Big Bang Theory- gjengen vokser ;-)

Som du vet har jeg jo noen “ungdommelige” sider innimellom…eller la oss kalle en spade for en spade og kalle det …LITT barnslig og leken. Heldigvis er jeg såre fornøyd med å være sånn. Og jeg er jo så moden så det HOLDER på andre områder…

Jeg liker naivistisk kunst, har sevise fra designeren Poul Pava (hodefotinger som motiver) ,   sparer på snøkrystall-kuler fra forskjellige land. OG nå i det siste har vi begynt å spare på figurer fra Big Bang Theory.

Vi har fra før hatt Howard, Penny og Sheldon Cooper. Kjøpte et bom-kjøp, dette er jo hemmelig-bokser og man kan ikke se hva boksene inneholder før man har kjøpt dem. Så vi fikk en Sheldon TIL. Men den fikk Elinslaan.blogg.no, for jeg visste hun ønsket seg..

Men etter helgens svenske-tur, fikk jeg så klart tak i en ny hemmelig boks, og der på innsiden: ENDELIG en ny en:

Raj Koothrappali!!

 

Og her er hele gjengen så langt…

Mangler altså Leonard; Amy og Bernadette 😉

 

Er du barnslig og leken? 😉

Samler du på noe?

 

 

#bigbangtheory #figurer #naivt #leken #samlerier
56 kommentarer

Siste innlegg