Alle er dumme….

 

Har du det sånn innimellom?

 

 


#surskap #humør
58 kommentarer
    1. Veronica S: Jeg har aldri vært preget av det egentlig, og det er ikke noe sånt nå heller. Jeg bare ER sur…Eller VAR… Og nå er jeg litt blidere 😀

    2. Jepp, kjenner til den følelse.
      Alt noen andre sier eller gjør er helt feil! 😛
      Men merker det blir ferre og ferre slike dager for tiden. JEg går mot en mye bedre tid og det er deilig.
      Hjelper å se solen så mye.
      Håper du snart blir gladere 😀

    3. V for Vendetta: Ja, litt sur og uten piff kan jeg være innimellom…Varer ikke lenge som regel, for det GIDDER jeg ikke…Og siden det ikke er SÅÅ store ting, så KAN jeg endre fokus etter hvert. Men de er store nok akkurat nå, og jeg VIL være litt sur… Klemmer tilbake<3

    4. Miss Imperfektum: Jeg er ikke spesielt mye lei meg eller sur, heldigvis. Trenger bare å få ut litt innimellom, for nå ER det noen dumme ting…og det er IKKE meg 😀

    5. ladyaugust: Ja, dette er bare påminneren sikkert, jeg skal bli blid igjen snaaaart… Nå er det morgen og jeg er syk og hjemme. klemmersøsklemmn <3

    6. Nå synes jeg riktig så synd i deg for du pleier ikke være sur liksom du søs, du er superblidesten <3 Såklart det er noen slike dager innimellom men de er bare der for å minne oss ekstra på de fine dagene. Gooodklæmme og håååper i morgen er en myyye bedre dag <3

    7. ha ha ha 🙂 Må gi deg en vits her, så du får noe å le av 🙂
      Today I bought a packet of salted nuts. On the pack it said”Warning may contain nuts” Well I would be pretty disappointed if I opened it up and a sock fell out!!!!

    8. Kremt..kan kjenne seg igjen på den ja… Verden mot en selv på en måte? Men så snur det ofte fort da 🙂 Håper du smiler snart Froditha, kan jo ikke bli en sur agurk? Klem 🙂

    9. margarites: Nei, dere her inne er ikke så dumme skjønner du. Bare alle andre:-D Det er ikke så lett å få det til å gå over så fort heller, for det er konkrete ting som slitsomme boforhold som ikke ser ut til å løse seg med det første osv…Sover dårlig pga det. Og litt sånn smårusk… Men neida, jeg vil ikke ha noen sutreklut 😀 Skal ta meg sammen snart 😀 GOD klem tilbake <3

    10. Karina Larsen: Jeg er også sjelden sur…Gidder ikke.. Og enda sjeldnere SINT, det strever jeg litt med. For det tror jeg er litt sunt egentlig, å skrike ut litt. Bare tester ut litt på de teite naboene som bråker så mye…DER får jeg til litt…Men nå har jeg gitt opp for de gir blaffen…Blir bare utslitt av det… Men SUR inni meg, det kan jeg bli…Og akkurat nå er jeg uten piff….og synes det er mye i omgivelsene som er RIMELIG TEIT…og da ble jeg bare SUR… Eller omvendt…Hva som kom først….vanskelig å si 😉

    11. Heisann, var det en “Sutreklut” jeg skulle strikket isteden for en “Smileklut”? Nei, det tror jeg ikke, og det er lov å være sur innimellom – så lenge det ikke vare så veldig lenge. Man kan ikke alltid smile, og når man først er i det humøret så blir alle andre dumme også- og de skjønner ingenting! Men jammen er du flink som svarer på kommentarer når du er litt sur, håper ikke alle vi er dumme også… da skal jeg heller sitte helt stille å holde deg med selskap. Så slipper du å være sur alene… Håper humøret blir bedre i morgen – og grunnen til dette humøret har endret seg. Sender en liten forsiktig smileklem <3

    12. Fru Stussli: Nei, er blir ingen dumminger bedre….de har bare blitt dummere utover kvelden faktisk…Og den eneste som tåles er mannen i huset 🙂 Så du bildet forresten ;-)? i går? Ja, det med at alle blir dumme…det bare ER sånn….MEG er det nemlig ingen feil på 😉 Klemmer godklemmer i lange baner <3

    13. ingerslilleverden.blogg.no: Ja, her skulle jeg gjerne hatt en time-out langt ute i skogen…Selve BYEN er irriterende… og det er ikke MEG det er noe galt med :-DHa-ha Ja, så lenge orker jeg sjelden å være sur…

    14. passion4lifeandtravel: Ja, det blir som regel bare bedre igjen…Og jeg GIDDER IKKE så lenge.. Men er litt mangel på piff her…og noen dumme omgivelser…Og da blir jeg sur!! Klemmer tilbake <3

    15. rundtomkringtrorjeg: Ja, jeg skal ha til gode å være veldig fobannet…Men er ikke så langt unna om dagen. Helt reelle og gyldige grunner…Så noe er faktisk FOLK som er teite…og litt er JEG som bare ER sur…He-he…

    16. Anita Berge blogglisten_b4f2d2: Ja, har man så fine folk på besøk så blir man ikke sur altså 🙂 Jeg blir nok blid igjen snart…men enn så lenge er folk rimelig teite der ute i verden… Varm klem tilbake <3

    17. natheless: Ja, jeg tror mange har hatt kjipinge-dagen i dag. Jeg synes egentlig hele forrige uke var litt TUNG…sliten i sommerfugl-vingene om dagen…Men jeg SKAL få fart på dem igjen snart altså .. 😉 God klem tilbake <3

    18. Eva: Ja, her trengs det litt blåse -på-greier 😀 Heldigvis er ikke JEG dum 😀 Men en haug andre folk…Jeg kunne bare begynt å ramse opp her… OG noen av dem vil antagelig være GANSKE så dumme i morgen også… Det pleier ikke å gå MANGE dagene før jeg lar Sommerfuglen i meg overta igjen…Klemmer igjen <3

    19. Jepp det låter kjent. Merkelig at ALLE blir dumme rundt oss på en gang liksom, men sånn er det.
      Håper dummingene ble litt bedre utover kvelden!
      Stooooor goklem

    20. Merevil: Jeg har aldri hatt noe sånn faktisk…og er ybersjelden sur egentlig…Men i dag er jeg skikkelig gretten…Går rundt med et grin…der munnen skulle vært…og er skikkelig irritert på ALLE… Klemmer tilbake <3

    21. annebe: Nei, ikke flest av dem…Men de er ikke noe morsomme når de kommer…Jeg har få sånne. Men i dag er jeg skikkelig muggen, og da blir hele verden teit…Men det er mulig det var verden som var teit først i dag… Mulig…Ja, problemet er litt med søvn også…sover ikke godt…fordi jeg er sliten og irritert…og så blir det bare verre av lite søvn…Ond sirkel.. Men det går nok over snart… Klemmer masse tilbake <3

    22. Jepp, det hender innimellom ar jeg er sur og at alt er gæernt! Alle er dumme, og ingenting blir bra….. hehe. …. De fleste har vel sånne pyton – dager? ??????

    23. Moving On: Ja, sånn er det bare…Og jo surere jeg er, jo dummere er folk!! MEEEN…det går nok over.. snart.. pleier ikke vare så lenge..

    24. Elin Slåen: Nei…jeg liker ikke å være sur…Men noen ganger er bare alle så himla teite… Og det er MEST fordi jeg er sur… Det går nok over snart…Men ikke noe moro når jeg holder på 🙁

    25. Hehe, ja slike dager har vi vel alle. Best å bare trekke seg litt bort, ta en time out.
      Nåde den mannen som puster i nærheten ,haha 😉
      Nå er heldigvis dagen snart over. Får satse på at det blir bedre imorgen <3

    26. Ja, jeg har det så absolutt sånn i blant, kan være veldig sur og hele verden er dum, og da liker jeg best å være for meg selv, trene eller sitte å skrive <3 Det beste med når en har det sånn, er at en vet at det går over <3 Massevis av klemmer <3

    27. Ja da, den følelsen har vi garantert kjent alle sammen. Min begynnelse på dagen var også sånn, men det bedret seg bare ved å skrive det her på bloggen. Jeg tok “denstoresynessyndpåmegselvdagen” i dag, og i morgen er det en helt vanlig tirsdag, nemlig. Sender deg en varm klem og gode tanker.

    28. Når jeg er sur, får jeg en mislykket følelse, så da er det JEG som er dum. Men ja, alt er galt når man er sur…helt naturlig, og ikke noe kjekt….
      Gode klemmer til deg, og blåser bort alt det dumme <3

    29. Isj da ! …noen ganger er det lett å se negativt på det meste og de fleste…men heldigvis er det ikke de dagene det er mest av :)…I morra er du nok like blid som du pleier tenker jeg 🙂
      Håper du sover ekstra godt i natt…det hjelper ofte litt på humøret 🙂 Godklem fra meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg