Karlstad i gråværet :-)

 Selv om været var grått, så måtte vi jo ut på en liten foto-jakt, jeg og søsters..

Og en liten tur inn til sentrum for å handle “rom-godt” (godis til rommet 😉 ) mens mamma slappet av

på rommet litt.

Litt grått ute, men likevel litt fint lys..

 

 

Klarelven er fin med is på også.. (Legg merke til vesken jeg har kjøpt hos Lisbethpedersen.blogg.no)

 

 Fine strå mot den blåhvite isen..

 

 

Og søsters er en ivrig fotograf..

 

Stadshotellet speiler seg fint i Klarelven

 

Og jeg måtte som HVER GANG ta et bilde med denne damen…

 

Avslutningen på dagen, etter en herlig middag og litt tv på rommet, var en gjennom-marg-og-bein-

grusom brannalarm.

Alle ut i pysjamaser og søster med en sko av hvert slag ;-D

 

Nå er vi klare for morgentur og shopping 🙂

 

Hva er dine planer for denne deilige lørdagen?

Skal du på tur i dag?

 


 

#Karlstad #Sverige #tur #klarelven #fotojakt #foto
62 kommentarer
    1. Sånn å forstå, da har jeg fått stilt nysgjerrigheten min! 😀 Kjekt å finne et sånt sted som ikke er så langt unna som man trives på da. Da går det jo an å gjøre som dere, å ta en helg der 😀

    2. Tattavkvinnene: Ja, vi er helt ville når vi finner noe å knipse 🙂 Det er ganske nærme hit, ikke så mange timer med bil. Første gang ville vi i opera, fordi mamma hadde bursdag. Så da ble de hit, vi så de hadde operahus også. Så har vi bare fortsatt litt, og litt av grunnen er nærheten til stedet, slipper å dra hele dagen 🙂 Ikke skrevet det før 😀

    3. margarites: Ja, må visst til med vernesko:-D Jeg vil gjerne til Bergen, vil bare ha noen å reise med. Så må planlegge litt 😉 Klemmer og god morgen <3

    4. Interessen for fotografi ligger i familien ser jeg! 😀 Det skjønner jeg godt da, det ser ut som en trivelig by! Hvordan fant dere på å dra dit første gangen og hvorfor har det blitt en tradisjon? Kjenner dere noen som bor der eller var det bare litt tilfeldig? 🙂 Beklager hvis du har skrevet dette før, jeg kunne bare ikke huske å ha lest noe om det ^^

    5. Klart du må være med neste gang! Du må bare si fra når du vil sjekke ut byen her, så ordner vi treff, det hadde vært veldig gøy.
      Hvis det er åpne butikker der borte i morgen, så får du være på utkikk etter vernesko, sånn at du ikke ødelegger tær og slikt. Håper det går bra med foten. Klem <3

    6. ladyaugust: Ja, ikke sant, rene fargekartet her 😀 Men rød nese blir det de andre som har, for jeg drikker jo ikke 😀 Klemmer med grønne fine negler 🙂

    7. cuskima: Jeg er zzzzzzzzzzzz av og til jeg også, men ikke i dag. Bare au-au-bein og lyst på mer sjokolade 😀 klemmer <3 sove godt <3

    8. ouch…..eg skal legge meg………ikkje besvim nå…eg taster med vippene…får heller stå opp i natt å ta ut hundejentene…men eg taster med vippene og er helt ødelagt…….i dag avr en supertravel jobbdag og eg er bare …………zzzzzzzzzz
      klemmeting <3

    9. haha grønne ting, bare gjett at du venter på våren eller og nå er den her tralei 😀 ååååh du må jo ikke kaste nettbrettet på tåa søs, fyttiskjiten det er vondt å slå tærne, blåsepå* Kosemoseklæmmen <3

    10. ladyaugust: Jada, her er alle søsene 😀 Hi-hi. Jeg har kjøpt meg grønn neglelakk, og en grønnspraglete tunika. Får nok se den 😉 Åå, biff høres deilig. VI er skikkelig gåenei dag,har gått mye, shoppet, tatt bilder, og jeg har forstuet tåa mi Fått nettbrettet på den… Så vi skal spise på hotellet i dag også. Men det er greit, vært ute i hele dag… Kos deg søs <3 Klemmerflatklemmen <3

    11. ingerslilleverden.blogg.no: Hører om fin sol hjemme, her har det bare vært grått, men fint likevel. Vi koser oss uansett 🙂 Kos deg hjemme med minsten 🙂 <3

    12. margarites: Ja, den brannalarmen var helt vill 🙂 Hylende alarm, og vi ut i pysjen… Men heldigvis bare falsk alarm, noe på kjøkkenet… Så det ble mest komisk å sitte der i pysjen ;-D Ja, tenker meg dere koste dere 🙂 Neste gang vil jeg være med 🙂 Klemmer <3

    13. superkulesen veske fra Lisbeth 😀
      og kult bilde av deg og Damen…….
      I dag hadde vi yberlekkert vær her med snø på toppene og strålende solskinn………………..til eg kom på jobb…øspøs og drittkaldt……føles som det regner ISvann faktisk…..BRRRRRRRRR
      kose deg med romgodt….trodde det avr godterier med romfyll :D:D
      klemmetingene <3

    14. Herlig veske og der er jo søssøs også, både søs og søssøs haha fine dere <3 Nå surker jeg for å prøve å finne ut hva spennende dere har kjøpt....meeeen det finner jeg jo ikke. Ha det supert og hils 🙂 Nå skal det snart bli biff her. Gutta er i studio men snart er de ferdige 🙂 Goooodklæmme <3

    15. Artig veske 😀
      Her er det strålende sol i dag, nydelig. Jeg sitter å venter på at minsten skal våkne fra luren sin- så vi kan komme oss ut en tur. Blir en stille og rolig lørdag her. Mannen jobber.
      Kos dere masse videre <3

    16. Hvor er bildene av deg ute i nattkjolen ? 🙂 Ja, deg og damen er jo en selvfølge 🙂 Åh så herlig å være ute på lufting. Det er vitamininnsprøyting, bare en uke nå og jeg begynner å bli reisesyyyyk 😀

    17. Utrolig kjekt å være på tur, samme hvilken årstid.
      Flotte bilder. Kos deg veldig masse videre 🙂
      Jeg har besøk, og koser meg med det 🙂 Vi skal nok ut på tur, og så er planen å bake litt 🙂
      Klemmer <3

    18. Så herlig med en helgetur i nye omgivelser – selv om du har vært der før. Herlig bilde av deg og damen, og jeg ser at hun har fått seg en veske eller to hun også. Brannalarmer er helt grusomt når man er på hotell. Det har jeg vært med på en gang, men det var heldigvis falsk alarm. Men man må jo likevel komme seg ut litt i “Ørska” når alarmen går (selvfølgelig gikk den når vi hadde sovet bare en time ca.) Jeg var på koselig bloggtreff i går, bla med designeren av din veske. Det var kjempekoselig. Ha en fortsatt koselig helg. Klemmer <3

    19. så fine bilder! må ikke være sol nei for å være ute å knipse litt 🙂 høres ut som dere koser dere!! jeg er på jobb fra 10-18 i dag… Ha en fortsatt fin Lørdag!!

    20. Min matgale verden: Ja, det er kos å ha like interesser. I dag har vi gått morgentur, før frokost, UTEN Bonnie, men det gikk likevel 😀 Med kameraet så klart 🙂 Nå skal vi shoppe 🙂 KLemmer i bøttevis <3

    21. vaniljeogpepper: Ja, det hotellet er fint, vi bor på et annet, men må alltid ta bilder av dette 🙂 Ja, det var en fæl brannalarm, vi skvatt skikkelig og satt i pysjamasen sammen med resten av hotellet 😀

    22. Uffda, brannalarm er ikke gøy.Det gikk tydeligvis helt fint, og da kan dere etterpå le av minnet om sko! Håper det letner hos deg som det det gjør her nå. Jeg skal prøve å få meg en trimtur, men først er det visst litt shopping på gang! Ønsker deg og dine en glad dag!

    23. Fine bilder. Har alt vært en tur på kiwi men skal stort sett være hjemme pga hoste + våt nese. Skal rydde og sette opp ei hylle i boden, eller ser det nok av vanlig husarbeide som venter. Nå sitter jeg her med en kaffekopp og hører på klassisk musikk. Han en fin dag.

    24. Haha, der var du med damen ja! Så herlig å se dere koser dere. Og så deilig det må være å ha en søster med like interesser som deg selv! Nyt ferien og kos dere masse. Vi pratet om deg i går på bloggtreff, og det var flere som håpet på at du tok Bergenstur 🙂 klemmer i vei, helt til Sverige 🙂

    25. Deilig å oppleve nye miljø, som bakgrunn i fotografiet 🙂
      Likte spess det bildet med hotellet..stort gult slott !!
      Veska var superstilig.
      Ha en fortsatt fin lørdag, uten brannalarm denne gangen ;))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg