En smule herjet med….

Etter en mini-ferie som startet med at jeg smurte sminke-fjerner-gele INNI øynene, og ikke kunne se mer

første kvelden….. SÅ rød og fæl ut resten av ferien og tårene rant enmasse…..

 

…så avsluttet jeg ferien med å slippe nettbrettet ned på den lille, mellomste stakkars tåa mi…

…så den ble blå og dobbelt så stor som vanlig….Og helt sikkert er forstuet….

 

Da Norge eller hvertfall Oslo stoppet opp HELT i dag…pga SNØ…og jeg ikke skulle komme meg til

tannlegen en gang…vel….da er det på tide å roe ned…og innse at man trenger litt hvile….

Etter å ha blitt herje tog tullet så kraftig med i noen dager….

Så her tar jeg bare en tidlig kveld i dag.. 😉

 

God natt<3

 

Har du noen perioder med mye uflaks?

 

 

#uhelidg #uhell #uflaks #tegninger #snø
63 kommentarer

Siste innlegg