Snilleste Margarites og heldigste Frodith :-)

 

Av og til er jeg så innmari glad for at jeg begynte å blogge. Det har gitt meg utrolig mye. Jeg får utfoldet meg noe voldsomt på den kreative siden, finner stadig på nye ting å gjennomføre og lage på bloggen her, OG jeg har truffet veldig mange fine folk her inne. Det ville jeg aldri ha trodd. At jeg skulle møte folk som jeg har masse til felles med, og føler meg komfortabel med selv FØR jeg har møtt dem.

Og noen ganger er det så vellykkete treff her inne i blogg-leiligheten at man faktisk vil møtes på UTSIDEN også…Og det har jeg gjort med flere..

En jeg IKKE har møtt ennå, men som er ei jeg har stor sans for og har snakket MYE med på bakrommet også er :

Margarites. blogg.no

Og vi har planer om å få til et treff en gang vi også <3

Men i går kom en stor overraskelse fra henne i posten 🙂 Noen er bare snille helt fra BUNNEN, som Margarites f eks. Postmann-slasken så jeg ikke noe til en gang, men på sofaen når jeg kom hjem lå DENNE:

 

Og du vet jo hvor glad jeg er i pakker, så jeg bare REV DEN OPP, så klart…

 

Og inni en herlig rød pakke, og et koselig kort med FRODITH utenpå..

 

 

 

Og inni var en kjempefin klut hun har strikket selv, og hjemmelaget er toppers, syne jeg <3

På kortet sto masse koselig, som er mest til meg.. så jeg sladdet det litt.. Men hun skrev at jeg skulle få gave fordi jeg fortjener det!! Og tenk å komme hjem til noe sånt på en onsdag da!!  Ja, for den kom i går nemlig… Og jeg har hatt LITT trøbbel med å holde meg helt til i dag… 😉

Den svarte posen var veldig spennende, for det var nemlig en MYSTERY MINI , sånne som jeg samler på, fra Big Bang Theory- serien!! Og skjønne Margarites har fått med seg HVEM jeg hadde  fra før, og hvem jeg ikke hadde, og nå hadde hun tatt sjansen, kjøpt, og hadde fått en jeg IKKE hadde fra før!!

 

Leonard Hofstadter!! Herlig!! 🙂 )))

 

Han kunne jeg kjenne igjen med EN GANG altså!!

 

Han fikk sin naturlige plass ved siden av Penny, i hylla der..

 

Så nå er det enda en litt større gjeng… Og i hylla ved siden av står Big Bang Theory-dvd-ene.. Snakk om fan 😉 

 

Tusen takk snilleste,godeste og herlige Margarites!! <3<3

Jeg ble kjempeglad ,for jeg visste virkelig ingenting, og sånne overraskelser er helt utrolig flotte å få på en helt alminnelig onsdag <3

 

Klemmer til deg <3

 

Er ikke Margarites snill?

 


#bloggvenn #snilleste #gave #overraskelse
55 kommentarer
    1. cathrinehenriksen: Så koselig at du synes det 🙂 Jeg ble veldig glad altså 🙂 Det er superkoselig med sånne overraskelse <3 Fine Leonard-dukken 😀 Nå blir det Grandiosa her 😀 klemmer tilbake <3

    2. Måtte bare kommentere denne før jeg glemmer det , så den her en dag så 😀 Ja altså jeg synes hun er en skikkelig koselig frøken Margarites , sende noe hjemmelaget også en sånn figur som du samler på…… med fineste kortet og greier . Ja det er tydelig at du er populær , men det er jo ikke rart da =) Så mye som du gleder andre 😀 Ja så denne var VELDIG fortjent ja :)) <33
      Å klart du må ha Leonard dukken :))
      Gode klemmer til vår alles beste Frodith <33

    3. Aw, så utrolig hyggelig å komme hjem til en sånn overraskelse! Snille venner du har <3 Og så stas å få Leonard i samlingen også. Nå mangler bare Amy og Bernadett? 🙂 Klem <3

    4. Grete/Margarites: Ja, jeg må prøve å få til noe, har veldig lyst hvertfall 🙂 Og kan jo dra “bare” for å treffe dere også, og da trenger jeg ikke noe følge. Men tenkte jeg kunne gjøre det litt kombinert. Så jeg titter litt nærmere på det 🙂 Du fortjener jammen litt rampelys, selv om du blir LITT flau av det, for det er jo litt koselig også, og vi mener det vi sier vettu 🙂 Du gjorde meg veldig glad i går 🙂 KLemmer <3

    5. Så morsom gave! Den kluten smilte jo! Big bangfiguren lignet, det er sikkert, selv om jeg ikke ser på det, så kjente jeg han igjen!!! De er litt søte de figurene da! Kos deg med samlingen og ha en strålende dag! 🙂

    6. Ja visst leste jeg i kommentarfeltet. Jeg blir nesten litt flau, for det er ikke i rampelyset jeg trives best, men jeg synes det var veldig koselig da <3 Og så er det jo kjekt med overraskelser, og du fortjener det så absolutt. Når vi hadde bloggtreff snakket vi jo bla om deg og alle var enig om at det hadde vært superkoselig om du kommer til Bergen en gang. Og jeg har full forståelse for at du vil ha noen å reise med. Regner med at det blir en mulighet likevel en gang, og vi er flere som vil møte deg da 🙂 Nå er det noen timer med jobb, og så er det helg! Kos deg masse med musikal i kveld 🙂 Klemmer <3

    7. margarites: Ja, jeg la meg tidlig jeg, og i dag skal jeg på Musikal. Chicago 🙂 Jeg må jo gi litt oppmerksomhet tilbake til deg når jeg blir SÅÅÅ glad 🙂 Virkelig superkoselig <3 Håper du leste litt i kommentarene også, mye fine ting om deg 🙂 Ha en nydelig dag,og takk for bildet også 🙂 Klemmer i haugevis <3

    8. Så koselig at jeg kunne glede deg litt på en vanlig onsdag da! Det var jo det som var meningen!Og så liker jeg å overraske når det ikke forventes… Og jeg ble veldig glad når jeg så det var en figur som du ikke hadde fra før, det var helt klart en mening med at jeg “ble styrt inn i rett butikk, og fant akkurat rett eske”. Jeg synes det er koselig at du setter pris på en sånn liten oppmerksomhet, men jeg er ikke den som stikker hodet lengst frem i rampelyset, så jeg blir nesten litt flau – men glad – når du skriver så fine ord. Nå er det sengetid her, og du sover vel alt. Jeg klarer for en gangs skyld å komme meg i seng FØR midnatt, det er ikke verst. God natt klemmer flyr over fjellet <3

    9. Min matgale verden: Ha-ha 😀 “ha meg” ja…sånn som de unge sier…(les: ungene ) 😀 He-he..Jeg MÅ få til en tur, men TROR jeg får med meg noen, for å gjøre litt ferie av det også. Men blir ingen med, så kan jeg jo ta en tur “bare” for bloggtreff også 😀 Ikke bare bare det altså 😀 Kjempekoselig gave <3 Klemmer til deg <3 I morgen er det fredag og jeg skal på Musikal 🙂

    10. Så koselig, og jeg vet og at hun er snill, for jeg og har jo møtt henne….. Tenk for et bloggtreff vi kan ha når du kommer til Bergen…sukk…. Og nå kjenner du så mange her at vi kommer til å rive og slite i deg for å få “ha deg” mest, hihi Men at du fortjener gave i posten, på en helt vanlig onsdag. Helt klart! klemmer

    11. du ser nå det -tilbudet er der og eg har plass til deg 🙂 Soverommet ligger for segselv i gangen så du har så mye privatliv du ønsker 🙂
      ja det var litt vittig. Når hun sa hun jobbet der eg bor spurte eg om hun jobbet i det huset vegg ig vegg og det gjorde hun hahaha, morsomt
      klemmetingene <3<3

    12. cuskima: Veldig glad for tilbudet, og kan godt hende jeg gjør det 🙂 Må tenke litt. Jeg og samboeren har også snakket om å dra. Blir uansett ikke på vinteren…kanskje mer vår ja 🙂 Moro at hun jobber i nabohuset da 😀 Klemmer <3

    13. Kan virkelig skrive under på at Margarites er en fantastisk dame. God og snill fra innsiden til utsiden, fra tåspissen til toppen av hodet. Så koselig gave!! Og så bra du fikk en ny figur til samlingen!!

    14. pffft eg har ledig soverom….datteren min bor hos kjæresten mesteparten av tiden- sengen er garantert fri for jærer som stikekr og monstre under sengen……der er wifi og Tv og dobbelt seng og eg blir ikkje sur om du vil sitte der alene med sjokoladen din….
      eg jobber 2-3 kvelder i uken….ellers er eg tilgjengelig om du vil…eller du gjør som du vil…..eg er veldig fleksibel….vi må ikkje holde hånden. Og eg lover null og nix majones eller yoghurt å spore hahaha 😀 Eg har hundejenter da…..men derfor har du mulighet å være på rommet i fred om du blir lei meg eller hundejentene…så bare kom om du har lyst-vi underholder deg vi…..ellers er det ca 10-15 min med buss til sentrum fra meg …du kan også gå til sentrum om du vi- det vil eg bare om sommeren og våren,men eg vet du liker litt vær og vind 😛
      Du trenger ikkje holde meg i hånden:)
      legg plan du,,,,,,men er hvertfall en mulighet oom du plutselig hadde tid og ingen søster å dra med 🙂
      ps Morsmiddag jobber i nabohuset der eg bor….how crazy is that???
      klemmeting <3

    15. Lisbeth Pedersen: Ja, er et stykke i fra det, men kanskje dere skal innom Oslo på veien… for noen timer 🙂 Si i fra når det nærmer seg 🙂 Jeg vil veldig gjerne treffe deg <3

    16. Jeg også har truffet henne. Vi var jo 5 bloggvenner ute sammen og spiste middag, det var veldig koselig 🙂 Om jeg skal til Oslo en gang, da må jeg treffe deg også. Skal til Elverum i juli, men det er vel langt fra Oslo 🙂

    17. Herlighet- så gøy! Nå mangler du jo bare to søte jenter 😀 Og de det finnes flere av i forskjellige farger da 😉 Så snille bloggvenner man kan komme til å få <3

    18. cuskima: Jeg har veldig lyst. Men jeg vil gjerne ha noen å reise med, så dere slipper å underholde meg hele perioden jeg kommer…. Jeg og søsteren min har snakket LITT om det, så kunne vi gjøre litt sammen jeg og hun, og så kunne jeg møtt dere litt osv. Jeg må legge en plan 🙂 Klemmer <3

    19. Lisbeth Pedersen: Ja, kjempekoselig <3 Og det ER en smilende klut, hun sa det var fordi jeg alltid smiler 🙂 Jeg ble virkelig glad for denne overraskelsen 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂 KLemmer <3

    20. eg kom jo litt senere enn de andre fordi eg ikkje ønsket middagen…..så de hadde jo blitt litt kjent på første bloggdate på lunch og gjennom middagen ,men eg følte meg på ingen måte uvelkommen for det.tvert i mot -eg syns alle var så hyggelige og vi koste oss til vi alle dro hjem rundt midnatt:)
      Du vet da forsvant Antrekket og hestene ble mus igjen så var på tide hahaha 😀
      jo veldig snill ting å gjøre
      Forresten diskuterte vi jo deg da………og håpet du kommer….men det var tvil om du faktisk kom siden du hadde nevnt det før…..så nå er hansken kastet…..kommer du snart min skjønne venn?
      klememtingene <3

    21. Eva: Ja, de er viktige. Og at man kan få venner på blogg også, er en ganske flott ting <3 Og kan møte dem på utsiden. Jeg visste ikke at sånne ting kunne skje, da jeg startet blogg 😀 Moro er det uansett, og jeg storkoser meg <3 Blide klemmer <3

    22. Å så kjekt da. Flott klut, på bildet ser det ut som det er strikket smilefjes på kluten 🙂 Artige figurer, jeg vet hvilke tv – serie det er, men har aldri sett en hel episode.
      Ha en fin kveld 🙂
      Klemmer

    23. cuskima: Ja, du har møtt henne du 🙂 Tenker meg dere koste dere 🙂 Jeg vil være med neste gang 🙂 Er hun ikke bare veldig snill?? 🙂 Ble så glad atte <3 Kjempekos! Klemmer <3

    24. Det er det jeg alltid har sagt: Hva skulle man gjort uten gode venner? Da hadde livet vært grått og trist. Og venner klarer man seg IKKE uten.
      Fantastisk herlig overraskelse. Sånt lyser opp i hverdagen 🙂
      Kos deg masse med alt som er positivt <3
      God kveld klem til deg <3

    25. nemmmen SÅÅÅ herlig gjort !!!!!!!!!!!
      hun er skikkelig finesen -eg har møtt henne nemlig :))
      men du fortjener det jo 😉
      klemmetingene<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg