Ha en fin dag 🙂

    16. Ritamarita: Ja, ofte er det fjase-fjeset et tegn på noe lurt i vente 😀 Og satser på at du er klar 😉 Ha en fantadtisk dag! Jeg er på full fart nå. Klemmer ivei<3 <3

    17. Spennende, er så nysgjerrig av meg at jeg bare må fundere på slike ting
      Du får kose deg masse i Sverige mens jeg får sitte her å lure på hva som skjer/skal skje 😮

    18. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, nå er det jeg og søsters hos henne i kveld, og så hjem å hente mamma på fredag morgen, og så drar vi 🙂 Håper du får en fin dag også Vanja <3<3

    19. Kjersti Sandnes: Ja, ikke sant det er? Skikkelig eksotisk 🙂 Og alt kan skje i Sverige også. Masse gøøøøøøy!! Så nå blir det deilig. Skal gjøre LITT fornuftig her på jobb, så setter jeg nesen hjemover, pakke LETT og fly til søsters 🙂 Og til uka kommer det to hemliser. Du vet den ene 😀 Ikke SÅ spennende da.. 😉 Klemmer <3

    20. Maren Kvalvaag: Ja, ikke sant man blir litt nysgjerrig 😀 Og jeg SKAL jo avsløre da 🙂 TO ting! og det ene har vi LITT hastverk med altså 😀

    21. Eva: Jada, frister, lokker,lurer og erter, det er sånn jeg er 😀 Nå kan alle bli riktig så nysgjerrige, og så blir det skikkelig moro å avsløre det etterpå da 😀 Jeg sier A nå, og B til tirsdag tenker jeg 😀 Ja, det er Eventyr, og det er kos uansett 🙂 Du får kose deg med venninnen i helga <3 Klemmer <3

    22. Åse Helen: Ja, moro for MEG som vet, men nå kommer det jo til ALLE på mandag-tirsdag senest tror jeg;-) Og det er to ting så langt 🙂 Jeg liker å ha noen hemliser som folk kan lure litt på 😀 He-he Ja, det blir meg , søsters og mamma 🙂 Jente-tur, blir koselig det <3 Håper du får en super dag søte deg <3 klemmer <3

    23. Åååå, heldige deg, og sveden et eksotisk som bare det. Bare det å være bortreist det er så deilig. Kos dere masse, langhelg er godt. Og så gleder vi oss til å se hva ditt lure smil sjuler 😀 klemmer

    24. hehe, nysgjerrig ja. Nei, jeg er ikke så nysgjerrig på hemmeligheter lenger, for i og med at jeg jobber med healling, er jeg vant til at folk ikke ønsker å si alt. Jeg har derfor lært meg at det er ikke alt jeg har behov for å vite, så om noen legger ut ting halvveis liksom, ikke vil si alt, så tenker jeg at skal jeg vite det, ja da sier de det, hvis ikke har jeg ikke behov for å vite det. Høres kanskje kjedelg ut mer er faktisk ganske fint 🙂

    25. Hemmeligheter altså? Og frister med det i tillegg? Hmm…. Det er dårlig gjort 😛 Har du ikke hørt at: Har man først sagt A, så må man også si B? Hehehe.
      Kjempegod tur til søta bror, kos deg masse, og så kan vi andre se frem til når hemmeligheten røpes 😀 Og selv om det ikke er Syden, så er det Eventyr. Og det er jo Eventyrene som er kjekke når man er på reisefot 🙂
      Reiseklem til deg <3

    26. Hemmeligheter er morsomt når man vet hva det er. Morsomt for de som vet 🙂
      Så herlig at du og søster skal til Sverige å kose dere da. Heldige Sverige som får besøk av dere 🙂
      Du får kose deg som best du kan siste arbeidsdag før avreise 🙂 Stor snart ferie klem fra meg 🙂 ♡

    27. natheless: Nei, sier ikke 😀 Elsker å lage hemmeligheter vettu 🙂 Og så fortelle med litt brask og bram en gang det passer sånn 😀 Kos deg du også 🙂 Klem

    28. Åååååååååååååååå, du sier det altså ikke???? Jeg liker hemmeligheter. Da har jeg noe å drømme om. Kos deg i det store utland og ha en fantastisk dag og helg!

    29. Fru Stussli: Ja, tenk hvor heldige DE er da, begge våre familier!! Jeg skal pakke etter jobb, og så er det avgårde 🙂 men først jobb,og noe annet rart nå om none få strakser 😀 God tur til dere også, hele gjengen, og klemmer i vei til hele gjengen <3

    30. Åh hemmliser er det beste og det verste som er!!!
      Kos deg max med svenskene. De er så heldige at de sikkert hopper over å få besøk av både dere og oss 😀
      Gooooood tur vennen!
      Mange klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg