Pippi – med hopp og sprett ;-)

 

Ja, du kjenner vel sangen om Pippi-langstrømpe? Tjolahoppsansa…? Og en friskus med hopp og sprett og hagen full av socker-drycka i trærne? Vel, nå skal det innrømmes at MIN Pippi…hun på tegningen over her, VÅR Cathrinehenriksen.blogg.no er en smule mer sunn enn Pippi i Villa Vilkulla… Hun sverger til proteinrik og muskelbyggende mat, OG godterier…Og har ikke fått musklene i GAVE, som hun med rødflettene nok må ha fått..

Pippi-Cathrine trener masse og er sterk som en bjørn. Og hun trener nok ikke for å slenge tyver eller politimenn på taket og opp i trærne, slik hun i Sverige har tendenser til. Nei Pippi -Cathrine elsker å trene, og gjør det mest tror jeg fordi det gjør henne glad!

Pippi-Cathrine er ei jente med mange fine sider. Hun virker snill og omsorgsfull. Hun virker real og lojal, og pliktoppfyllende i forhold til oppgaver hun tar på seg. Hun er kreativ og liker å male litt og skrive litt. I tillegg har hun vært gjentatte ganger å se ute med kameraet sitt når bare været er godt nok. Ikke at jeg har sett henne SÅ mange ganger, men bildene på bloggen viste at hun er blitt mer glad i foto også. Pippi er humoristisk og gir masse av seg selv både på egen blogg og i kommentarer til andre.

Hun virker tøff og direkte, ikke redd for å ta en diskusjon hvis det må til. Men jeg vet også at hun er veldig følsom. En sånn kombinasjon blir det bra folk av <3

I fjor sommer traff jeg Pippi, og selv om hun er sterk som en bjørn, så var oppgaven den dagen lett. Vi var faddere i en “dåp” av en liten tøykanin, sammen med en annen som blogget før. Og den lille kaninen skulle jammen JEG klart å løfte også altså, selv om jeg nok ser litt mer dvask ut i muskulaturen  😉

 

I dag har blide og søte Pippi bursdag!!

 

Kjære Cathrine

Gratulerer så masse med dagen! Du er en SÅ fin nabo og ha her inne. Og når du bare får orden på PC-en igjen, så håper jeg å se mer til deg igjen. Dagen er ikke helt den samme uten et Pippi-besøk vet du <3 Blid, søt og god som du er. Jeg håper du får verdens beste bursdagsfeiring med familien i byen og alt! 🙂

Store digre bursdagklemmer og en SUNN bursdagskake så klart <3<3

 

 

Kjenner du Cathrine? Pippi?

Har du hatt bursdag på blogg før?

Hva er din plan for denne fine søndagen?


 

#bursdagsinnlegg #blogganbefaling #gratulerer #bloggvenn
18 kommentarer
    1. Gratulerer så mye til henne 😀 Kjenner litt til henne, har vært innom henne en del også dukker hun av og til opp hos meg 🙂
      Jeg har vært heldig å ha bursdag på bloggen din før ja, det er alltid like koselig ^^

    2. Gratulerer til henne! Kjenne rhenne nok ikke, men håper hun får en fin dag 🙂
      Selv denne helgen har jeg trent og slappet mye av med filmer og serien, for resten av kvelden har jeg ikke noen særlige planer, kanskje kose meg med litt snop? 😀

    3. Ja eg kjenner fineste Pippijenten masse masse og har møtt henne og hatt en kjempefin dag med henne 🙂 HIPPI hurra for dagen i dag -eg er sent ute med innlegg for eg har litt feber…..
      Fineste bursdagsinnlegget du laget <3<3

    4. Gratulerer så mye til Cathrine. Jeg kjenner henne ikke, men er innom bloggen hennes fra tid til annen 🙂
      Koselig bilde av dere 🙂
      Ingen spesielle planer i dag. Bare slappe litt av kanskje, men er impulsiv, så vi får se 🙂
      Ha en superfin dag du også 🙂
      Klemmer <3

    5. Gratulerer til Chatrine…kjenner henne godt, og savner innlegga hennes om dagen…
      Hun virker som ei super jente :)…koselig bilde av fine jenter 🙂
      Klem til dere begge <3

    6. Åååå , det var innlegget sitt det 😀 Jeg fikk en tåre i øyekroken her 🙂 Var så morsom og fint skrevet Frodith vennen min 😀 Tusen tusen takk fineste Frodithen , å alt du får med deg da =) Ja her har man faktisk feiret i flere dager allerede , med USUNNE kaker ( vi feiret tre bursdager på forskudd skjønner du ) så blir bra med en sunn kake nå . Siden trening venter neste uke 😉
      Elsket beskrivelsen av meg altså <33 Stoooor og god klem 🙂 Neste uke må noen få sparket meg til Siba å sjekke denne pc n 😀

    7. Hipp hurra for fineste snilleste Pippi 😀 Det var en kjempe fin beskrivelse av henne Og kjempe fint bilde av dere 🙂
      Jeg har bursdag i juni så har ikke hatt bursdag på blogg enda…
      Håper du koser deg max siste dag i Sweeden frodith 🙂 Klemmer fra meg ♡ 🙂

    8. Den bloggen der kjenner jeg nokså godt til. Gratulerer med Dagen til henne. Dama har bein i nesa, opptatt av trening, kalorier og sminke. En sterk person med røtter fra det høye nord. Skal snart ut en tur i sola, tar med brodder itilfelle jeg rusler retnnig Bragernesåsen. Ha en fin dag.

    9. Hipp Hurra for Cathrine 😀
      Jeg trur faktisk jeg la merke til bloggen hennes gjennom deg, og det er jeg glad for- jeg liker Cathrine 😀 Og så liker jeg jo Pippi, så da er det jo bare helt topp 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg